Digg daMakrell er veldig lett å få til, og det er bare så godt
Vi skal ha det på fredag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digg daMakrell er veldig lett å få til, og det er bare så godt
Vi skal ha det på fredag![]()
Rart det der
I oktober er det 2 år siden jeg fant ut at vi skulle ha frøkna.
Tiden har gått veldig fort for å si det slik, hvertfall det siste året. Imorgen er hu 14 mnd gammel. Allikevel føles det som om hu har vært vår for evig.
Det er det nokOff måtte bråbremse. Ball og hund rett i veien. Ekkelt!!
Rart så mye bedre alt blir med sol.Ja her også, deilig
Hehe. Kos da at hu liker det samme som degHmm.
Korona, hjemmesitting, gå på veggene medførte at jeg til den nette sum av 149 kr eller deromkring installerte sims 4 fra origin.
Fint det. I løpet av sommerferien fant mellomste ut at dette er gøy. Vi har hver våre saves/lagrede spill så det påvirker ikke hverandre at vi deler på det, men jeg har jo ikke pc'n min i fred lenger.
Og. Som belønning i sommer for henne kjøpte jeg en tilleggspakke jeg var delvis interessert i selv. Og har sagt at vil hun ha en jeg ikke har interesse av må hun betale den selv, en vi begge vil ha kan vi dele på. Men en konsekvens av dette er jo at jeg kan ikke bare sånn helt i det stille for meg selv uten at mannen bryr seg ta nytte av et 50% salg og bare kjøpe en pakke til et par hundrelapper. Hun kommer jo til å hyle det ut så hele nabolaget hører det....
Lyst å sende simmene på universitet. Utrykket på mellomste når hun fant ut, finnes det universitet???? Jeg vil ha!!!!!
Ja.Hehe. Kos da at hu liker det samme som deg![]()
Ikke sant. Men det er noe med humøret som letter når været er fint altsåRart så mye bedre alt blir med sol.
Wow. Ja jeg er vel heller på din side derJa.
. Vi spiller litt ulikt da. Jeg er mer om å utvikle generasjoner (vurderer mod som lar meg ha mer enn 8 på en tomt. Og å kjøpe parenthood /foreldre og barn utvidelsen)
Mens hun kan bruke en time på å bestemme antrekkene til en sim
Gratulerer så mye med 14 månederTrollungen er 14 mnd idag. Blir bare finere og finere for hver dag som går![]()
Hva ble taksten? Fornøyd?Vært til tannpleier med O og snart lege. Fått takst på huset nå![]()
Så gøy, fornøyd med taksten?Vært til tannpleier med O og snart lege. Fått takst på huset nå![]()
Slik er det noen ganger, og begynner et barn så smitter det og de andre som kommer omtrent samtidig gjør akkurat det sammeUsj, gikk ikke så godt med levering idagminsten ville ikke slippe taket i samboer. Var flere barn som var litt lei seg idag, så jeg
![]()
Hva ble taksten? Fornøyd?![]()
Mer enn forventet. 6,7Så gøy, fornøyd med taksten?