Avocado's voksende spire

Og for en nydelig liten avocadobump :love7

Sååå fin mage [emoji7] Og, nå er hun ikke avocadfrøet lenger men en hel avocado :-D

Hvordan er formen da? Håper mannen varter opp med te og buljong og er snill med deg. God bedring :)

Rart å tenke på hvor stor hun er blitt ❤️

Mannen passer godt på meg vettu :) Gikk fra å være skrall i går til å bli skikkelig syk over natten :sour: Feber og full pakke... Men har verdens beste pleiehjelp her hjemme ❤️

God bedring snuppa[emoji173][emoji855][emoji40][emoji8]

16+1 og tid for ukens magebilde.
Må intømme at jeg har ventet litt på denne uken siden hun nå er like stor som en ... *trommevirvel*... AVOCADO!!! :joyful:
Magen har ikke endret seg stort siden uke 14 egentlig, annet enn at den nå kjennes litt hardere til tider.

Kvalmeformen blir stadig bedre og det går lengre mellom hver gang jeg "koser doskåla" :D
Men nå har jeg klart å pådra meg en skikkelig forkjølelse :depressed: Våknet kl 3 i natt da det kjentes ut som halsen var en kaktus og fikk ikke sove mer. Nå på morgen har nesa også blitt tett. Og er det ikke typisk at alle de beste halstablettene er fyfy for gravide? :banghead:
Fordelen med tett nese er i alle fall at den ekstreme luktesansen roer seg ned, og dermed blir jeg mindre kvalm ;) Men skulle gjerne sluppet vond hals altså :oops:

Etter mye prat om å kjenne babys bevegelser i går tror jeg jaggu at jeg kjente noe sent i går kveld :joyful: Var som flere har sagt, som en boble som sprekker, og litt dirring ❤️ Herregud så heldig jeg er! ✌❤️

Ellers har vi begynt å handle litt :D
Har kjøpt bilstol og begynt å plukke ut litt klær over nett.
En meget dyktig dame i Stavanger skal sy babynest og litt klær til oss, og det er et hav av stoff og mønster å velge i :D
Her blir det å velge sterke kjønnsnøytrale farger og retromønster. Digger konseptet hennes. Hvis noen vil se hva hun lager så sjekk ut profilen Rockefaar på Insta :)
Legger ut bilder av vårt stæsj når det er ferdig! ;)

Håper alle får en fin helg! ❤️

Vis vedlegget 231176

Åååååå sååå fin du er!!! Og gratulerer med en liten jente!!! Så stas ! <3 Gleder meg SÅ mye på dine vegne <3

Syns ditt svangerskap fyker avgårde jeg altså [emoji6]
Og gratulerer med en liten pike i magen [emoji7]

Syns ditt svangerskap fyker avgårde jeg altså [emoji6]
Og gratulerer med en liten pike i magen [emoji7]

Du, det er jeg enig i ;) Og ditt også :D
Takk takk ❤️

17+0 i dag og den siste uken har gått ekstremt fort :woot: Herreminhatt, om det skal gå så fort fremover blir det februar før jeg rekker å trekke pusten :wideyed:
Nå er det bare en uke til OUL, og må si at det skal bli veldig spennende :D
Har bare kjent et lite blaff i magen siste uken, men venter veldig på den daglige kontakten med frøkna vår ✌❤️

17+0 i dag og den siste uken har gått ekstremt fort :woot: Herreminhatt, om det skal gå så fort fremover blir det februar før jeg rekker å trekke pusten :wideyed:
Har bare kjent et lite blaff i magen siste uken, men venter veldig på den daglige kontakten med frøkna vår [emoji111][emoji173]️
Hurra for ny uke[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Hihi nå går det fort, snart ligger du der og presser frøkna ut[emoji28][emoji6] Jeg har kjent lillemor daglig fra uke 19/20 så er ikke lenge til du også får daglige spark[emoji7][emoji7][emoji7] Og så er det jo null stress enda, man skal visst ikke kjenne liv daglig før uke 24[emoji4]

Hurra for ny uke[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Hihi nå går det fort, snart ligger du der og presser frøkna ut[emoji28][emoji6] Jeg har kjent lillemor daglig fra uke 19/20 så er ikke lenge til du også får daglige spark[emoji7][emoji7][emoji7] Og så er det jo null stress enda, man skal visst ikke kjenne liv daglig før uke 24[emoji4]

Du først! :p

Hehehe ja jeg håper jeg slipper å føde langt ut i februar ja[emoji23][emoji23][emoji28] Etter oul står det at fødsel sannsynligvis vil skje mellom 05.01-02.02.. Men syns hun fint kan komme i løpet av januar[emoji6][emoji854]

Hehehe ja jeg håper jeg slipper å føde langt ut i februar ja[emoji23][emoji23][emoji28] Etter oul står det at fødsel sannsynligvis vil skje mellom 05.01-02.02.. Men syns hun fint kan komme i løpet av januar[emoji6][emoji854]

Hun kommer nok i januar skal du se ;)
Spent på hvilken dato jeg får selv, er nok ikke utenkelig at mitt sannsynlige intervall går innom januar og :)

Har bare kjent et lite blaff i magen siste uken, men venter veldig på den daglige kontakten med frøkna vår ✌❤️
Knip igjen 20 uker til, så slipper du en del ekstra styr ;) Nå går det fort fremover!

Knip igjen 20 uker til, så slipper du en del ekstra styr ;) Nå går det fort fremover!

Ja, minst 20 til ;)
Du vet jo litt om det å føde tidlig du. Hvor mange uker før termin var det igjen? 6?

Gratulerer med 17 uker! Sa jo det ville si svupp når du først hadde passert 12.

Back
Topp