Augustskravla

er vel flere steder ja.
Glad det ventet med å starte her til etter jeg var ferdig i dusjen etter trening.
Ikke glad i å dusje når det tordner

Mhm.. ikke sett min bestemor siden frøkna sin dåpen for ett år siden.. :(
Min bestemor bor jo til vanlig i nabohuset til mine foreldre, et kvarter fra meg. Jeg er vant til å se henne fra tid til annen. Men helsa går nedover og hun har vært på avlastning, korttidsopphold, sykehus og nå på sykehjem på korttid som kan ende med fast plass siden hun ikke kan bo alene slik helsa er nå. Men det er så lenge siden. Så lenge siden jeg har sett henne. Og ungene likeså, de er også glade i oldemoren sin og vant til å treffe henne ca månedlig.

Min bestemor bor jo til vanlig i nabohuset til mine foreldre, et kvarter fra meg. Jeg er vant til å se henne fra tid til annen. Men helsa går nedover og hun har vært på avlastning, korttidsopphold, sykehus og nå på sykehjem på korttid som kan ende med fast plass siden hun ikke kan bo alene slik helsa er nå. Men det er så lenge siden. Så lenge siden jeg har sett henne. Og ungene likeså, de er også glade i oldemoren sin og vant til å treffe henne ca månedlig.
:( trist

Diskutere hadde jeg ikke orket nei

Men når jeg sitter her redd for å miste en bestemor jeg ikke har sett på et halvt år, så er det at bare eldre dør...... Vonde meninger. Og dessuten stemmer det ikke engang.
Nettopp! :facepalm:

Så var der fredag igjen da.

Nesten helg. For min del hjemmekontor med ungene pga planleggingsdag i bhg så bi får se hvor mye jeg får jobbet. Mye å gjøre og hektisk på jobb egentlig, men det får gå som det går.

Trøtt. Sovna sent i går, gravemaskin som jobba utenfor soverommet til rundt midtnatt. Våkna i firetiden og på våken en liten stund men sovna igjen.

På tide å komme seg igang med dagen. Trenger en dusj egentlig.

God dag
Helgerydding å vasking i gang.. Kengubarnet har vært hos legen fpr å sjekke kne, heldigvis tror ikke han det er menisken, men noe er det som ikke er helt riktig så da blir det mr. Spent på hva den viser.

Overnattingsgjest kommer senere, Kengubarnet som skal ha besøk.

Back
Topp