Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med 16 uker!!
Ikke lenge igjen til OUL nå![]()
Hihi, tusen takkWoohoo!! 16
Og gratulerer selv med 14 uker i dag ✌![]()
Grattis med uke 16[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
15+5
Barnmorskan (jordmor) fra klinikken i Gøteborg ringte i dag og gratulerte med flotte tester med svært lav risiko
Og vi skal ha en JENTE
Ble noen tårer i heimen
Vi feiret med å bestille bilsete og base![]()
Gratulerer med 16 uker! [emoji3] Vi har uke-bytte på samme ukedag [emoji1360]
TakkOg grattis med 24!
Får se om jeg får beholde samme dag etter OUL da, men inntil videre får vi kose oss på torsdager![]()
Om to uker bare![]()
Wooohooo!!!! [emoji3][emoji322] Det blir gøy å få se den lille. Den vokser så fort!

Ja, de blir så fort store nå
Bare fra uke 14-15 har hun doblet vekten sin inni der. Helt vanvittig![]()
Har du begynt å kjenne liv enda da? [emoji3] Jeg kjente ikke noe før uke 17-18, så er kanskje litt tidlig enda...
#newbie 
Vet ikke helt egentlig... har kjent ..noe.. som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på, men ikke godt å si når man ikke vet hva man skal kjenne etter heller...#newbie
Går bare å venter på at det skal komme noe som gjør at jeg står helt uten tvil
Du kjenner vel jentene hver eneste dag nå? Og ser kanskje et mønster også?
Den første uka trodde jeg det var luft eller innbilning. Men så kom det oftere og oftere etter jeg hadde spist noe søtt og lå på sofaen. Da skjønte jeg at her var det de to små bøllene som hadde sukkerkick [emoji28] Du kommer plutselig til å skjønne det, men er helt enig med deg, vanskelig å vite når man ikke har peiling fra før.
Jeg kjenner dem hver dag, spesielt på kvelden, eller etter jeg har spist, men merkelig nok spreller de mye når vi kjører bil også [emoji1] Det er en herlig følelse! Du kommer til å elske det! [emoji176]
Mon tro om de skjønner at dere kjører bil? Og elsker det?Veldig kult i alle fall
![]()
Våknet kl 3 i natt da det kjentes ut som halsen var en kaktus og fikk ikke sove mer. Nå på morgen har nesa også blitt tett. Og er det ikke typisk at alle de beste halstablettene er fyfy for gravide? 
Var som flere har sagt, som en boble som sprekker, og litt dirring