Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen er i seng, ute regner det, jeg er sår i halsen. Og har akkurat begynt på å strikke babyteppe. Så det er planen min for kvelden tenker jeg. Strikke teppe.Hva driver folk med i kveld da? Her er unga i seng og jeg vurderer å gå en tur. Er så fint vær.
Ikke stort. Legge meg snart kanskje. Spille litt.Hva driver folk med i kveld da? Her er unga i seng og jeg vurderer å gå en tur. Er så fint vær.
Blir spennende å se om det blir testing på mandag daDu er merkbart sykere enn meg.
Jeg har ikke feber.
Jeg hadde vondt i hodet så tok paracet før 5 åra dag. Det er vel 4 gang denne uka. Ikke mye hodepine, men ofte.
Jeg har litt vondt i halsen. Men ville jo normalt aldri vurdert å være hjemme fra jobb. Men kan ikke forsvare å dra på jobb sånn. Har jo mulighet for hjemmekontor så er jeg ikke besre mandag så blir det det.
Ser på kampHva driver folk med i kveld da? Her er unga i seng og jeg vurderer å gå en tur. Er så fint vær.
Hadde vært godt å legge seg snart faktisk.Ikke stort. Legge meg snart kanskje. Spille litt.
Håper den såre halsen går over fort da. Har vært hjemme to ganger pga sår hals i løpet av corona-tiden. Vanligvis lar jeg ikke sår hals/forkjølelse stoppe meg fra å jobbe. Merkelige tider...Ingen er i seng, ute regner det, jeg er sår i halsen. Og har akkurat begynt på å strikke babyteppe. Så det er planen min for kvelden tenker jeg. Strikke teppe.
Blir spennende å se om det blir testing på mandag da
kjipt med hodepine
Vanligvis jobber jeg med sånn hals ja. Det gjør jeg nok nå også, men fra hjemmekontor. Det springende punkt er at dersom jeg er hjemme mandag er trolig 4 åringen min det også. Og hun.... Vel. Da blir et ikke full dag på hjemmekontor. Jeg klarte full dag på hjemmekontor med 9 åringen hjemme men det er noe annet.Håper den såre halsen går over fort da. Har vært hjemme to ganger pga sår hals i løpet av corona-tiden. Vanligvis lar jeg ikke sår hals/forkjølelse stoppe meg fra å jobbe. Merkelige tider...
Er ikke så lett å få gjort noe fornuftig når de er under 5-6 år har jeg funnet ut.Vanligvis jobber jeg med sånn hals ja. Det gjør jeg nok nå også, men fra hjemmekontor. Det springende punkt er at dersom jeg er hjemme mandag er trolig 4 åringen min det også. Og hun.... Vel. Da blir et ikke full dag på hjemmekontor. Jeg klarte full dag på hjemmekontor med 9 åringen hjemme men det er noe annet.
Kjempetrøtt. Zombie her.Hadde vært godt å legge seg snart faktisk.
Ingen smitte i kommunen her heller, jeg kjenner jeg får fnatt om jeg får positiv testMm, er jeg sånn til mandag må jeg vel bare ringe og få tatt en test. En god håndfull nærkontakter som i så fall bør få vite det. Men her er jo ikke korona i området så det er trolig bare den forkjølelsen det virker som minstemor har dradd på seg, hun har hostet en del i ettermiddag. Vi får de hva morgendagen bringer.
Av alle ting var vi i bursdag i formiddag, men da var vi jo friske.
Ingen smitte i kommunen her heller, jeg kjenner jeg får fnatt om jeg får positiv test
Hei!Stikker bare snuta innom for å si hei!![]()
Jeg håper jeg ikke får det,da stenges barnehagen nedDet får jeg også, men det har jeg ingen tro på å få.
HelluStikker bare snuta innom for å si hei!![]()
Jeg håper jeg ikke får det,da stenges barnehagen ned
Jeg har heldigvis ikke omgått andre enn de på jobb, men kjipt å stenge ned hele den liksomJeg tenker at dersom det er det jeg har, så er det det min datter også har, og da ryker i alle fall hele førskolegruppa i karantene antar jeg, hun var jo i bhg i går. Og jeg var på jobb, så alle der i karantene antar jeg. Mine foreldre var barnevakt torsdag kveld og er vel derved innafor de 48 timene, for jeg og mannen var på foreldremøte. Der var der dog reelt bare naboen som satt innen 2 meter fra meg særlig lenge, men hun jobber til gjengjeld i en annen barnehage enn min datter går.
Fy søren så mange nærkontakter man har, selv om man prøver å være forsiktig