Tror ikke de gjør så mye dessverre, men dama i Corona tof sa det samme, greit å se det litt Ann tenker jegDu høres slett ikke god ut, og bør jo egentlig til lege.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke de gjør så mye dessverre, men dama i Corona tof sa det samme, greit å se det litt Ann tenker jegDu høres slett ikke god ut, og bør jo egentlig til lege.
God bedring i alle fallTror ikke de gjør så mye dessverre, men dama i Corona tof sa det samme, greit å se det litt Ann tenker jeg
Du må vel til legen daJeg har ligget i senga mi i flere dager, bare prøvd å gå ned ett par ganger men blid så svimmel å dårlig at det ikke er verdt det. Ikke sover jeg heller for kroppen er så vond
Minner meg om influensaen jeg hadde i påsken 2013
Nei de får jo ikke gjort noe , så ingen grunn til å reise ditDu må vel til legen da
Skjønner.Nei de får jo ikke gjort noe , så ingen grunn til å reise dit
Det var lenge!Fortsatt ingen svar på kengubarnet , kjedelig
Han kan kutte hull på denNervøs for legetimen imorgen... -,-
Kan han gjøre noe? Vil han gjøre noe?
Eller kommer det til å blomstre inn til en infeksjon hvor jeg nesten dør igjen.
Ja men kommer han til å gjøre det? Det er det jeg ikke vet. Kan ikke engang ha frøkna på fanget fordi føttene treffer meg der liksom.Han kan kutte hull på den
Fylket vi bor i er forsinket med 3-4 dager grunnet en sånn ødelagt testmaskinDet var lenge!
1-2 dager står det på skrivet vi fikk med oss hjem i dag. 1-3 dager sto det på det vi fikk for et par uker siden, det svaret fikk vi jo ca 36 timer etter den var tatt. Så jeg venter i spenning.
Ingen grunn til at han ikke skulle det. Dette er ingen kvise. Og med den erfaringen du har, derre ble gjøres noe medJa men kommer han til å gjøre det? Det er det jeg ikke vet. Kan ikke engang ha frøkna på fanget fordi føttene treffer meg der liksom.
Er større enn en femmer...
Kjedelig. Håper det kommer snart.Fylket vi bor i er forsinket med 3-4 dager grunnet en sånn ødelagt testmaskin
Jeg håper du har rett altså... har ikke lyst til å bli så dårlig igjen. Ingen trodde meg da, så håper han tror meg nå..Ingen grunn til at han ikke skulle det. Dette er ingen kvise. Og med den erfaringen du har, derre ble gjøres noe med
Jeg også, kjedelig med mer fravær enn nødvendigKjedelig. Håper det kommer snart.
Det variererLang tid det tar med testing i Norge da? Her i Uk så tester man ved hver minste symptom, får svar 06:00 morgenen etter