Avocado's voksende spire

Huff, hørtes ikke godt ut med UVI.
Jeg slet mye med det før. Om jeg kjenner antydning til noe nå, pøser jeg på med lunkent surt sitron vann. Pleier å funke veldig bra for min kropp :happy:
Masse god bedring, håper den forsvinner like fort som den kom!
 
Ah leukocytter er det ofte utslag på ved uvi.. er det uvi så pleier heldigvis en kur å virke kjapt [emoji1][emoji4] Bra du får komme inn til legen ihvertfall[emoji8][emoji8]

Greit å få det behandlet om det er UVI ja, for kan visst bli alvorlig om det går ubehandlet over tid.. og det vil vi jo ikke :)
 
Huff, hørtes ikke godt ut med UVI.
Jeg slet mye med det før. Om jeg kjenner antydning til noe nå, pøser jeg på med lunkent surt sitron vann. Pleier å funke veldig bra for min kropp :happy:
Masse god bedring, håper den forsvinner like fort som den kom!

Jeg og hadde det masse før, men har hatt noen gode år uten nå.
Vi gravide er jo ekstra utsatt, så greit å følge litt ekstra med på det også. Ofte kommer det uten symptomer for gravide også :/
 
Greit å få det behandlet om det er UVI ja, for kan visst bli alvorlig om det går ubehandlet over tid.. og det vil vi jo ikke :)
Greit med behandling ja[emoji8][emoji8]
 
De fant det samme som jeg fant i urinen på legekontoret pluss litt blod. Men fordi jeg var såpass mye bedre i dag ville de se an og dyrke prøven før det ble aktuelt med AB.
Helt fint for meg, vil jo ikke ta meds om kroppen klarer dette selv :)
Så da er det bare å holde seg varm og hydrert :)
 
De fant det samme som jeg fant i urinen på legekontoret pluss litt blod. Men fordi jeg var såpass mye bedre i dag ville de se an og dyrke prøven før det ble aktuelt med AB.
Helt fint for meg, vil jo ikke ta meds om kroppen klarer dette selv :)
Så da er det bare å holde seg varm og hydrert :)
Lurt at de dyrker, da får du i såfall rett ab i forhold til type bakterier også hvis det skulle være behov[emoji106][emoji16] Men det beste er jo om kroppen fikser selv[emoji7][emoji7]
 
Lurt at de dyrker, da får du i såfall rett ab i forhold til type bakterier også hvis det skulle være behov[emoji106][emoji16] Men det beste er jo om kroppen fikser selv[emoji7][emoji7]

Signerer denne! Har tidligere fått ab kur med en gang, før de dyrket prøven. Endte opp med en ny runde ab kur etter prøven var analysert :rolleyes:
Hold deg varm og dehydrert ja! :)
 
God bedring, og håper det kan gå over av seg selv [emoji173]️[emoji4][emoji254][emoji253]
 
Lurt at de dyrker, da får du i såfall rett ab i forhold til type bakterier også hvis det skulle være behov[emoji106][emoji16] Men det beste er jo om kroppen fikser selv[emoji7][emoji7]
Signerer denne! Har tidligere fått ab kur med en gang, før de dyrket prøven. Endte opp med en ny runde ab kur etter prøven var analysert :rolleyes:
Hold deg varm og dehydrert ja! :)

Helt enig! Veldig lurt å vente å se så lenge formen er såpass bra igjen, og ser jo helst at kroppen fikser det sjæl ;)
 
Jeg og hadde det masse før, men har hatt noen gode år uten nå.
Vi gravide er jo ekstra utsatt, så greit å følge litt ekstra med på det også. Ofte kommer det uten symptomer for gravide også :/

Lurer på om jeg også har fått uvi [emoji15] Svir nedentil nesten konstant. Ingen blod, men må tisse masse og så er det den sviinga. Kjennes ut som det er i urinrøret. Kan det være uvi?
 
Lurer på om jeg også har fått uvi [emoji15] Svir nedentil nesten konstant. Ingen blod, men må tisse masse og så er det den sviinga. Kjennes ut som det er i urinrøret. Kan det være uvi?

Høres sånn ut :/
Ring legen du, og i mellomtiden kan du jo ta en sånn test fra apoteket.
Drikk masse vann, hold deg unna søtt og hold deg varm på føttene ❤️
 
Høres sånn ut :/
Ring legen du, og i mellomtiden kan du jo ta en sånn test fra apoteket.
Drikk masse vann, hold deg unna søtt og hold deg varm på føttene [emoji173]️

Ringer legen i morgen tidlig tenkte jeg, selvom jeg uansett skal på kontroll i overimorgen.
Blir jo litt redd for alle disse tingene.
Drikker massevis. Takk for tips, ullsokker blir tatt på nå [emoji1360]
 
Ringer legen i morgen tidlig tenkte jeg, selvom jeg uansett skal på kontroll i overimorgen.
Blir jo litt redd for alle disse tingene.
Drikker massevis. Takk for tips, ullsokker blir tatt på nå [emoji1360]

Lurt å ikke gå med ubehandlet, så bra du drar til lege :)
God bedring vennen ❤️
 
Lurt å ikke gå med ubehandlet, så bra du drar til lege :)
God bedring vennen [emoji173]️

Takk [emoji5] Og god bedring til deg og! Glad det virker som det går over av seg selv
 
IMG_1706.jpg

8+0 i dag :D

Er kvalm hver dag fortsatt men har heldigvis ikke kastet opp siden lørdag. Sliter med å få i meg nok mat og burde nok fulgt med på vekta, men den har jeg jo ikke med på ferie :p
Energien er heller dårlig og det blir til at jeg sover eller hviler mye.

Vi har gjester på fjellet om dagen, og i dag er det planlagt fottur på vidda. Kommer aldri til å gå for min del :p Og må kanskje krype til korset og innrømme at jeg er gravid og dårlig. Gjenstår å se hvordan det skal gå ...
 
Vis vedlegget 228459

8+0 i dag :D

Er kvalm hver dag fortsatt men har heldigvis ikke kastet opp siden lørdag. Sliter med å få i meg nok mat og burde nok fulgt med på vekta, men den har jeg jo ikke med på ferie [emoji14]
Energien er heller dårlig og det blir til at jeg sover eller hviler mye.

Vi har gjester på fjellet om dagen, og i dag er det planlagt fottur på vidda. Kommer aldri til å gå for min del [emoji14] Og må kanskje krype til korset og innrømme at jeg er gravid og dårlig. Gjenstår å se hvordan det skal gå ...
Huff så kjedelig meg den kvalmen snupp [emoji173] Er jo verdens beste grunn men er så tøft når den herjer som verst[emoji8]

Men hurra for 8+0[emoji7][emoji7] Nå raser tia hos deg også [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Huff så kjedelig meg den kvalmen snupp [emoji173] Er jo verdens beste grunn men er så tøft når den herjer som verst[emoji8]

Men hurra for 8+0[emoji7][emoji7] Nå raser tia hos deg også [emoji173][emoji173][emoji173]

Takk snupp ❤️
Jeg syns fortsatt tiden går umåtlig sakte jeg da.. :happy3 Særlig når dagene stort sett er fylt med sofasliting :p
 
Takk snupp [emoji173]️
Jeg syns fortsatt tiden går umåtlig sakte jeg da.. :happy3 Særlig når dagene stort sett er fylt med sofasliting :p
Kjenner følelsen [emoji37][emoji37][emoji12] håper den verste kvalmen gir seg snart ihvertfall [emoji173] Det er så drygt å være så kvalm
 
Kjenner følelsen [emoji37][emoji37][emoji12] håper den verste kvalmen gir seg snart ihvertfall [emoji173] Det er så drygt å være så kvalm

Jeg kan jo nesten ikke klage, for sammenlignet med deg og den kvalmen du har hatt har jeg vel til nå opplevd en brøkdel...
Er du blitt noe bedre må som du går mot 12?
 
Back
Topp