Avocado's voksende spire

7+3 i dag og offisielt lengre på vei enn jeg noen gang har vært tidligere [emoji111]
Dette var en liten milepæl i seg selv, men håper den var bare en av mange kommende denn høsten og vinteren [emoji173]️[emoji92]
Herlig [emoji169][emoji169][emoji169]
 
Hurra ❤️
 
Hurra :Heartred
 
Så moro å lese dagboken din nå, Avocado :D digger kostymet ditt og elsker at forbannelsen er brutt, at lille spire fortsatt ligger trygt og godt i magen din❤️ For en herlig sommer dette blir!
 
Så moro å lese dagboken din nå, Avocado :D digger kostymet ditt og elsker at forbannelsen er brutt, at lille spire fortsatt ligger trygt og godt i magen din❤️ For en herlig sommer dette blir!

Koselig at du er innom ❤️
En sånn kostyme må jeg jo bare ha! Helt perfekt i oktober til Halloween med litt tjukkasmage :hilarious:
Sommerklem ❤️
 
Gratulerer så mye med å passere en kjempestor milepæl! Gleder meg til å følge deg over alle de neste milepælene frem til den største av dem alle: dagen du blir mamma! :D [emoji173] Dette er så gøy og jeg unner deg det så [emoji173]
 
Gratulerer så mye med å passere en kjempestor milepæl! Gleder meg til å følge deg over alle de neste milepælene frem til den største av dem alle: dagen du blir mamma! :D [emoji173] Dette er så gøy og jeg unner deg det så [emoji173]

Takk søte du! ❤️
Jeg drømte om deg i natt, haha :p
Du og en annen forumdame (ikke fra BV) møtte meg i København. Vi var ved en ønskebrønn men manglet mynt til å kaste oppi, så da gikk du på automaten og vekslet 1000 kr til 1-ere :p
Vi endte opp med å bære rundt på en supertung pose med mynt etterpå :hilarious:
#crazypregnantdreams :joyful:
 
Takk søte du! [emoji173]️
Jeg drømte om deg i natt, haha [emoji14]
Du og en annen forumdame (ikke fra BV) møtte meg i København. Vi var ved en ønskebrønn men manglet mynt til å kaste oppi, så da gikk du på automaten og vekslet 1000 kr til 1-ere [emoji14]
Vi endte opp med å bære rundt på en supertung pose med mynt etterpå :hilarious:
#crazypregnantdreams :joyful:
Hahaha!! Skulle skikkelig ønske oss noe vi da [emoji23] Graviddrømmer er herlige :D Ha en fin dag, fine du [emoji8]
 
Der var du! [emoji173]️Så koselig at du har laget deg dagbok her[emoji7] Og hurra for at du har overvunnet 'forbannelsen' og nådd en stor milepæl av mange milepæler[emoji173]️
 
Der var du! [emoji173]️Så koselig at du har laget deg dagbok her[emoji7] Og hurra for at du har overvunnet 'forbannelsen' og nådd en stor milepæl av mange milepæler[emoji173]️

Så koselig at du titter innom ❤️
Ja, nå går det så det suser her ;) Håper bare det fortsetter sånn ✌
Klemifleng ❤️
 
Så koselig at du titter innom [emoji173]️
Ja, nå går det så det suser her ;) Håper bare det fortsetter sånn [emoji111]
Klemifleng [emoji173]️

Det skal det, man lager ikke mirakelspirer uten grunn [emoji2][emoji120][emoji173]️

Nyt dagen! Klem[emoji173]️
 
Koselig at du er innom ❤️
En sånn kostyme må jeg jo bare ha! Helt perfekt i oktober til Halloween med litt tjukkasmage :hilarious:
Sommerklem ❤️
Åh! Tenk deg barna på døra får seg en god latter da :D Skulle likt å vært en av dem :p Har du fått time til svangerskapskontroll enda da?? Blir kanskje ikke før i august?
 
Åh! Tenk deg barna på døra får seg en god latter da :D Skulle likt å vært en av dem :p Har du fått time til svangerskapskontroll enda da?? Blir kanskje ikke før i august?

Har fått første time hos jordmor om 16 dager. Midt i juli :) Overrasket over at de ikke har ferie alle sammen :) Gleder meg veldig!
 
Litt blod på papiret og i do igjen nå etter halvannet døgn uten. Men jeg lurer på om det kanskje kom med urinen, og at jeg kan ha fått en UVI... :bored:
Har kjent litt ekkel murring fra urinrøret i dag, så bitene falt litt på plass nå...

Også er jeg in the middle of nowhere da.. ringte den lokale legevakten som virket lettere irritert over at jeg ikke var innbygger i kommunen. Ingen hjelp å få i kveld, og må ringe i morgen og se om de kan finne en villig lege på dagtid.
Jaja, bare å helle innpå vann og holde seg varm i mellomtiden :shy:
 
Litt blod på papiret og i do igjen nå etter halvannet døgn uten. Men jeg lurer på om det kanskje kom med urinen, og at jeg kan ha fått en UVI... :bored:
Har kjent litt ekkel murring fra urinrøret i dag, så bitene falt litt på plass nå...

Også er jeg in the middle of nowhere da.. ringte den lokale legevakten som virket lettere irritert over at jeg ikke var innbygger i kommunen. Ingen hjelp å få i kveld, og må ringe i morgen og se om de kan finne en villig lege på dagtid.
Jaja, bare å helle innpå vann og holde seg varm i mellomtiden :shy:
Uvi er kjipe greier, og kan gi blod og såre slimhinner [emoji37][emoji52] Så kjedelig at de ikke tar deg inn sånn at du får sjekka opp det da[emoji53] Håper du får komme inn i morgen ihvertfall [emoji9] I mellomtiden er det bare å pøse på med væske ja og hold varmen[emoji4] Masse god bedring
 
Uvi er kjipe greier, og kan gi blod og såre slimhinner [emoji37][emoji52] Så kjedelig at de ikke tar deg inn sånn at du får sjekka opp det da[emoji53] Håper du får komme inn i morgen ihvertfall [emoji9] I mellomtiden er det bare å pøse på med væske ja og hold varmen[emoji4] Masse god bedring

Får heldigvis komme inn etterpå på det lokale legekontoret ✌
Kjøpte sånn hjemmeprøve og fikk utslag på lactocytter (?), så skal bli godt å få det sjekket i alle fall :) Men føler meg bedre i dag og har ikke sett mer blod i urinen, så kanskje er det allerede på hell ;)
 
Får heldigvis komme inn etterpå på det lokale legekontoret [emoji111]
Kjøpte sånn hjemmeprøve og fikk utslag på lactocytter (?), så skal bli godt å få det sjekket i alle fall :) Men føler meg bedre i dag og har ikke sett mer blod i urinen, så kanskje er det allerede på hell ;)
Ah leukocytter er det ofte utslag på ved uvi.. er det uvi så pleier heldigvis en kur å virke kjapt [emoji1][emoji4] Bra du får komme inn til legen ihvertfall[emoji8][emoji8]
 
Back
Topp