Augustskravla

Pøsregn og vi har vært ute, jeg og ungene. Hoppet i sølepytter osv. Nå er vi inne igjen, og de holder allerede på å gå på veggene :shy:

God morgen:)
Endelig sluttet å regne. I dag skal vi på Lindesnes fyr å så slal vi møte venner å dra på trampolinepark.

Vi har leid hytte på campingplass, madrassene er altså så.innmari vonde å sove på, hele kroppen verker.

I går regnet det mye, så vi dro på sørlandssenteret, herlighet for et digert senter.. Folk var definitivt ikke mye opptatt av 1 m regel der

God morgen:)
Endelig sluttet å regne. I dag skal vi på Lindesnes fyr å så slal vi møte venner å dra på trampolinepark.

Vi har leid hytte på campingplass, madrassene er altså så.innmari vonde å sove på, hele kroppen verker.
Kose dere:) ja vil tro de er hard ...off

I går regnet det mye, så vi dro på sørlandssenteret, herlighet for et digert senter.. Folk var definitivt ikke mye opptatt av 1 m regel der
Ja det er stort. Vært der en del siden søss med fam. bor i Arendal.

Smitten øker i hele landet.. vurderte en tur til sentrum imorgen og kanskje spise på Fridays, men tror ikke det blir noe av når smitten er så eksplosiv... jeg er fortsatt ikke 100% frisk fra forkjølelsen 4 uker siden liksom, tar ikke ekstra risikoer med corona...
På jobben min var det snakk om å åpne opp mer, og flere skulle tilbake fra hjemmekontor før ferien.
Nå skal den avgjørelsen revurderes i et møte tidlig neste uke på grunn av smittesituasjonen.

Hmmf, snakk om å være døgnvill. Overbevist om at det var onsdag, måtte spørre svigerinnen min hvilken dag det var :hilarious:

På jobben min var det snakk om å åpne opp mer, og flere skulle tilbake fra hjemmekontor før ferien.
Nå skal den avgjørelsen revurderes i et møte tidlig neste uke på grunn av smittesituasjonen.
Vi har derimot vært tilbake på hjemmekontor siden juni eller noe sånt vi. Jeg begynte å gå på jobb igjen når ungene gikk på skole og bhg.
Mannen hadde hjemmekontor til de siste par ukene før ferien bare og har sånn delvis hjemmekontor videre også.

Vi har derimot vært tilbake på hjemmekontor siden juni eller noe sånt vi. Jeg begynte å gå på jobb igjen når ungene gikk på skole og bhg.
Mannen hadde hjemmekontor til de siste par ukene før ferien bare og har sånn delvis hjemmekontor videre også.
Har også delvis hjemmekontor.
For øyeblikket er jeg på kontoret 1-2 dager i uken, resten hjemme.
Når skolen starter igjen skal jeg etter planen være tilbake 3 dager, kan ikke være tilbake alle dagene siden vi sitter i åpent landskap og da blir det for tett om alle kommer tilbake alle dagene. Savner å være mye på kontoret.
Men nå får vi se hva som skjer, spesielt ved tanke på mannen som antagelig er i risikosonen (fant vi nylig ut), og jeg som har et par tilstander som hver for seg gir meg litt økt risiko, men jeg er ikke i risikosonen

Hmmf, snakk om å være døgnvill. Overbevist om at det var onsdag, måtte spørre svigerinnen min hvilken dag det var :hilarious:
Et lite øyeblikk tenkte jeg: ja, men det er det da.
. Helt til jeg kom på at nei, det er det ikke.

Back
Topp