Augustskravla

Med tre unger hvor helgene ofte er fulle av kamper, turneringer, konserter og bursdager synes jeg det er veldig greit at hverken jeg eller mannen har vaker i helgene Det hender at særlig han jobber i helga likevel, men da stort sett kvelden, og altså på hjemmekontor. Vi er to med fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor, det er praktisk i hverdagen vår .
Jeg har jobbet helg før å synes det var pyton, den tiden vil jeg ha med familien

Jeg har jobbet helg før å synes det var pyton, den tiden vil jeg ha med familien
Vi er jo forskjellige:happy: jeg liker det å kunne ta barna ut av bhg midt i uka av og til, bare ha en dag med kun frøkna eller kun minsten:happy: men skulle selvfølgelig ønske at ikke samboer jobbet helg, han også:p

Med tre unger hvor helgene ofte er fulle av kamper, turneringer, konserter og bursdager synes jeg det er veldig greit at hverken jeg eller mannen har vaker i helgene Det hender at særlig han jobber i helga likevel, men da stort sett kvelden, og altså på hjemmekontor. Vi er to med fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor, det er praktisk i hverdagen vår .
Ja, blir nok verre når ungene blir større :p

Vi er jo forskjellige:happy: jeg liker det å kunne ta barna ut av bhg midt i uka av og til, bare ha en dag med kun frøkna eller kun minsten:happy: men skulle selvfølgelig ønske at ikke samboer jobbet helg, han også:p
Det gjorde jo jeg uansett:)

Men det har ikke jeg mulighet til, siden jeg jobber, i likhet med min mann, dagtid hver ukedag.

Så mine har gått i bhg 5 dager i uken fra de var 1,5-2 år gamle. Sånn har det bare måttet være. Men grunnet vår fleksible arbeidstid har de fått rolige morgener hjemme og relativt den levering eller henting så mye vi klarer.

Men det har ikke jeg mulighet til, siden jeg jobber, i likhet med min mann, dagtid hver ukedag.

Så mine har gått i bhg 5 dager i uken fra de var 1,5-2 år gamle. Sånn har det bare måttet være. Men grunnet vår fleksible arbeidstid har de fått rolige morgener hjemme og relativt den levering eller henting så mye vi klarer.
Det hadde jeg mulighet til fordi jeg gikk ned i stilling, ekstremt glad for det valget

Jeg jobber selv bare 75% (kunne fått 100% hvis jeg ønsket ved intervju, men da hadde jeg heller ikke havnet på den sonen jeg jobber på) :)
Dessuten hadde det blitt like mange dager i turnus hvis jeg hadde lavere stilling, bare kortere dager :p

Jeg jobber selv bare 75% (kunne fått 100% hvis jeg ønsket ved intervju, men da hadde jeg heller ikke havnet på den sonen jeg jobber på) :)
Dessuten hadde det blitt like mange dager i turnus hvis jeg hadde lavere stilling, bare kortere dager :p
Skjønner
Jeg angrer virkelig ikke på valget om å jobbe redusert da han gikk i bhg,den tiden får man aldri igjen

Pakkene hentet, puter er satt på plass og samme med vasen.
Lyktene har jeg sett på, det sto ikke førpris på de i nettbutikken men det sto på lappen på lykta, 500kr i rabatt var set tydeligvis

Forøvrig kom to av wish pakkene jeg fikk refundert i juli, dumpende ned i postkassa i går. De skulle kommet i mai/juni så uti juli var det gått så lenge over tiden at jeg fikk tilbake pengene. Jeg har planer om å bestille det meste på nytt i god tid før neste sommer, siden det var til ferien jeg skulle ha det. men så kom altså to av dem i går da, så da avventer jeg litt med resten ;)
Hvordan var det med det wish greiene og toll? Mener du sa noe

Vi er btw en leilighet rikere...evt fattigere blir vel mer riktig å si. Spennende uansett. :)

Pakkene hentet, puter er satt på plass og samme med vasen.
Lyktene har jeg sett på, det sto ikke førpris på de i nettbutikken men det sto på lappen på lykta, 500kr i rabatt var set tydeligvis
Hbordan vase?

Hvordan var det med det wish greiene og toll? Mener du sa noe

Wish ble, mot det jeg forventet, fort voec registert og har pris inkl mva når du er registert med norsk profil og adresse

Og det betyr? Haha
At de krever inn mva så det ble bittelitt dyrere men slipper gebyr for fortolling hos posten.

Akkurat toll må man vel fortsatt betale, men det har jeg ikke vært borti enda

Back
Topp