Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda hvis man tenker litt langsiktig å kjøper litt før så får man jo det![]()
Ja var det jeg mente, nå er det nok for sent eller mulig Extra leker har noe tilbudVel. Joda. Men jeg skal ha den til i morgen.
Og jeg har ikke funnet et sted med en barbiedukke til en hundrelapp enda. Fant til 130. Eller en steffie dukke til 99 som det meget mulig blir.
Vi pleide ha en gavekasse med ting vi hadde kjøpt inn på tilbud da de to eldste var små, men det har glidd ut nå med minstemor. De andre to har bare med seg en femtilapp i bursdager, men det er for tidlig for barnehagen.
Får se om jeg kan fylle opp den gavekasse litt i høst.
Ja var det jeg mente, nå er det nok for sent eller mulig Extra leker har noe tilbud
Testing på kengubarnet kl 18... så venter vi på avklaring på hva som skjer med legetimen hans på mandag
Det er jeg ikke så sikker på siden de sier de er forsinket med 3-4 dager på testsvarene , det la kommunen ut for noen dager sidenDere har vel helst svaret før mandag, håper jeg. Testing pga symptomer, eller nærkontakt med smittet?
Ellers har de hvertfall lol surprise på tilbudFant ikke noe på nett i alle fall, men jeg tar en tur og sveiper raskt innom her og er. Vet jo ikke om faktisk bursdagsjenta er like oppsatt på barbie, selv om mi jente mener det er et hun ønsker seg (like gjerne an det være at det er det MIN datter ønsker seg, for søstra har... ) men en gave skal det ialle fall bli.
Ellers har de hvertfall lol surprise på tilbud
Å mye andre søte greier
Åhh. Det var lenge... Her tok vi test torsdag kl 11 og fikk beskjed om svar på lørdag,. En det tikket inn fredag i 16-tiden.Det er jeg ikke så sikker på siden de sier de er forsinket med 3-4 dager på testsvarene , det la kommunen ut for noen dager siden
Symptomer
Ja jeg r spent på når vi får svaret, håper virkelig det kommer i løpet av helgen så det blir skole på mandag igjen. Å så håper jeg virkelig den er negativ ellers blir det mye styrÅhh. Det var lenge... Her tok vi test torsdag kl 11 og fikk beskjed om svar på lørdag,. En det tikket inn fredag i 16-tiden.
Vi trenger jo ikke sånt liggende lenger, 2 bursdager var vel min invitert i hele 8 trinn. De har visst sluttet å feire de flesteSkal ta meg en tur og hamstre litt av hvert på tilbud. Men nå har jeg i alle fall gave til i morgen i boks. Gitt at det blir selskap da. Mandag hadde støresøsteren omgangssyke og i går var bursdagsjenta borte fra barnehagen...vi avventer beskjed
Vi trenger jo ikke sånt liggende lenger, 2 bursdager var vel min invitert i hele 8 trinn. De har visst sluttet å feire de fleste
Ja de feiret ut barneskolen her ogsåI bhg feirer åpenbart alle, men de er når jeg tenker meg om nesten ingen som er født på høsten, så jeg trenger ikke tenke så mye i den retning, neste er muligens min datter i desember.
De eldste mine går på barneskolen, og de feirer visst der også, selv med Korona, men med mindre selskap, delt på kjønn, ikke hele klassen slik vi pleier ha for eldste. Han skal i et selskap i dag, og vi teller litt på knappene om vi skal ha et for ham, eller rett og slett gi ham penger tilsvarende et han ville fått i gaver og droppe det. Vi får se.
Ja de feiret ut barneskolen her også
Jeg er nok litt motsatt av mange, syns det er ganske ok å jobbe kvelder og helgerGlad jeg ikke har sånne helger.
Jeg skal bare i den femårsdagen denne helga, mannen skal på fotballturnering med mellomste i mange timer, tror han har satt opp sånn 1330-18 eller noe sånn, ellers må vi sjekke opp hva guttungen har og mangler, så vi får handle neste uke
Jeg er nok litt motsatt av mange, syns det er ganske ok å jobbe kvelder og helgermen praktisk sett er det en fordel at jeg har såpass mange dagvakter i ukedagene som jeg har
![]()