August

Hei! Hvis vi mislykkes på første fryseforsøk, får vi nytt forsøk neste måned? Vi har 4 på frys, kan det i teorien si at vi kan få innsett 4 måneder på rad?

Sniker litt her! Jeg hadde 3 fryseforsøk, 3 sykluser på rad, på St.Olavs! De to første var styrt, siste naturlig! Har du hatt ferskforsøk må du vente en syklus før du får fryseforsøk! Du får gå rett på fryseforsøk etter fryseforsøk om de har ledig kapasitet:)

Negativ test i dag. :banghead: Blodprøve i morgen vil nok bare bekrefte det jeg allerede vet, for i dag begynte spottingen, en dag før forventet mens.
Ånei:(
Har lyst til å tro og håpe at blodprøven viser noe annet.. skal avgårde og ta blodprøve nå jeg også.
Sender deg en god klem:Heartbigred

Å nei... Du skulle jo joine nå. :smiley-angry017:Heartred
Hadde så god følelse, og trodde virkelig det. :HeartredHerlighet så misunnelig jeg er på dere, men jeg unner dere kun det beste! Det er godt å lese de fine historiene her inne, det gir håp. Nyt tiden fremover!
:love7

Ånei:(
Har lyst til å tro og håpe at blodprøven viser noe annet.. skal avgårde og ta blodprøve nå jeg også.
Sender deg en god klem:Heartbigred

Tusen takk! :Heartred

Kan jo håpe på et mirakel! Lykke til med din blodprøve. Jeg har en god følelse av at de småblødningene du har hatt er uskyldige.

God klem tilbake! :Heartred

Så spennende! Har hatt 3 uttak, alle har gått som en drøm. Har også hatt en kranglete eggstokk som gjemte seg, uten at det gjorde vondt.
LYKKE TIL! :Heartred
Åh tusen takk! Dette trengte jeg å lese nå❤️ Jeg er sist av 4 stk. Så kommer ikke inn før etter halv elleve.

Åh tusen takk! Dette trengte jeg å lese nå❤️ Jeg er sist av 4 stk. Så kommer ikke inn før etter halv elleve.

Du kommer forhåpentligvis til å bli positivt overrasket. Det ble jeg, gruet meg noe sykt men det fikk veldig fint. Hadde som over her trøblete på venstre side, det verste (og det var kun ubehagelig) var når de trykket på magen. Det sier sitt om smertefritt og fint uttak:Heartred

E
Sniker litt her! Jeg hadde 3 fryseforsøk, 3 sykluser på rad, på St.Olavs! De to første var styrt, siste naturlig! Har du hatt ferskforsøk må du vente en syklus før du får fryseforsøk! Du får gå rett på fryseforsøk etter fryseforsøk om de har ledig kapasitet:)
ok. Takk for svar. Da ble jeg litt klokere

Negativ test i dag. :banghead: Blodprøve i morgen vil nok bare bekrefte det jeg allerede vet, for i dag begynte spottingen, en dag før forventet mens.
Så kjedelig da. Stor klem til deg❤️ Husker ikke helt, men fikk du noen på frys? Håper det er din tur snart!

Det er ikke alle som tester positiv så tidlig. Hatt spotting eller noe?

Nei, ingen tegn til mensen eller no form for blødning enda. Men har ikke ømme pupper lenger heller.. Det er jo 8 dager sida innsett, og da bør vel egget ha festa seg for flere dager sida? :shifty:

Hadde så god følelse, og trodde virkelig det. :HeartredHerlighet så misunnelig jeg er på dere, men jeg unner dere kun det beste! Det er godt å lese de fine historiene her inne, det gir håp. Nyt tiden fremover!
:love7
Huff, vet jo akkuratt hvordan du har det. Og jeg forstår såå utrolig godt at en blor misunnelig .det har jeg vært ved hvert forsøk og når jeg gar lest alle som har blitt gravide men ikke jeg. Jeg håper fortsatt litt at du skal få svar på blodprøven og at den er positiv da. Men om ikke så håper jeg virkelig for deg at den sitter på neste:Heartred

Nei, ingen tegn til mensen eller no form for blødning enda. Men har ikke ømme pupper lenger heller.. Det er jo 8 dager sida innsett, og da bør vel egget ha festa seg for flere dager sida? :shifty:

Ja det er mulig men ikke alle får ømme pupper og tester positivt før IKM. Men forstår veldig godt en har lyst å gi opp :Heartred

Back
Topp