Augustskravla

En vet at en er trøtt når en ser dobbelt. Vi skulle ha en koselig kveld, men klarer jo nesten ikke æ holde meg våken:shy:

Jeg har heldigvis ikke omgått andre enn de på jobb, men kjipt å stenge ned hele den liksom
Det skjønner jeg.

Vi stenger ikke ned da, men alle havner på hjemmekontor i karantene.

Nææh, er det på tide å stå opp da? Mannen har kokt kaffi, det lukter godt. Jeg liker desverre ikke kaffi, men lukta er bra.

Han skal til å steke egg og bacon, så om jeg kunne gå på badet ville det vært fint.

Så jeg får gjøre det da, så snart der blir ledig

Sitter og funderer mens jeg strikker.

Mannen lurte på om jeg hadde en milepælsplan, om nevøen hans får et ferdig teppe når vi hilser på.

Og joda. Jeg er jo meg selv, jeg knotet med et regneark på mobilen i går kveld. Fikk ikke helt formlene til å fungere så jeg skal ta det på pc etrerhvert. Men joda. Alrså, om jeg sikter på å bli ferdig før desember (for da har jeg ikke tid til å strikke, og babyen skal komme i januar) så er det ca 90 dager fra 1.9, og derved sånn ca 550 masker pr dag og i så måte er jeg vel ajour pr ca 5.9 da nå ;)

Men, ja. Det blir en del timer i sofaen med strikketøy.

Er det mer "høyverdig" måte å kaste bort tiden jeg skulle brukt på husarbeid, enn å spille dataspill? Hvor på rangstigen kommer surfing/forum? Eller å lese bok?

Sitter og drømmer på finn igjen :P

Back
Topp