Lillebøllefrøet
Betatt av forumet
Oh noMen godt du får hjelp i alle fall [emoji173]️
God bedring i bøtter og spann!
Ja, herlig å få hjelp! Selv om jeg ikke fikk hjelp denne gangen heller før jeg spydde på legevakta [emoji28] tusen takk [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh noMen godt du får hjelp i alle fall [emoji173]️
God bedring i bøtter og spann!
Ja, herlig å få hjelp! Selv om jeg ikke fikk hjelp denne gangen heller før jeg spydde på legevakta [emoji28] tusen takk [emoji173]️

Irriterende at det er såpass som må til for å bli hørt![]()

Liten luring i magen[emoji7][emoji23] Skal la dere vente litt til før dere får vite[emoji23][emoji23]14+4
I dag er jeg i Gøteborg og har tatt NIPT.
UL gikk kjempefint, men det var umulig å måle skikkelig for kidden var så aktiv og lå så rart
Det samme gjaldt kjønn, helt umulig å se
Men hun kikket nøye på hodet og viste meg nese, øyne og hjernen med de to halvdelene. Hjerte fikk jeg høre [emoji173]️ og hun tittet på diverse organer. Alt så fint ut![]()
Det lille av målinger hun fikk til viste en plass mellom 13+6 og 15+2Det får jeg være fornøyd med
Svaret på blodprøvene kommer neste tirsdag, så får leve i spenning frem til da![]()
Liten luring i magen[emoji7][emoji23] Skal la dere vente litt til før dere får vite[emoji23][emoji23]
Så bra at alt var fint på ul, og så utrolig spennende å allikevel få vite kjønnet relativt snart da[emoji175][emoji175][emoji175]
Hahaha samma her, jordmora holdt på i 10 min ekstra fordi lille gjemte seg[emoji23][emoji23] Er ikke opptatt av rosa eller blått jeg heller nei, mer navn her å[emoji175][emoji7] Men besteforeldrene er veldig på kjole eller dress ja[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Jaggu en liten luring ja [emoji14]
Jordmora rista på livmor for at den skulle snu seg, men da bare gjemte den seg ytterligere![]()
Skal bli stas å få vite kjønnetKlør etter å begynne å tenke på navn. Sånn rosa/blått bryr jeg meg ikke så mye om i den sammenhengen, men vet at de kommende besteforeldrene er ville etter å få vite om det blir kjole eller matrosdress for å si det sånn
![]()
Hahaha samma her, jordmora holdt på i 10 min ekstra fordi lille gjemte seg[emoji23][emoji23] Er ikke opptatt av rosa eller blått jeg heller nei, mer navn her å[emoji175][emoji7] Men besteforeldrene er veldig på kjole eller dress ja[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Er bare sånn den generasjonen er ja[emoji23][emoji23][emoji4] Her venter de fleste på å få kjøpe rosa eller blått[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]Helt samme greia her
Har ikke lengre tall på hvor mange ganger de har sagt noe sånt som.."Vi har sett på ... til dere, men kjøpte ikke altså. Må jo vite om vi skal kjøpe blå eller rosa" [emoji14]
Må nok tåle litt sånt etterhvert selv om jeg aller helst digger gult, grønt, grått osv![]()
Åhhh så godt at alt står fint til med lille rakkeren [emoji1]14+4
I dag er jeg i Gøteborg og har tatt NIPT.
UL gikk kjempefint, men det var umulig å måle skikkelig for kidden var så aktiv og lå så rart
Det samme gjaldt kjønn, helt umulig å se
Men hun kikket nøye på hodet og viste meg nese, øyne og hjernen med de to halvdelene. Hjerte fikk jeg høre [emoji173]️ og hun tittet på diverse organer. Alt så fint ut![]()
Det lille av målinger hun fikk til viste en plass mellom 13+6 og 15+2Det får jeg være fornøyd med
Svaret på blodprøvene kommer neste tirsdag, så får leve i spenning frem til da![]()
Åhhh så godt at alt står fint til med lille rakkeren [emoji1]
Godt at du endelig fikk tatt testen og forhåpentligvis litt lavere skuldrer fremover. Hørtes ut som om det var en fin opplevelse [emoji4]
Så gøyJeg har hatt jentefølelse på deg lenge, blir spennende å se om jeg har rett
![]()
Kvalme og hjertefrekvens mellom 146-150 her og jordmor var jo 70% sikker på jente her[emoji7][emoji7] Så kan hende du har ei lita prinsesse i magen du også[emoji175]Begynner å få jentefølelse jeg og gitt, selv om jeg lenge har tenkt gutt. At hun ikke så noe i dag kan jo bety at det ikke var noe (utstyr) å se?Har også høy hjertefrekvens på baby og mye kvalme som gjerne vipper det over på jentesiden
Men uansett hva det er blir vi lykkelige [emoji173]️
Kvalme og hjertefrekvens mellom 146-150 her og jordmor var jo 70% sikker på jente her[emoji7][emoji7] Så kan hende du har ei lita prinsesse i magen du også[emoji175]

Spennende[emoji7][emoji7][emoji7] Jeg har oul om 8 dager så får nok endelig bekreftet kjønn da[emoji175]Syns i så tilfelle at veldig mange av oss fra assistert har havna der i det siste
Her har hjerte slått opp mot 150-160![]()
Spennende[emoji7][emoji7][emoji7] Jeg har oul om 8 dager så får nok endelig bekreftet kjønn da[emoji175]
Begynner å få jentefølelse jeg og gitt, selv om jeg lenge har tenkt gutt. At hun ikke så noe i dag kan jo bety at det ikke var noe (utstyr) å se?Har også høy hjertefrekvens på baby og mye kvalme som gjerne vipper det over på jentesiden
Men uansett hva det er blir vi lykkelige [emoji173]️