Helt sikker på det?Lyst på Apple watch jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sikker på det?Lyst på Apple watch jeg.
Ja, ganske. Men usikker på om jeg kommer til å kjøpe det.Helt sikker på det?
Jeg har, må lades hver dag det er et stort minusJa, ganske. Men usikker på om jeg kommer til å kjøpe det.
Har ikke tenkt å ha den på om natten så tenker den kan lades daJeg har, må lades hver dag det er et stort minus
Jeg er redd for å gå ut...Sitter og ser på de stigende smittetallene.
En liten del av meg har lyst til å bli redd.
Fornuften ser på grafene på VG sine sider og se de var mye høyere i månedsskiftet mars/april når alt ble steng ned og nå testes i gjennomsnitt per dag flere enn dengang.
Blir spennende å se hvordan dette går etter skolen begynner igjen når alle er tilbake fra ferie
Er akkurat det jeg ikke er, smittetall nå enn månedsskiftet mars/april.Jeg er redd for å gå ut...
Folk holder ikke avstand, og med tanke på at jeg fortsatt hoster litt av en vanlig forkjølelse for 4 uker siden, så tenker jeg at jeg bør være forsiktig.. går jo og gjør det jeg absolutt må da..Er akkurat det jeg ikke er, smittetall nå enn månedsskiftet mars/april.
Folk har bedre rutiner med å vaske hendene, og det står sprit ved inngangen til alle butikker.
Det er markeringer med avstand over alt.
Det er mye enklere nå, enn dengang smitten kom.
Selvfølgelig er jeg bekymret, men ikke redd
Men det er stsdig artikler om hvor få som bruker den håndspritenEr akkurat det jeg ikke er, smittetall nå enn månedsskiftet mars/april.
Folk har bedre rutiner med å vaske hendene, og det står sprit ved inngangen til alle butikker.
Lykke tilOhoi, da har vel vinduene tørket nok og en får komme igang med å male demtiltak! (benytte anledningen mens ungene er på overnatting hos svigers)
Jeg bruker ikke den, bruker den jeg har i lomma/veska.Men det er stsdig artikler om hvor få som bruker den håndspriten
Sitter og ser på de stigende smittetallene.
En liten del av meg har lyst til å bli redd.
Fornuften ser på grafene på VG sine sider og se de var mye høyere i månedsskiftet mars/april når alt ble steng ned og nå testes i gjennomsnitt per dag flere enn dengang.
Blir spennende å se hvordan dette går etter skolen begynner igjen når alle er tilbake fra ferie
Er akkurat det jeg ikke er, smittetall nå enn månedsskiftet mars/april.
Ble ferdig med første strøk på vinduene hos ungene, vet ikke når jeg kan få tatt andre strøk da. Vil helst at det skal luftes godt ut før ungene skal sove der, og de kommer ikke til å være borte på overnatting på en stund igjenLykke til

Det var lenge å venteHurra ,fant sovesofa, endelig. Minuset er at den ikke er på lager før om 3 mnd
Er ofte sånn på dkeidar og bohus, men det går fint. Blir bra når den kpmmerDet var lenge å vente
Det blir det.Er ofte sånn på dkeidar og bohus, men det går fint. Blir bra når den kpmmer