August

Testen er fortsatt negativ :smiley-angry017 Det går bedre. Må bare legge det bak og se framover. Snakket med dem idag og får sette inn igjen neste syklus. Litt lettere nå når man har noe å se fram til. Hvordan går det med deg?:Heartred

Så bra :Heartred Det begynner å komme seg, men har heldgivis fått forståelse på jobb så har ikke de tungste oppgavene. Har jo ingen på frys så oppstart igjen i slutten på oktober regner jeg med :happy:

Ingen av de to eggene mine overlevde til frys, så håper virkelig det som ble satt inn klorer seg fast :rolleyes:
Noen andre her som har opplevd å bli veldig trøtt etter innsett? Har aldri før opplevd samme trøtthetsfølelse som nå, så lurer på om det er normalt? :hilarious::hilarious: Kan bruke Google men foretrekker dette forumet :smug::smug:

Last edited:
Ingen av de to eggene mine som overlevde til frys, så håper virkelig det som ble satt inn klorer seg fast :rolleyes:
Noen andre her som har opplevd å bli veldig trøtt etter innsett? Har aldri før opplevd samme trøtthetsfølelse som nå, så lurer på om det er normalt? :hilarious::hilarious: Kan bruke Google men foretrekker dette forumet :smug::smug:
Ingen av mine overlevde til frys heller :( . Så enten går det eller så går det ikke. ❤️

Ingen av de to eggene mine overlevde til frys, så håper virkelig det som ble satt inn klorer seg fast :rolleyes:

Jeg fikk heller ingen som overlevde til frys, Og satset som deg på at det kloret seg fast.. tenkte i mitt eget sinn at det sterkeste egget overlevde og ga bedre sjanser for graviditet og det gjorde det..
Jeg merket mye murringer de første dagene og en slags trøtthet/tåke etter innsett.. usikker på om det var pga hormoner eller at jeg var gravid:smug:

Jeg fikk heller ingen som overlevde til frys, Og satset som deg på at det kloret seg fast.. tenkte i mitt eget sinn at det sterkeste egget overlevde og ga bedre sjanser for graviditet og det gjorde det..
Jeg merket mye murringer de første dagene og en slags trøtthet/tåke etter innsett.. usikker på om det var pga hormoner eller at jeg var gravid:smug:
Håper jeg er like heldig som deg:happy: Blir lange to uker dette:wtf:
Takk som tok deg tid til å svare, noen ganger deilig å vite at andre har opplevd det samme. Føler meg nesten litt fyllesyk,om du skjønner :hilarious::hilarious:

Då gjekk det ikkje denne gangen heller. Positiv digital test mandag men negativ digital og blodprøve i dag på test datoen. Men får gå rett på nytt fryse forsøk denne syklusen. Trudde eg måte vente men kunne velge om eg ville begynne på denne syklusen.

Då gjekk det ikkje denne gangen heller. Positiv digital test mandag men negativ digital og blodprøve i dag på test datoen. Men får gå rett på nytt fryse forsøk denne syklusen. Trudde eg måte vente men kunne velge om eg ville begynne på denne syklusen.

Klem til deg. Heldig som har på frys. Håper gullegget ligger i fryseren nå:Heartred

:Heartred:Heartred:Heartred Fint å få en ny plan så kjapt. Jeg har også fryseforsøk allerede denne syklusen.

Så kjedelig da med negativ test. Men så bra at du kan gå rett på fryseforsøk denne syklus. Lykke til❤️

Det var trist :Heartpink Lykke til med fryseforsøk, håper virkelig det går veien :happy:

Jeg blir stuptrøt ganske kort tid etter at jeg har blitt gravid.

Jeg blir stuptrøt ganske kort tid etter at jeg har blitt gravid.
Ååh, håper det er grunnen her også;) Sovnet nesten under familiemiddag i stad, kl 15.30:hilarious::hilarious:
Når testet du etter innsett? Har sjekket at Ovitrellen er ute av systemet og har ikke tenkt til å teste på en stund ennå, men tror ikke jeg klarer å vente helt til testdag:woot:

Ååh, håper det er grunnen her også;) Sovnet nesten under familiemiddag i stad, kl 15.30:hilarious::hilarious:
Når testet du etter innsett? Har sjekket at Ovitrellen er ute av systemet og har ikke tenkt til å teste på en stund ennå, men tror ikke jeg klarer å vente helt til testdag:woot:
Jeg testet hver dag fra 6dpo til 14dpo. Fikk svakest utslag 8dpo, men aldri blank. Så 9dpo var vel da første positive for gravid. 4 dager etter innsett.

Usj. Har en så dårlig følelse for denne runden :( . Rugedag 6, og magefølelsen sier det ikke har gått bra.

Uff, ventetida fram til testdag føles ekstra lang ut når man har en dårlig magefølelse. Håper magefølelsen tar feil og at spiren har klamret seg fast!

Rugedag 9 og det kommer litt lyserosa utflod. Er håpet ute? Noen som har erfaringer? Ingen smerter slik jeg hadde ved sa, men litt redd og lei meg :shy:

Rugedag 9 og det kommer litt lyserosa utflod. Er håpet ute? Noen som har erfaringer? Ingen smerter slik jeg hadde ved sa, men litt redd og lei meg :shy:

Så vidt jeg vet så er det helt normalt å blø litt i begynnelsen av svangerskapet, så det trenger ikke å bety noe som helst! Skjønner at du blir stressa av det, men prøv å slappe av og tenk positive tanker. Håper det gir seg og at det lille frøet klamrer seg fast :Heartred

Back
Topp