Avocado's voksende spire

Satser på at det skal gå bra ja[emoji4] Har herlige kollegaer så de avløser meg ved behov [emoji7] Håper enda det snur i uke 12-14[emoji4][emoji4]

Det blir jo som regel bedre rundt den tiden om ikke enda tidligere også. Mange kjenner det letter når morkaka er ferdig og tar over for fullt i uke 10 også ;)
 
Det blir jo som regel bedre rundt den tiden om ikke enda tidligere også. Mange kjenner det letter når morkaka er ferdig og tar over for fullt i uke 10 også ;)
Jeg lever i håpet, meeeen uke 10 nå og verre kvalme enn før her[emoji12][emoji40][emoji23]
 
Helt klart :) Fikk aldri se et bankende hjerte sist, håper på gode nyheter neste uke:smiley-angelic001

Fikk ikke vi heller, så det var jo stor stas å se det i går :D
Og denne gangen skal det blir bankende hjerte på dere også, og ikke minst; baby født til +/- termin :D
 
Fikk ikke vi heller, så det var jo stor stas å se det i går :D
Og denne gangen skal det blir bankende hjerte på dere også, og ikke minst; baby født til +/- termin :D
Åh ja, det vil jeg tro :):Heartred Har god følelse på det jeg også (bare litt skummelt å si det høyt) :rolleyes:
 
Åh ja, det vil jeg tro :):Heartred Har god følelse på det jeg også (bare litt skummelt å si det høyt) :rolleyes:

Har godfølelsen for deg jeg også :)
Men når var det du skulle inn dit, preggishjernen min har helt glemt det :p
 
Wiii! Gratulerer med dagbok her inne ❤️
Vi må bare tørre å tro at det endelig er vår tur her nå :)

Kjipt med kvalme som er så ille at du spyr :S Håper det går over i løpet av 1. trimester! :)
 
Wiii! Gratulerer med dagbok her inne ❤️
Vi må bare tørre å tro at det endelig er vår tur her nå :)

Kjipt med kvalme som er så ille at du spyr :S Håper det går over i løpet av 1. trimester! :)

Takk ❤️ Ja nå er det jaggu vår tur til å gå helt til mål :)
 
Jeg gruer meg litt til i morgen...
St. Hansaften har vært en katastrofe de to foregående årene og nå kan det jo potensielt skje igjen...

23.06.2015: Spontanabort i uke 7+2
23.06.2016: Kjemisk geaviditet 4+noe etter IVF
23.06.2017: 7+1, går dette bra da?

Er egentlig ikke overtroisk, men angsten har tatt meg litt når det kommer til denne dagen..
Har fortsatt vondt i livmora etter i går og blør enda, og dermed får jeg jo helt klart flash-backs til de to foregående årene...

Måtte 2017 være året da vi bryter trenden ✨❤️✨
 
Jeg gruer meg litt til i morgen...
St. Hansaften har vært en katastrofe de to foregående årene og nå kan det jo potensielt skje igjen...

23.06.2015: Spontanabort i uke 7+2
23.06.2016: Kjemisk geaviditet 4+noe etter IVF
23.06.2017: 7+1, går dette bra da?

Er egentlig ikke overtroisk, men angsten har tatt meg litt når det kommer til denne dagen..
Har fortsatt vondt i livmora etter i går og blør enda, og dermed får jeg jo helt klart flash-backs til de to foregående årene...

Måtte 2017 være året da vi bryter trenden ✨❤️✨

Ja, nå må du bryte trenden!

Ellers forsvant vel kvalmen min over natta 13 pluss noe
 
Ja, nå må du bryte trenden!

Ellers forsvant vel kvalmen min over natta 13 pluss noe

Ja, virkelig på tide å komme seg helskinna og fortsatt gravid gjennom årets lyseste dag :smiley-angelic001

Har det helt glimrende nå i kveld, men forventer en ny runde i morgen tidlig. Blir å sette knekkebrød på nattbordet :p
Spydde du noe særlig forresten?
 
Back
Topp