August

Hahaha, det er festlig :hilarious: Dritt med all venting, men den som venter på noe godt osv:smug: Blir så spennende å høre fra deg i morgen, om det ble noen på frys osv. Når er timen?
Gleder meg til jeg kan tenke på noe annet enn egg og underliv jeg :hilarious::hilarious:
Jeg trodde ventingen skulle gå greit denne gang. Men jaggu går det tregt og er nervepirrende :hilarious:. Ekstra nervepirrende når jeg vet jeg ikke skal ha flere forsøk . :bag: Timen er kl 10.10 .
Det verste er at om du/vi blir gravid, så er det hele tiden noe man bekymrer seg for. Helt til etter fødsel og alt :wideyed:

Jeg trodde ventingen skulle gå greit denne gang. Men jaggu går det tregt og er nervepirrende :hilarious:. Ekstra nervepirrende når jeg vet jeg ikke skal ha flere forsøk . :bag: Timen er kl 10.10 .
Det verste er at om du/vi blir gravid, så er det hele tiden noe man bekymrer seg for. Helt til etter fødsel og alt :wideyed:
Uff ja, det er sant.. Så det er siste forsøk for deg ja, da er det ekstra spennende ja. Skal tenke på deg i morgen, har troa på det går veien for oss begge egentlig :Heartred:smug: Nå skal jeg stemme! Godt valg!

Uff ja, det er sant.. Så det er siste forsøk for deg ja, da er det ekstra spennende ja. Skal tenke på deg i morgen, har troa på det går veien for oss begge egentlig :Heartred:smug: Nå skal jeg stemme! Godt valg!
Ja . Eller er første søskenforsøk da, men jeg tror ikke jeg orker flere forsøk rett og slett. Godt valg :)

Åh så bra! Det er jo en trøst oppi det hele ❤️ På Haukeland tror jeg man må vente til tredje syklus før nytt innsett. :eek:
Å såpass. :sorry:Porsgrunn sa de kunne sette opp i oktober fryseforsøk. For se hva se sier . De har ikke svart på noen av meldingene mine :grumpy:

Har ikke vært her inne på en del dager nå. Så kjekt å se alle det har gått bra med:Heartred og min dypeste medfølelse til alle det ikke gikk like bra med....:Heartred Jeg har testdag på onsdag, men testene er hvitere enn aldri før :smiley-angry017 og alle symptomene har avtatt, såååå det gikk nok ikke her heller... Denne ventetiden + denne nedturen, tok rett og slett fullstendig knekken på meg. Helt grusomt. Håper og krysser med alt jeg har at en av de 3 eggene som er på frys er gullegget :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Jeg synes det er så trist å lese om alle som ikke lykkes:( Etter begge mine innsett har jeg vært helt sikker på at det vil gå bra derfra. Jeg har vært veldig nervøs for deling før innsett og for tining, men når det har gått bra fram til innsett har jeg ikke vært det minste nervøs for at egget ikke skal feste seg. Resultatene i denne gruppa har fått meg til å innse hvor naiv optimismen min har vært. Håper alle som ikke lykkes denne gangen lykkes neste!

Har ikke vært her inne på en del dager nå. Så kjekt å se alle det har gått bra med:Heartred og min dypeste medfølelse til alle det ikke gikk like bra med....:Heartred Jeg har testdag på onsdag, men testene er hvitere enn aldri før :smiley-angry017 og alle symptomene har avtatt, såååå det gikk nok ikke her heller... Denne ventetiden + denne nedturen, tok rett og slett fullstendig knekken på meg. Helt grusomt. Håper og krysser med alt jeg har at en av de 3 eggene som er på frys er gullegget :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Klem til deg :Heartred Er selv helt knust, jeg trodde jeg var veldig godt forbredt på at det kanskje ikke gikk. Nå går det mot ny runde med medisiner og uttak

Håper gullegget ligger i fryseren nå:Heartred

Ånei, så utrolig kjipt å lese om alle det ikke har gått for denne runden..:oops: Jeg sender dere alle en god klem og håper virkelig dere lykkes snart alle sammen:Heartred

Lykke til videre med innsett og rugetid til dere som er i gang, krysser fingre for dere også:love2

Klem til deg :Heartred Er selv helt knust, jeg trodde jeg var veldig godt forbredt på at det kanskje ikke gikk. Nå går det mot ny runde med medisiner og uttak

Håper gullegget ligger i fryseren nå:Heartred
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Følte meg veldig forberedt jeg også, men jeg knakk fullstendig sammen. Helt utrøstelig. Vi får følge hverandre videre :hello2 Sa de noe om når du fikk komme i gang igjen?

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Følte meg veldig forberedt jeg også, men jeg knakk fullstendig sammen. Helt utrøstelig. Vi får følge hverandre videre :hello2 Sa de noe om når du fikk komme i gang igjen?

De har holdt av uke 48 til uttak, hadde ledig før men det passer ikke med syklusen mest sannsynlig. Men det er ikke opparbeidet en klar plan enda da, men det ble ca da så har foreløpig holdt av uke 48.:happy:

Vi er så utrolig mange som det ikke gikk veien for denne måneden... Jeg trodde august skulle være gulltiden jeg, etter sommerferie og mye d-vitaminer. Det er jo ingen mirakelkur dette, og på en måte reflekter det nok bare virkeligheten. Vi får bare gråte fra oss, reise oss opp igjen, stå på og fortsette å prøve. Sånn rent statistisk sett øker jo sjansen, jo flere forsøk vi legger bak oss.

:signs003:Heartbigred

Vi er så utrolig mange som det ikke gikk veien for denne måneden... Jeg trodde august skulle være gulltiden jeg, etter sommerferie og mye d-vitaminer. Det er jo ingen mirakelkur dette, og på en måte reflekter det nok bare virkeligheten. Vi får bare gråte fra oss, reise oss opp igjen, stå på og fortsette å prøve. Sånn rent statistisk sett øker jo sjansen, jo flere forsøk vi legger bak oss.

Syntes det virket som det startet så bra. Og at mange ble gravide, men der tok jeg visst feil :(

Sant det du sier. Stå på. Vi får heie på hverandre, og krysse fingrer for det blir terminspirer på de det har gått bra for denne mnd :Heartred

Lykke til i dag! Snart er du ruger :):Heartred

Jeg har ikke helt orket å oppdatere i tråden jeg, selv om jeg har fulgt med på dere. :Heartred

Men kan dessverre henge meg på den triste ikke gravid-bølgen. :(

Det er sant som du sier, så mange det ikke gikk veien for denne måneden❤️ Men vi får stå sammen og brette opp armene for nye runder! Målet er der ute en plass, selv om veien er lang for mange! De sier jo at de som lykkes, er de som aldri gir opp❤️ Heldigvis har vi denne tråden og dette forumet med mange likesinnede! Det har vært en stor motivasjon og hjelp for meg:)
Krysser fingrene for mange spirer i månedene som
kommer❤️

Back
Topp