Avocado's voksende spire

Gratulerer så mye med 16 uker!! :dance011
Ikke lenge igjen til OUL nå :D

Grattis med uke 16[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

15+5

Barnmorskan (jordmor) fra klinikken i Gøteborg ringte i dag og gratulerte med flotte tester med svært lav risiko :D

Og vi skal ha en JENTE :dummy1:
Ble noen tårer i heimen ❤️

Vi feiret med å bestille bilsete og base :joyful:

Gratulerer!! <3

Gratulerer med 16 uker! [emoji3] Vi har uke-bytte på samme ukedag [emoji1360]

Gratulerer med 16 uker! [emoji3] Vi har uke-bytte på samme ukedag [emoji1360]

Takk :D Og grattis med 24!
Får se om jeg får beholde samme dag etter OUL da, men inntil videre får vi kose oss på torsdager ;)

Takk :D Og grattis med 24!
Får se om jeg får beholde samme dag etter OUL da, men inntil videre får vi kose oss på torsdager ;)

Ja! Blir spennende! Når har du OUL?

Wooohooo!!!! [emoji3][emoji322] Det blir gøy å få se den lille. Den vokser så fort!

Ja, de blir så fort store nå :wideyed:
Bare fra uke 14-15 har hun doblet vekten sin inni der. Helt vanvittig :joyful:

Ja, de blir så fort store nå :wideyed:
Bare fra uke 14-15 har hun doblet vekten sin inni der. Helt vanvittig :joyful:

Har du begynt å kjenne liv enda da? [emoji3] Jeg kjente ikke noe før uke 17-18, så er kanskje litt tidlig enda...

Har du begynt å kjenne liv enda da? [emoji3] Jeg kjente ikke noe før uke 17-18, så er kanskje litt tidlig enda...

Vet ikke helt egentlig... har kjent ..noe.. som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på, men ikke godt å si når man ikke vet hva man skal kjenne etter heller... :confused004 #newbie
Går bare å venter på at det skal komme noe som gjør at jeg står helt uten tvil :angelic:
Du kjenner vel jentene hver eneste dag nå? Og ser kanskje et mønster også?

Vet ikke helt egentlig... har kjent ..noe.. som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på, men ikke godt å si når man ikke vet hva man skal kjenne etter heller... :confused004 #newbie
Går bare å venter på at det skal komme noe som gjør at jeg står helt uten tvil :angelic:
Du kjenner vel jentene hver eneste dag nå? Og ser kanskje et mønster også?

Den første uka trodde jeg det var luft eller innbilning. Men så kom det oftere og oftere etter jeg hadde spist noe søtt og lå på sofaen. Da skjønte jeg at her var det de to små bøllene som hadde sukkerkick [emoji28] Du kommer plutselig til å skjønne det, men er helt enig med deg, vanskelig å vite når man ikke har peiling fra før.
Jeg kjenner dem hver dag, spesielt på kvelden, eller etter jeg har spist, men merkelig nok spreller de mye når vi kjører bil også [emoji1] Det er en herlig følelse! Du kommer til å elske det! [emoji176]

Den første uka trodde jeg det var luft eller innbilning. Men så kom det oftere og oftere etter jeg hadde spist noe søtt og lå på sofaen. Da skjønte jeg at her var det de to små bøllene som hadde sukkerkick [emoji28] Du kommer plutselig til å skjønne det, men er helt enig med deg, vanskelig å vite når man ikke har peiling fra før.
Jeg kjenner dem hver dag, spesielt på kvelden, eller etter jeg har spist, men merkelig nok spreller de mye når vi kjører bil også [emoji1] Det er en herlig følelse! Du kommer til å elske det! [emoji176]

Mon tro om de skjønner at dere kjører bil? Og elsker det? :rolleyes: Veldig kult i alle fall :D

Mon tro om de skjønner at dere kjører bil? Og elsker det? :rolleyes: Veldig kult i alle fall :D

Ja! Kanskje de elsker fart og spenning og blir rallykjørere eller jagerflypiloter? [emoji1]

16+1 og tid for ukens magebilde.
Må intømme at jeg har ventet litt på denne uken siden hun nå er like stor som en ... *trommevirvel*... AVOCADO!!! :joyful:
Magen har ikke endret seg stort siden uke 14 egentlig, annet enn at den nå kjennes litt hardere til tider.

Kvalmeformen blir stadig bedre og det går lengre mellom hver gang jeg "koser doskåla" :D
Men nå har jeg klart å pådra meg en skikkelig forkjølelse :depressed: Våknet kl 3 i natt da det kjentes ut som halsen var en kaktus og fikk ikke sove mer. Nå på morgen har nesa også blitt tett. Og er det ikke typisk at alle de beste halstablettene er fyfy for gravide? :banghead:
Fordelen med tett nese er i alle fall at den ekstreme luktesansen roer seg ned, og dermed blir jeg mindre kvalm ;) Men skulle gjerne sluppet vond hals altså :oops:

Etter mye prat om å kjenne babys bevegelser i går tror jeg jaggu at jeg kjente noe sent i går kveld :joyful: Var som flere har sagt, som en boble som sprekker, og litt dirring ❤️ Herregud så heldig jeg er! ✌❤️

Ellers har vi begynt å handle litt :D
Har kjøpt bilstol og begynt å plukke ut litt klær over nett.
En meget dyktig dame i Stavanger skal sy babynest og litt klær til oss, og det er et hav av stoff og mønster å velge i :D
Her blir det å velge sterke kjønnsnøytrale farger og retromønster. Digger konseptet hennes. Hvis noen vil se hva hun lager så sjekk ut profilen Rockefaar på Insta :)
Legger ut bilder av vårt stæsj når det er ferdig! ;)

Håper alle får en fin helg! ❤️

IMG_1799.JPG

Back
Topp