er vel flere steder ja.Ser det på lynradaren, tordner her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er vel flere steder ja.Ser det på lynradaren, tordner her også
Glad det ventet med å starte her til etter jeg var ferdig i dusjen etter trening.er vel flere steder ja.
Det skjønner jeg.Glad det ventet med å starte her til etter jeg var ferdig i dusjen etter trening.
Ikke glad i å dusje når det tordner
Jeg vet.Ikke for meg![]()
Min bestemor bor jo til vanlig i nabohuset til mine foreldre, et kvarter fra meg. Jeg er vant til å se henne fra tid til annen. Men helsa går nedover og hun har vært på avlastning, korttidsopphold, sykehus og nå på sykehjem på korttid som kan ende med fast plass siden hun ikke kan bo alene slik helsa er nå. Men det er så lenge siden. Så lenge siden jeg har sett henne. Og ungene likeså, de er også glade i oldemoren sin og vant til å treffe henne ca månedlig.Mhm.. ikke sett min bestemor siden frøkna sin dåpen for ett år siden..![]()
Håper det.![]()
![]()
Håper virkelig du får se henne igjen XXXXX
Jeg mangler 38 på 75.000, så ligger *litt* etteroh nærmer meg 150.000 nå, kun 5 innlegg igjen
Det skjønner jeg utmerket godtGlad det ventet med å starte her til etter jeg var ferdig i dusjen etter trening.
Ikke glad i å dusje når det tordner
Jeg passerte visst 100.000 helt uten å ane det for noen og 400 innlegg sidenJeg mangler 38 på 75.000, så ligger *litt* etter![]()
Snart hundre tusen daJeg mangler 38 på 75.000, så ligger *litt* etter![]()
106*** og noe her150.000 nu! Men 200 000 når jeg aldri, selv om jeg hadde et håp en gang i tiden.
Min bestemor bor jo til vanlig i nabohuset til mine foreldre, et kvarter fra meg. Jeg er vant til å se henne fra tid til annen. Men helsa går nedover og hun har vært på avlastning, korttidsopphold, sykehus og nå på sykehjem på korttid som kan ende med fast plass siden hun ikke kan bo alene slik helsa er nå. Men det er så lenge siden. Så lenge siden jeg har sett henne. Og ungene likeså, de er også glade i oldemoren sin og vant til å treffe henne ca månedlig.
Nettopp!Diskutere hadde jeg ikke orket nei
Men når jeg sitter her redd for å miste en bestemor jeg ikke har sett på et halvt år, så er det at bare eldre dør...... Vonde meninger. Og dessuten stemmer det ikke engang.

Ja tror du ligger på 3 plass tror jrg106*** og noe her
Ja så detJa tror du ligger på 3 plass tror jrg