Augustskravla

Skjønner
Jeg angrer virkelig ikke på valget om å jobbe redusert da han gikk i bhg,den tiden får man aldri igjen
Er veldig fornøyd med å ha 75%, kan heller ta ekstra hvis jeg trenger litt ekstra penger:) pleier ikke å være mangel på ledige vakter som fagarbeider :hilarious:

Wish ble, mot det jeg forventet, fort voec registert og har pris inkl mva når du er registert med norsk profil og adresse
De er registrert, men trekker de det de skal? Aliexpress er også registrert, men de trekker ikke mva enda, så der kan man gå på en smell:nailbiting:

Nettopp hjemme fra jobb, helt tom. Kveldsvakter er noe herk for tiden, 21 besøk ila vakta og så skal man få trykket i seg litt mat en eller annen gang:p

De er registrert, men trekker de det de skal? Aliexpress er også registrert, men de trekker ikke mva enda, så der kan man gå på en smell:nailbiting:
Det står "inkl mva" på prisene, så det skal i alle fall være det. Jeg vet ikke. Pakkene som kommer ser like ut som før.

F*****
Hvorfor i alle dager fant noen opp potetgull med smak at kantarell, hvitløk og chilli?

Jeg prøver faktisk å ta de siste kiloene :P

Smakte mer fantastisk enn annen potetgull jeg har smakt noen gang tidligere (kan også være noe med at jeg ikke har spist potetgull på veldig lenge).
Jeg er så egosentrisk at jeg velger å tro på deg kjæreste Maddieh :)

Og her er den:
any
Liker ikke sopp jeg da ellers ville jeg kanskje prøvd :)

Back
Topp