Avocado's voksende spire

Hadde du en fin St.Hans i år, Avocado?

Ingen abort som jeg vet om i hvert fall :joyful:

Ettermiddagen og kvelden regnet bort, men det gjorde den sikkert hos deg også, er jo ikke så ulikt vær de 20 km det er mellom oss ;)
Kvelden ble brukt til å ligge som en horisontal asymptote på sofaen med kvalmelindrende mat og drikke og med Netflix så klart :D Helt innafor :D

Hva med deg? Håper du fikk en litt mer produktiv kveld!
 
Ingen abort som jeg vet om i hvert fall :joyful:

Ettermiddagen og kvelden regnet bort, men det gjorde den sikkert hos deg også, er jo ikke så ulikt vær de 20 km det er mellom oss ;)
Kvelden ble brukt til å ligge som en horisontal asymptote på sofaen med kvalmelindrende mat og drikke og med Netflix så klart :D Helt innafor :D

Hva med deg? Håper du fikk en litt mer produktiv kveld!

Så bra! Da avblåser vi St.Hansforbannelsen!

Formen er stigende her så vi var hos noen venner og grillet. Ble stappmett, lovet meg selv og aldri spise så mye igjen (yeah, right) Vi spiste maten inne da, det regnet her og :p Da folk ble sånn passe fulle og humoren endte på barnehagenivå så dro kællen og jeg hjem. Kos kveld :)
 
Så bra! Da avblåser vi St.Hansforbannelsen!

Formen er stigende her så vi var hos noen venner og grillet. Ble stappmett, lovet meg selv og aldri spise så mye igjen (yeah, right) Vi spiste maten inne da, det regnet her og :p Da folk ble sånn passe fulle og humoren endte på barnehagenivå så dro kællen og jeg hjem. Kos kveld :)

Hørtes veldig hyggelig ut :D
Deilig når formen er såpass bra at man orker littegrann :) Ser lengtende frem til andre termin selv :p
 
Hørtes veldig hyggelig ut :D
Deilig når formen er såpass bra at man orker littegrann :) Ser lengtende frem til andre termin selv :p

Andre termin er der før du aner [emoji173]️


Jeg fant forresten Halloweenkostymet ditt [emoji16]

b83f20a9613f11792c81159e1845db1e.jpg
 
Etter en spyfri dag i går tenkte jeg at dette fikser jeg, må bare hvile nok og stesse minst mulig...
Og i dag... blææ!! Pakking og avreise til ferie var mer enn nok stress for denne kroppen, og da ble det å rope på elgen gitt... :wtf:
Nå står en tre timers kjøretur foran oss, så jeg har svelget ned en reisesyketablett og håper å sovne i bilen :rolleyes:

Fant forøvrig ut i dag at en av mine aller beste venninner nettopp har hatt en exu og fikk en eggleder fjernet denne uken :( Fyttikatta det var trist å høre! Syns veldig synd på dem nå ❤️ Heldigvis har de en utrolig skjønn unge fra før og er fertile som bare det, så er nok bare et spørsmål om tid før det klaffer for dem igjen. Må jo innrømme at det var litt vemodig at vi kanskje kunne fått barn helt samtidig, men at det nå ikke blir sånn... Håper for dems del at de kan få ny termin på våren 2018 ✨
 
Andre termin er der før du aner [emoji173]️


Jeg fant forresten Halloweenkostymet ditt [emoji16]

b83f20a9613f11792c81159e1845db1e.jpg
Sånn må du bare skaffe deg [emoji7][emoji23][emoji23]
 
Koselig med dagbok her! Jeg mistenker at terminen min ender i mars, og er forsåvidt fornøyd med det ettersom det er stas å ha tidlig på mnd [emoji23] men vi får se etter oul hva det blir til. Uansett så er det jo muligheter for februar-barn igjen, da 02. Mars ikke er spesielt langt unna februar og jeg vet jo at innen slutten av februar så kommer jeg til å være VELDIG klar for å få ut babyen [emoji57][emoji4]

Følger deg uansett videre her og heier forresten på dette kostymet [emoji23][emoji13]
 
Koselig med dagbok her! Jeg mistenker at terminen min ender i mars, og er forsåvidt fornøyd med det ettersom det er stas å ha tidlig på mnd [emoji23] men vi får se etter oul hva det blir til. Uansett så er det jo muligheter for februar-barn igjen, da 02. Mars ikke er spesielt langt unna februar og jeg vet jo at innen slutten av februar så kommer jeg til å være VELDIG klar for å få ut babyen [emoji57][emoji4]

Følger deg uansett videre her og heier forresten på dette kostymet [emoji23][emoji13]

Koselig at du titter innom :)
Jeg skulle jo liksom hatt termin i mars jeg også siden jeg skulle ha IVF nå i juni, men er jo stor stas å kunne tjuvstarte graviditeten med noen uker og en hjemmemekka bebis :joyful:
Sykt kult at det skjedde med deg også!!

Blir det kanskje termunklubb-dagbok på deg i mars etterhvert? :rolleyes:
 
Koselig at du titter innom :)
Jeg skulle jo liksom hatt termin i mars jeg også siden jeg skulle ha IVF nå i juni, men er jo stor stas å kunne tjuvstarte graviditeten med noen uker og en hjemmemekka bebis :joyful:
Sykt kult at det skjedde med deg også!!

Blir det kanskje termunklubb-dagbok på deg i mars etterhvert? :rolleyes:

Hehe... jeg vet ikke ang dagbok... jeg fortsatte bare min gamle i ny og ne under den første graviditeten. Denne gangen så er vel egentlig planen å fokusere på dagbok til babyen dersom jeg skal prioritere en dagbok.
Jeg har hengt mest på skjult forum februar 2016 de siste årene, og det blir vel likt denne gangen mistenker jeg [emoji16]

Haha... i ammetåka i fjor så ble alle gravid-klærne mine kasta. Rubbel og bit [emoji51] husket plutselig det i dag... spørs da, sier jo at man blir både større tidligere og generelt større med nr 2 [emoji23][emoji12]
 
Hehe... jeg vet ikke ang dagbok... jeg fortsatte bare min gamle i ny og ne under den første graviditeten. Denne gangen så er vel egentlig planen å fokusere på dagbok til babyen dersom jeg skal prioritere en dagbok.
Jeg har hengt mest på skjult forum februar 2016 de siste årene, og det blir vel likt denne gangen mistenker jeg [emoji16]

Haha... i ammetåka i fjor så ble alle gravid-klærne mine kasta. Rubbel og bit [emoji51] husket plutselig det i dag... spørs da, sier jo at man blir både større tidligere og generelt større med nr 2 [emoji23][emoji12]

Oh no! Krise å ha kasta alle klærne da :eek:
Men litt deilig er det jo å kunne handle litt nytt da ;)
 
7+3 i dag og offisielt lengre på vei enn jeg noen gang har vært tidligere ✌
Dette var en liten milepæl i seg selv, men håper den var bare en av mange kommende denne høsten og vinteren ❤️✨
 
Last edited:
7+3 i dag og offisielt lengre på vei enn jeg noen gang har vært tidligere ✌
Dette var en liten milepæl i seg selv, men håper den var bare en av mange kommende denn høsten og vinteren ❤️✨

Hurra! Dette kommer til å gå bra :) :Heartred
 
7+3 i dag og offisielt lengre på vei enn jeg noen gang har vært tidligere [emoji111]
Dette var en liten milepæl i seg selv, men håper den var bare en av mange kommende denn høsten og vinteren [emoji173]️[emoji92]
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji7]
 
Back
Topp