Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte ringe legevakt hvis jeg skulle få svar en helg (testet på torsdagen på morgenen, tror jeg), ellers måtte jeg vente over helga på at fastlege skulle enten ringe eller legge det inn på helsenorge.noFortsatt ingen svar på kengubarnets test , jeg må nok teste meg i morgen å må med det også si nei til p jobbe![]()
Fikk beskjed om at svaret kom på helsenorgr viJeg måtte ringe legevakt hvis jeg skulle få svar en helg (testet på torsdagen på morgenen, tror jeg), ellers måtte jeg vente over helga på at fastlege skulle enten ringe eller legge det inn på helsenorge.no
De tester her på legevakta da, sikkert derfor jeg kunne det![]()
Er nok forskjellig fra sted til sted, men de forventet ikke at resultat kom på helsenorge i en helg (aner ikke, jegFikk beskjed om at svaret kom på helsenorgr vi
De sa det kunne komme der i helgaEr nok forskjellig fra sted til sted, men de forventet ikke at resultat kom på helsenorge i en helg (aner ikke, jeg).
Au da.Har fått en kvise i nærheten av det aller helligste -,- stor og jævla vond. Nesten så jeg begynner å grine.
Ja vurderer å ringe til legen imorgen. Fy faen så vondt. Låner boxere fra mannen for det er mer luftig. -,-Au da.
Kanskje vurdere å få hjelp til å få tømt den?
Har du fått mannen til å se på det, om den kan stikkes hull på eller klemmes?Ja vurderer å ringe til legen imorgen. Fy faen så vondt. Låner boxere fra mannen for det er mer luftig. -,-
Høres mer ut som en bylle hvis det er så vondt.Har fått en kvise i nærheten av det aller helligste -,- stor og jævla vond. Nesten så jeg begynner å grine.
Og den forrige gangen jeg hadde det så endte jeg opp med en hasteoperasjon -,-Høres mer ut som en bylle hvis det er så vondt.
Han har sett. Han kan ikke se noe sånt noe nei. Så kanskje legen bør ta en titt.Har du fått mannen til å se på det, om den kan stikkes hull på eller klemmes?
Her i huset gjør vi slikt for hverandre når kviser havner på steder en ikke når. Men DER har jeg tilgode å få en enda da.
Høres ikke godt ut i alle fall.Han har sett. Han kan ikke se noe sånt noe nei. Så kanskje legen bør ta en titt.
Nope! Ikke godt i det hele tatt.Høres ikke godt ut i alle fall.
Ok, såpass ja. Har ei søster som sliter med dette.Og den forrige gangen jeg hadde det så endte jeg opp med en hasteoperasjon -,-
Ringer nok legen imorgen.
Ja var 5 dager etter keisersnittet så ble til en stor infeksjon. Men begynte som denne begynte så uroer meg jo,Ok, såpass ja. Har ei søster som sliter med dette.
Og den forrige gangen jeg hadde det så endte jeg opp med en hasteoperasjon -,-
Ringer nok legen imorgen.
Au daHar fått en kvise i nærheten av det aller helligste -,- stor og jævla vond. Nesten så jeg begynner å grine.
Og ungen leveres i bhg i ulltrøye og hentes i tskjoeteDet er noe med denne tiden av året.
Starter treningen med solbriller og avslutter med hodelykt![]()