Zaara
Flørter med forumet
Takk for detTakk! Masse lykke til selvGleder meg til oppdatering fra deg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detTakk! Masse lykke til selvGleder meg til oppdatering fra deg
![]()
Hei! Hvis vi mislykkes på første fryseforsøk, får vi nytt forsøk neste måned? Vi har 4 på frys, kan det i teorien si at vi kan få innsett 4 måneder på rad?
ÅneiNegativ test i dag.Blodprøve i morgen vil nok bare bekrefte det jeg allerede vet, for i dag begynte spottingen, en dag før forventet mens.

Hadde så god følelse, og trodde virkelig det.Å nei... Du skulle jo joine nå.![]()
Herlighet så misunnelig jeg er på dere, men jeg unner dere kun det beste! Det er godt å lese de fine historiene her inne, det gir håp. Nyt tiden fremover!
Ånei
Har lyst til å tro og håpe at blodprøven viser noe annet.. skal avgårde og ta blodprøve nå jeg også.
Sender deg en god klem![]()

Så spennende! Har hatt 3 uttak, alle har gått som en drøm. Har også hatt en kranglete eggstokk som gjemte seg, uten at det gjorde vondt.2 timer til uttak! Tror jeg dør litt.![]()

Åh tusen takk! Dette trengte jeg å lese nåSå spennende! Har hatt 3 uttak, alle har gått som en drøm. Har også hatt en kranglete eggstokk som gjemte seg, uten at det gjorde vondt.
LYKKE TIL!![]()
Negativ test i dag.Blodprøve i morgen vil nok bare bekrefte det jeg allerede vet, for i dag begynte spottingen, en dag før forventet mens.

Åh tusen takk! Dette trengte jeg å lese nåJeg er sist av 4 stk. Så kommer ikke inn før etter halv elleve.

ok. Takk for svar. Da ble jeg litt klokereSniker litt her! Jeg hadde 3 fryseforsøk, 3 sykluser på rad, på St.Olavs! De to første var styrt, siste naturlig! Har du hatt ferskforsøk må du vente en syklus før du får fryseforsøk! Du får gå rett på fryseforsøk etter fryseforsøk om de har ledig kapasitet![]()
Så kjedelig da. Stor klem til degNegativ test i dag.Blodprøve i morgen vil nok bare bekrefte det jeg allerede vet, for i dag begynte spottingen, en dag før forventet mens.
11 dpo i dag, 8 dager siden innsett av 3 dagers fersk. Negativ rfsu test tidlig... Så da er vel håpet ute![]()
Det er ikke alle som tester positiv så tidlig. Hatt spotting eller noe?

Huff, vet jo akkuratt hvordan du har det. Og jeg forstår såå utrolig godt at en blor misunnelig .det har jeg vært ved hvert forsøk og når jeg gar lest alle som har blitt gravide men ikke jeg. Jeg håper fortsatt litt at du skal få svar på blodprøven og at den er positiv da. Men om ikke så håper jeg virkelig for deg at den sitter på nesteHadde så god følelse, og trodde virkelig det.Herlighet så misunnelig jeg er på dere, men jeg unner dere kun det beste! Det er godt å lese de fine historiene her inne, det gir håp. Nyt tiden fremover!
![]()

Gratulerer såååå mye!!! Nyt den fantastiske følelsenFikk svar på blodprøven nå, jeg kan virkelig ikke tro det men jeg ER gravid
Håper så for dere andre at dere følger etter nå![]()

Nei, ingen tegn til mensen eller no form for blødning enda. Men har ikke ømme pupper lenger heller.. Det er jo 8 dager sida innsett, og da bør vel egget ha festa seg for flere dager sida?![]()

Fikk svar på blodprøven nå, jeg kan virkelig ikke tro det men jeg ER gravid
Gratulerer.FantastiskFikk svar på blodprøven nå, jeg kan virkelig ikke tro det men jeg ER gravid