Må prøve den jeg da!Mhm. Den rosa er også veeeeldig god.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må prøve den jeg da!Mhm. Den rosa er også veeeeldig god.
Mhm. Jeg er vanligvis ikke fan av rose, men denne var knall.Må prøve den jeg da!
Jeg synes ikke den var godEr den god? Hører så mye skryt. Finnes vel flere typer, eller?![]()
Hva skjer?Tenkte det var helg, men var muligens litt optimistisk...
Hurra! Og jeg har fri! Snart en tur til byen og treffe et par venninner. Må også fikse gave til tantebarn som fyller til uken. Hun har vårt ganske konkret i sine ønsker så det skal gå greit. Ellers skal mannen på en visning senere i dag, spent! En leilighetGod morgen. Det er fredag.
God morgenGod morgen. Det er fredag.
Hurra for fredagGod morgen. Det er fredag.
Hurra! Og jeg har fri! Snart en tur til byen og treffe et par venninner. Må også fikse gave til tantebarn som fyller til uken. Hun har vårt ganske konkret i sine ønsker så det skal gå greit. Ellers skal mannen på en visning senere i dag, spent! En leilighet
God morgendet er fredag og starten på arbeidshelg her
![]()
Kjøpe for å leie ut?Hurra! Og jeg har fri! Snart en tur til byen og treffe et par venninner. Må også fikse gave til tantebarn som fyller til uken. Hun har vårt ganske konkret i sine ønsker så det skal gå greit. Ellers skal mannen på en visning senere i dag, spent! En leilighet
Jupp deiligDeilig det. Litt sol ute også![]()
Nei det blir vel en god del over jaJeg har ikke fri, men må ut og skaffe en gave i løpet av dagen uansett, minstemor skal i femårsdag i morgen. Mi frøken er ganske klar på hva hun mener venninna ønsker seg, barbiehus hadde vært tingenIkke helt innenfor den "max hundre" grensa som ligger som føring på sånne barnehagebursdager...
Jepp og evt for ungene senereKjøpe for å leie ut?
Nei det blir vel en god del over ja
Joda hvis man tenker litt langsiktig å kjøper litt før så får man jo detFår ikke ei barbiedukke engang for en hundrelapp.
Vel, vi får se, jeg skal ta meg en tur og finne noe, tenker jeg.