Avocado's voksende spire

Nydelig mage[emoji7][emoji7][emoji7] Du kler den[emoji177]

Det er så gøy å starte med innkjøpene, så stas[emoji4] Og hurra for små bevegelser, høres ut som det er lillemor du kjenner ja[emoji7][emoji7][emoji7] Snart blir det mer og sterkere bevegelser kjære du[emoji173][emoji8]

Kjipern å bli forkjøla da, litt dårlig gjort etter den kvalmeperioden[emoji21][emoji21][emoji21] Men tett nese er ikke å forakte innimellom[emoji6][emoji23] Og veldig godt å høre at kvalmen ikke er like grusom lengre[emoji7]

God helg søta[emoji8][emoji8][emoji7]

16+1 og tid for ukens magebilde.
Må intømme at jeg har ventet litt på denne uken siden hun nå er like stor som en ... *trommevirvel*... AVOCADO!!! :joyful:
Magen har ikke endret seg stort siden uke 14 egentlig, annet enn at den nå kjennes litt hardere til tider.

Kvalmeformen blir stadig bedre og det går lengre mellom hver gang jeg "koser doskåla" :D
Men nå har jeg klart å pådra meg en skikkelig forkjølelse :depressed: Våknet kl 3 i natt da det kjentes ut som halsen var en kaktus og fikk ikke sove mer. Nå på morgen har nesa også blitt tett. Og er det ikke typisk at alle de beste halstablettene er fyfy for gravide? :banghead:
Fordelen med tett nese er i alle fall at den ekstreme luktesansen roer seg ned, og dermed blir jeg mindre kvalm ;) Men skulle gjerne sluppet vond hals altså :oops:

Etter mye prat om å kjenne babys bevegelser i går tror jeg jaggu at jeg kjente noe sent i går kveld :joyful: Var som flere har sagt, som en boble som sprekker, og litt dirring [emoji173]️ Herregud så heldig jeg er! [emoji111][emoji173]️

Ellers har vi begynt å handle litt :D
Har kjøpt bilstol og begynt å plukke ut litt klær over nett.
En meget dyktig dame i Stavanger skal sy babynest og litt klær til oss, og det er et hav av stoff og mønster å velge i :D
Her blir det å velge sterke kjønnsnøytrale farger og retromønster. Digger konseptet hennes. Hvis noen vil se hva hun lager så sjekk ut profilen Rockefaar på Insta :)
Legger ut bilder av vårt stæsj når det er ferdig! ;)

Håper alle får en fin helg! [emoji173]️

Vis vedlegget 231176
Woop woop, Avocado mage [emoji1][emoji1][emoji16]
Nå er det ikke noe tvil nei, flott babybump det der [emoji8]

Leit å høre at du har blitt syk, slitsomt med vondt i halsen når en ikke kan ta stort for det nei.

Takk for insta tips, det skal sjekkes ut!

Nydelig mage[emoji7][emoji7][emoji7] Du kler den[emoji177]

Det er så gøy å starte med innkjøpene, så stas[emoji4] Og hurra for små bevegelser, høres ut som det er lillemor du kjenner ja[emoji7][emoji7][emoji7] Snart blir det mer og sterkere bevegelser kjære du[emoji173][emoji8]

Kjipern å bli forkjøla da, litt dårlig gjort etter den kvalmeperioden[emoji21][emoji21][emoji21] Men tett nese er ikke å forakte innimellom[emoji6][emoji23] Og veldig godt å høre at kvalmen ikke er like grusom lengre[emoji7]

God helg søta[emoji8][emoji8][emoji7]

Awww takk :happy:
Elsker kulen min, og ekstra stas nå som noen på innsiden gjør seg bemerket ❤️

Woop woop, Avocado mage [emoji1][emoji1][emoji16]
Nå er det ikke noe tvil nei, flott babybump det der [emoji8]

Leit å høre at du har blitt syk, slitsomt med vondt i halsen når en ikke kan ta stort for det nei.

Takk for insta tips, det skal sjekkes ut!

Takk snuppa mi ❤️
Stas å få litt mage etter så mange u-gravide år ;)

Du bor vel i Stavanger også? Om du liker noe der kan du jo hente selv og slipper porto :D
Jeg falt pladask for flere av plaggene. Er så gøy med klær som ikke bare er rosa eller lyseblå :D

Nydelige magen med avokadoen inni! [emoji16][emoji16][emoji16] Så godt å høre at kvalmen er på vei vekk, men urettferdig med den forkjølelsen da. God bedring! [emoji4]

Nydelige magen med avokadoen inni! [emoji16][emoji16][emoji16] Så godt å høre at kvalmen er på vei vekk, men urettferdig med den forkjølelsen da. God bedring! [emoji4]

Aww takk ❤️❤️
Er litt stolt av den nå :happy: og gleder meg til den blir enda større!

Tett nese er bare supert, du minnes jo sikkert selv hvor vondt helt vanlige ting kan lukte :p men jobber mot halsen her, vond hals suger! Er på tredje koppen kamille-te med masse honning oppi ;) Takk ❤️

Så nyyydelig avokado-mage! [emoji7] Nå er det absolutt ingen tvil lenger om at du bærer en minibaby inni der [emoji847] Skal sjekke ut den profilen du nevnte. Har veldig lyst på Babynest selv, og syns mange av de som selges i butikkene er ganske kjedelige.
Håper halsen skjerper seg snarest! Men tett nese kan jo være greit en liten stund da [emoji6] god bedring

Vakre magen.

Gratulerer med 16 uker og innkjøps-planlegging. Herlig! Gleder meg til å se bilder.

Aww takk [emoji173]️[emoji173]️
Er litt stolt av den nå :happy: og gleder meg til den blir enda større!

Tett nese er bare supert, du minnes jo sikkert selv hvor vondt helt vanlige ting kan lukte [emoji14] men jobber mot halsen her, vond hals suger! Er på tredje koppen kamille-te med masse honning oppi ;) Takk [emoji173]️

Luktesansen må gjerne være svekket ja, det ser jeg ingen ulempe med. [emoji23][emoji16]

Og magen må du bære med stor stolthet. Flotte magen din. [emoji173]

Så nyyydelig avokado-mage! [emoji7] Nå er det absolutt ingen tvil lenger om at du bærer en minibaby inni der [emoji847] Skal sjekke ut den profilen du nevnte. Har veldig lyst på Babynest selv, og syns mange av de som selges i butikkene er ganske kjedelige.
Håper halsen skjerper seg snarest! Men tett nese kan jo være greit en liten stund da [emoji6] god bedring

Awww, takk søta :love7

Jeg er som deg, syns nestene der ute er litt kjipe, og altfor sukkersøte.
Nå har jeg fått 100 bilder på mail med forslag til stoff, så har litt av en jobb foran meg for å klare å velge noe :p

Takk fine du :love2
Håper du har en herlig helg i vente! :Heartred
Takk.
Tror nok du med masse bilder og stoffprøver å ta stilling til har en bedre helg. Her er det jobbing som står på planen..

Awww, takk søta :love7

Jeg er som deg, syns nestene der ute er litt kjipe, og altfor sukkersøte.
Nå har jeg fått 100 bilder på mail med forslag til stoff, så har litt av en jobb foran meg for å klare å velge noe :p

Er spent på hvilke stoffer du ender opp med! Gleder meg til å se bilde av ferdig Babynest [emoji847]
Hvor mye betaler du for en?

Er spent på hvilke stoffer du ender opp med! Gleder meg til å se bilde av ferdig Babynest [emoji847]
Hvor mye betaler du for en?

Blir ikke lett å velge skal jeg si deg, det er et hav av valgmuligheter! :D
Gir 900 kr for nest + porto. Ikke verst syns jeg :D

Blir ikke lett å velge skal jeg si deg, det er et hav av valgmuligheter! :D
Gir 900 kr for nest + porto. Ikke verst syns jeg :D

Nei! Det er ikke dyrt når det er homemade [emoji1360]
Jeg har skikkelig lyst på Bambi-mønster på den ene og kanskje ugler eller sommerfugler på den andre [emoji847] og/eller kanskje noe koselig tekst

Takk snuppa mi [emoji173]️
Stas å få litt mage etter så mange u-gravide år ;)

Du bor vel i Stavanger også? Om du liker noe der kan du jo hente selv og slipper porto :D
Jeg falt pladask for flere av plaggene. Er så gøy med klær som ikke bare er rosa eller lyseblå :D
Bor i Sandnes, men jobber i Stavanger så kan enkelt stoppe innom å hente ja [emoji1] Enormt mange fine farger og mønstre, kommer jo til å ta en evighet å bestemme seg [emoji23]

Sååå fin mage [emoji7] Og, nå er hun ikke avocadfrøet lenger men en hel avocado :-D

Hvordan er formen da? Håper mannen varter opp med te og buljong og er snill med deg. God bedring :)

15+5

Barnmorskan (jordmor) fra klinikken i Gøteborg ringte i dag og gratulerte med flotte tester med svært lav risiko :D

Og vi skal ha en JENTE :dummy1:
Ble noen tårer i heimen ❤️

Vi feiret med å bestille bilsete og base :joyful:
Gratulerer med jente :Heartred

Her er det tenner på gang, så slitsomme dager og lite forumtid :)

Back
Topp