Augustskravla

God morgen. Det er fredag.

God morgen. Det er fredag.
Hurra! Og jeg har fri! Snart en tur til byen og treffe et par venninner. Må også fikse gave til tantebarn som fyller til uken. Hun har vårt ganske konkret i sine ønsker så det skal gå greit. Ellers skal mannen på en visning senere i dag, spent! En leilighet

Hurra! Og jeg har fri! Snart en tur til byen og treffe et par venninner. Må også fikse gave til tantebarn som fyller til uken. Hun har vårt ganske konkret i sine ønsker så det skal gå greit. Ellers skal mannen på en visning senere i dag, spent! En leilighet

Jeg har ikke fri, men må ut og skaffe en gave i løpet av dagen uansett, minstemor skal i femårsdag i morgen. Mi frøken er ganske klar på hva hun mener venninna ønsker seg, barbiehus hadde vært tingen ;) Ikke helt innenfor den "max hundre" grensa som ligger som føring på sånne barnehagebursdager...

God morgen :) det er fredag og starten på arbeidshelg her:p

Glad jeg ikke har sånne helger.

Jeg skal bare i den femårsdagen denne helga, mannen skal på fotballturnering med mellomste i mange timer, tror han har satt opp sånn 1330-18 eller noe sånn, ellers må vi sjekke opp hva guttungen har og mangler, så vi får handle neste uke

Kjøpe for å leie ut?

Inn på handlelista mi vet jeg i alle fall at vindtette votter har havnet. Til en gutt på 12 år. Sikkert gjerne to par. Ikke tykke vintervottegreier, men altså til å bruke om to uker, men vindtette votter er satt på MÅ HA lista.

Sammen med godt regntøy, to sett ullundertøy, tykk ullgenser, tynne og tykke ullsokker, badebukse og håndkle. Men det mener jeg at vi har.

Leirskole, avreise mandag om ei drøy uke, kl 7.25

Heldig at han fikk seg ullundertøy til busrdagen av mine foreldre, så må jeg grave litt og se hva annet som er passelig og hva vi må komplettere. Han er glad i å bruke ulltrøyer så han har en del av dem

Jeg har ikke fri, men må ut og skaffe en gave i løpet av dagen uansett, minstemor skal i femårsdag i morgen. Mi frøken er ganske klar på hva hun mener venninna ønsker seg, barbiehus hadde vært tingen ;) Ikke helt innenfor den "max hundre" grensa som ligger som føring på sånne barnehagebursdager...
Nei det blir vel en god del over ja

Nei det blir vel en god del over ja

Får ikke ei barbiedukke engang for en hundrelapp.

Vel, vi får se, jeg skal ta meg en tur og finne noe, tenker jeg.

Back
Topp