Jeg ser omtrent ikke uten brillerJeg er også nærsynt, - 2,25 på begge øyner. Jeg må myse litt med en gang brillene går av, men så går det fintdet beste er jo selvfølgelig å ha klart syn da, men funker for den stunden dey gjelder
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser omtrent ikke uten brillerJeg er også nærsynt, - 2,25 på begge øyner. Jeg må myse litt med en gang brillene går av, men så går det fintdet beste er jo selvfølgelig å ha klart syn da, men funker for den stunden dey gjelder
![]()
Haha, ser jo litt dårlig med en gang brillene ryker, men det går tålig hvertfallJeg ser omtrent ikke uten briller![]()
Å så er dwt praktisk mwd oppbevaringsromDen var fin![]()
Alt som er på litt avstand er enten helt tåkete eller umulig å seHaha, ser jo litt dårlig med en gang brillene ryker, men det går tålig hvertfall![]()
Absolutt.Å så er dwt praktisk mwd oppbevaringsrom
Greit å oppbevare overmadrass å litt sengetøy derAbsolutt.
Mamma og pappa hadde en med oppbevaringsrom da vi vokste opp, kjempelurt.
Ikke sikkert det er lettere med time med annen lege daTror jeg må bytte lege , er jo så vanskelig å få timr
Jo det tror jeg nok, mannen har aldri hatt det problemet med sin, men han er dessverre ikke ledigIkke sikkert det er lettere med time med annen lege da
JeppGreit å oppbevare overmadrass å litt sengetøy der![]()
Ahh. Tenkte det kanskje kunne ha noe med ferieavvikling å gjøre.Jo det tror jeg nok, mannen har aldri hatt det problemet med sin, men han er dessverre ikke ledig
Nei er sånn hele året, time samme dag opplegg er håpløst. To dager på rad denne uken med beklager vi har ikke flere ledige timer.. Håpløst. Har flere av de enn jeg får time.Ahh. Tenkte det kanskje kunne ha noe med ferieavvikling å gjøre.
Legen min føles ubrukelig men jeg får i det minste time.
Kjipt. Håper du finner en ny lege som har tid til deg. Jeg får ikke bytta før etter rettssaken, kan slå dårlig ut om jeg gjør det før.Nei er sånn hele året, time samme dag opplegg er håpløst. To dager på rad denne uken med beklager vi har ikke flere ledige timer.. Håpløst. Har flere av de enn jeg får time.
Jeg er jo fornøyd med legen, det gjør det litt kjipt.Kjipt. Håper du finner en ny lege som har tid til deg. Jeg får ikke bytta før etter rettssaken, kan slå dårlig ut om jeg gjør det før.
Ja det gjør det veldig kjipt ja.Jeg er jo fornøyd med legen, det gjør det litt kjipt.
Det skjlnner jeg
Au da. Går det bra?På vei av bussen lukket bussjåføren døra på beinet mitt...
Ja det går bra. Litt ømhet..Au da. Går det bra?