Avocado's voksende spire

Ja, herlig å få hjelp! Selv om jeg ikke fikk hjelp denne gangen heller før jeg spydde på legevakta [emoji28] tusen takk [emoji173]️

Irriterende at det er såpass som må til for å bli hørt :shifty:

Irriterende at det er såpass som må til for å bli hørt :shifty:

Jepp, men fikk god hjelp! Fikk til og med lov til å reise hjem nå, 23:45 på kvelden bare fordi jeg er i fin form, blodprøver er fine, urinprøver er fine og jeg spiser/drikker veldig godt igjen. De trengte dessuten plassen [emoji28]

14+4

I dag er jeg i Gøteborg og har tatt NIPT.
UL gikk kjempefint, men det var umulig å måle skikkelig for kidden var så aktiv og lå så rart :)
Det samme gjaldt kjønn, helt umulig å se :)
Men hun kikket nøye på hodet og viste meg nese, øyne og hjernen med de to halvdelene. Hjerte fikk jeg høre ❤️ og hun tittet på diverse organer. Alt så fint ut :D
Det lille av målinger hun fikk til viste en plass mellom 13+6 og 15+2 :D Det får jeg være fornøyd med ;)

Svaret på blodprøvene kommer neste tirsdag, så får leve i spenning frem til da :dummy::dummy1:

14+4

UL gikk kjempefint, men det var umulig å måle skikkelig for kidden var så aktiv og lå så rart :)
Men hun kikket nøye på hodet og viste meg nese, øyne og hjernen med de to halvdelene. Hjerte fikk jeg høre [emoji173]️ og hun tittet på diverse organer. Alt så fint ut :D
Det lille av målinger hun fikk til viste en plass mellom 13+6 og 15+2 :D Det får jeg være fornøyd med ;)

Svaret på blodprøvene kommer neste tirsdag, så får leve i spenning frem til da :dummy::dummy1:
Liten luring i magen[emoji7][emoji23] Skal la dere vente litt til før dere får vite[emoji23][emoji23]

Så bra at alt var fint på ul, og så utrolig spennende å allikevel få vite kjønnet relativt snart da[emoji175][emoji175][emoji175]

Liten luring i magen[emoji7][emoji23] Skal la dere vente litt til før dere får vite[emoji23][emoji23]

Så bra at alt var fint på ul, og så utrolig spennende å allikevel få vite kjønnet relativt snart da[emoji175][emoji175][emoji175]

Jaggu en liten luring ja :p
Jordmora rista på livmor for at den skulle snu seg, men da bare gjemte den seg ytterligere :hilarious:

Skal bli stas å få vite kjønnet :D Klør etter å begynne å tenke på navn. Sånn rosa/blått bryr jeg meg ikke så mye om i den sammenhengen, men vet at de kommende besteforeldrene er ville etter å få vite om det blir kjole eller matrosdress for å si det sånn ;)

Jaggu en liten luring ja [emoji14]
Jordmora rista på livmor for at den skulle snu seg, men da bare gjemte den seg ytterligere :hilarious:

Skal bli stas å få vite kjønnet :D Klør etter å begynne å tenke på navn. Sånn rosa/blått bryr jeg meg ikke så mye om i den sammenhengen, men vet at de kommende besteforeldrene er ville etter å få vite om det blir kjole eller matrosdress for å si det sånn ;)
Hahaha samma her, jordmora holdt på i 10 min ekstra fordi lille gjemte seg[emoji23][emoji23] Er ikke opptatt av rosa eller blått jeg heller nei, mer navn her å[emoji175][emoji7] Men besteforeldrene er veldig på kjole eller dress ja[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Hahaha samma her, jordmora holdt på i 10 min ekstra fordi lille gjemte seg[emoji23][emoji23] Er ikke opptatt av rosa eller blått jeg heller nei, mer navn her å[emoji175][emoji7] Men besteforeldrene er veldig på kjole eller dress ja[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Helt samme greia her ;)
Har ikke lengre tall på hvor mange ganger de har sagt noe sånt som.."Vi har sett på ... til dere, men kjøpte ikke altså. Må jo vite om vi skal kjøpe blå eller rosa" :p
Må nok tåle litt sånt etterhvert selv om jeg aller helst digger gult, grønt, grått osv :D

Helt samme greia her ;)
Har ikke lengre tall på hvor mange ganger de har sagt noe sånt som.."Vi har sett på ... til dere, men kjøpte ikke altså. Må jo vite om vi skal kjøpe blå eller rosa" [emoji14]
Må nok tåle litt sånt etterhvert selv om jeg aller helst digger gult, grønt, grått osv :D
Er bare sånn den generasjonen er ja[emoji23][emoji23][emoji4] Her venter de fleste på å få kjøpe rosa eller blått[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

14+4

Men hun kikket nøye på hodet og viste meg nese, øyne og hjernen med de to halvdelene. Hjerte fikk jeg høre [emoji173]️ og hun tittet på diverse organer. Alt så fint ut :D

Åhhh så godt at alt står fint til med lille rakkeren [emoji1]
Godt at du endelig fikk tatt testen og forhåpentligvis litt lavere skuldrer fremover. Hørtes ut som om det var en fin opplevelse [emoji4]

Så gøy:) Jeg har hatt jentefølelse på deg lenge, blir spennende å se om jeg har rett ;)

Åhhh så godt at alt står fint til med lille rakkeren [emoji1]
Godt at du endelig fikk tatt testen og forhåpentligvis litt lavere skuldrer fremover. Hørtes ut som om det var en fin opplevelse [emoji4]

Når resultatet mest sannsynlig er fint i neste uke sp skal jeg bare kose meg og glede meg fremover. Har en god følelse etter i dag da ❤️

Så gøy:) Jeg har hatt jentefølelse på deg lenge, blir spennende å se om jeg har rett ;)

Begynner å få jentefølelse jeg og gitt, selv om jeg lenge har tenkt gutt. At hun ikke så noe i dag kan jo bety at det ikke var noe (utstyr) å se? :rolleyes: Har også høy hjertefrekvens på baby og mye kvalme som gjerne vipper det over på jentesiden ;)
Men uansett hva det er blir vi lykkelige ❤️

Begynner å få jentefølelse jeg og gitt, selv om jeg lenge har tenkt gutt. At hun ikke så noe i dag kan jo bety at det ikke var noe (utstyr) å se? :rolleyes: Har også høy hjertefrekvens på baby og mye kvalme som gjerne vipper det over på jentesiden ;)
Men uansett hva det er blir vi lykkelige [emoji173]️
Kvalme og hjertefrekvens mellom 146-150 her og jordmor var jo 70% sikker på jente her[emoji7][emoji7] Så kan hende du har ei lita prinsesse i magen du også[emoji175]

Kvalme og hjertefrekvens mellom 146-150 her og jordmor var jo 70% sikker på jente her[emoji7][emoji7] Så kan hende du har ei lita prinsesse i magen du også[emoji175]

Syns i så tilfelle at veldig mange av oss fra assistert har havna der i det siste :dummy1:
Her har hjerte slått opp mot 150-160 ;)

Syns i så tilfelle at veldig mange av oss fra assistert har havna der i det siste :dummy1:
Her har hjerte slått opp mot 150-160 ;)
Spennende[emoji7][emoji7][emoji7] Jeg har oul om 8 dager så får nok endelig bekreftet kjønn da[emoji175]

Så gøy[emoji11][emoji4]

Ah, lille Avocadoen holder oss på pinebenken [emoji14] men så digg å ha tatt den testen da. Da får du jo veldig snart vite [emoji173]️

Jeg er også sånn som får litt mark av rosa og blått [emoji14] Kjøper mest nøytralt her. Fikk faktisk skryt av en gammel mann da vi var på ferie at han synes det var så fint at han ikke kunne se hva slags kjønn det var ut ifra klær eller vogn [emoji23] Det kan uansett være litt vanskelig å finne helt kjønnsnøytrale ting, så veldig greit å få vite kjønn :)

Men uansett hva det er blir vi lykkelige [emoji173]️

Jeg tipper også du får jente pga kvalmen og høy hjertefrekvens. Akkurat som meg! [emoji6]
Hos oss har hjertef. vært ca 150-160.
Blir spennende å høre på torsdag!

Back
Topp