Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GrattisVi er btw en leilighet rikere...evt fattigere blir vel mer riktig å si. Spennende uansett.![]()
Fin!
takk for detGrattis
Jeg synes hvertfall detFin!
takk for det![]()
Er veldig fornøyd med å ha 75%, kan heller ta ekstra hvis jeg trenger litt ekstra pengerSkjønner
Jeg angrer virkelig ikke på valget om å jobbe redusert da han gikk i bhg,den tiden får man aldri igjen

De er registrert, men trekker de det de skal? Aliexpress er også registrert, men de trekker ikke mva enda, så der kan man gå på en smellWish ble, mot det jeg forventet, fort voec registert og har pris inkl mva når du er registert med norsk profil og adresse

Det står "inkl mva" på prisene, så det skal i alle fall være det. Jeg vet ikke. Pakkene som kommer ser like ut som før.De er registrert, men trekker de det de skal? Aliexpress er også registrert, men de trekker ikke mva enda, så der kan man gå på en smell![]()
Ja, da stemmer det nokDet står "inkl mva" på prisene, så det skal i alle fall være det.
på ebay står det included VAT Oi, den hørtes spennende utF*****
Hvorfor i alle dager fant noen opp potetgull med smak at kantarell, hvitløk og chilli?
Jeg prøver faktisk å ta de siste kiloene![]()
For å plage deg!F*****
Hvorfor i alle dager fant noen opp potetgull med smak at kantarell, hvitløk og chilli?
Jeg prøver faktisk å ta de siste kiloene![]()
Oi, den hørtes spennende ut![]()
Smakte mer fantastisk enn annen potetgull jeg har smakt noen gang tidligere (kan også være noe med at jeg ikke har spist potetgull på veldig lenge).For å plage deg!
Liker ikke sopp jeg da ellers ville jeg kanskje prøvdSmakte mer fantastisk enn annen potetgull jeg har smakt noen gang tidligere (kan også være noe med at jeg ikke har spist potetgull på veldig lenge).
Jeg er så egosentrisk at jeg velger å tro på deg kjæreste Maddieh
Og her er den:
![]()
Hvorfor???Er så lei av svimmelhet ved kveldstid og når jeg legger meg om kvelden. Hvorfor? Jeg skjønner ikke hva som skjer...
Jeg føler meg ikke trøtt overhodet. Det skjer uansett når jeg legger meg. Enten det er 9 eller 12..Hvorfor???
Du vet det er rett så sent?
Kanskje du rett og slett bare er veldig sliten
Det tror jeg påEr veldig fornøyd med å ha 75%, kan heller ta ekstra hvis jeg trenger litt ekstra pengerpleier ikke å være mangel på ledige vakter som fagarbeider
![]()