Bæresele

Er fra 4 måneder en ikke trenger å bruke innlegget, men jeg droppet det nå. Babyen sitter uansett i froskestilling og hodet støttes veldig bra om en bretter opp fliken på ryggen. :)
Har du et bilde? Bare for å se hvordan din sitter :) ( uten innlegg)

Nå har jeg bare sett på hvordan de skal sitte når de sitter i spedbarnsinnlegget jeg da:) så skal ikke påstå noe.

Hehe! Se der, man lærer stadig vekk. Jeg selv skulle gjerne hatt noen lure triks for å få den på på en enklere måte, evt noen lengre armer.

Ja, men det er sikkert riktig. ;) Men uansett syns jeg innlegget er veldig ubehagelig og klumpete. :P Får gi det en ny sjanse, kanskje. ;)

Jeg så jo på dette bildet jeg, og gikk etter det. :P
Vis vedlegget 119205
Enig!! Veldig klumpete og litt tungvint!!

ImageUploadedByBV Forum1432841893.515865.jpg
Fikk han til å sitte sånn som på bilde også. Men virka bedre på den andre måten :p
Men uten innlegg så virker han litt for liten til å ha beina så langt ut liksom.

Er videoer på YouTube som viser hvordan dei skal sitte med innlegget. Men viss dere ikke liker selve store innlegget, så går det an å ta ut puten og bare bruke den. Det er det som uansett skal gjøres når dei er 4-6 mnd tror jeg det var.

I en ergonomisk sele så er det viktig at knærne er høyere enn rompa.
Jeg har alltid hatt beina på utsiden, det har jeg også i sjalet :)
Dere kan også fint bruke bare puta, jeg satt babyen inn først også dyttet puta under rompa etterpå :)
Håper dere som har kjøpt dere sele blir fornøyd, jeg er fornøyd med min 7 år gamle ergo selv om designet er litt gammel nå :p

Whoho! Fikk min i posten i dag :D Første lille gjør er å gulpe på den... Jaja, alt kan vaskes. Neste hun gjør er å sovne så tror den falt i smak tross gulpingen ;) Gleder meg til å teste videre. Helst uten gulping neste gang :p

Gikk veldig greit å få den på. Sliter ikke med den spenna i ryggen sånn som jeg leser flere andre gjør, men så er jeg litt i overkant bevegelig i de fleste ledd. Mulig det har noe med saken å gjøre ;)

Back
Topp