Oooh har glemt hvor dere skal! Kos dere max uansett!Pakket og klar til avreise i morgen tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooh har glemt hvor dere skal! Kos dere max uansett!Pakket og klar til avreise i morgen tidlig
Takk, vi skal til sørlandetOooh har glemt hvor dere skal! Kos dere max uansett!
Kos dereTakk, vi skal til sørlandet![]()
Det skal viKos dere
Kose dereGod morgen
Endelig sluttet å regne. I dag skal vi på Lindesnes fyr å så slal vi møte venner å dra på trampolinepark.
Vi har leid hytte på campingplass, madrassene er altså så.innmari vonde å sove på, hele kroppen verker.
Ja det er stort. Vært der en del siden søss med fam. bor i Arendal.I går regnet det mye, så vi dro på sørlandssenteret, herlighet for et digert senter.. Folk var definitivt ikke mye opptatt av 1 m regel der
Vi har leid mye hytter , men ikke vært borti så tynne og harde madrasser før.Kose dereja vil tro de er hard ...off
Har tydeligvis bare vært innom på få butikker før, for kan ikke huske det var så stortJa det er stort. Vært der en del siden søss med fam. bor i Arendal.
På jobben min var det snakk om å åpne opp mer, og flere skulle tilbake fra hjemmekontor før ferien.Smitten øker i hele landet.. vurderte en tur til sentrum imorgen og kanskje spise på Fridays, men tror ikke det blir noe av når smitten er så eksplosiv... jeg er fortsatt ikke 100% frisk fra forkjølelsen 4 uker siden liksom, tar ikke ekstra risikoer med corona...
Jepp.. så jeg går kun ut på det jeg absolutt måPå jobben min var det snakk om å åpne opp mer, og flere skulle tilbake fra hjemmekontor før ferien.
Nå skal den avgjørelsen revurderes i et møte tidlig neste uke på grunn av smittesituasjonen.

Står ikke det på telefonen dinHmmf, snakk om å være døgnvill. Overbevist om at det var onsdag, måtte spørre svigerinnen min hvilken dag det var![]()
Jo, men trodde ikke helt på det, mente at jeg hadde trykket den et hakk bortStår ikke det på telefonen din![]()

Vi har derimot vært tilbake på hjemmekontor siden juni eller noe sånt vi. Jeg begynte å gå på jobb igjen når ungene gikk på skole og bhg.På jobben min var det snakk om å åpne opp mer, og flere skulle tilbake fra hjemmekontor før ferien.
Nå skal den avgjørelsen revurderes i et møte tidlig neste uke på grunn av smittesituasjonen.
Har også delvis hjemmekontor.Vi har derimot vært tilbake på hjemmekontor siden juni eller noe sånt vi. Jeg begynte å gå på jobb igjen når ungene gikk på skole og bhg.
Mannen hadde hjemmekontor til de siste par ukene før ferien bare og har sånn delvis hjemmekontor videre også.
Et lite øyeblikk tenkte jeg: ja, men det er det da.Hmmf, snakk om å være døgnvill. Overbevist om at det var onsdag, måtte spørre svigerinnen min hvilken dag det var![]()