Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulereSer ut som jeg kan settes på gravid![]()
GratulererJeg kan settes på gravid. Herregud. Trudde aldri jeg skulle få skrive det![]()
Gratulerer så mye
hvor mange dpo?Så kjedelig, sender deg en klemJeg kan settes på ikke gravid, som forventet. Negativ test og blødning i dag - 13dpo.

Tusen takkDe ringte meg fra Porsgrunn like etter kl 08 på en lørdag, de ringte på søndag også. Du får sikkert muntlig beskjed og ett skriv med informasjon om når de ringer etter du har hatt egguttak. Lykke til![]()
Nå ble utålmodige meg litt lettet.. Som du sier, får nok all informasjon jeg trenger 

Jeg kan settes på gravid. Herregud. Trudde aldri jeg skulle få skrive det![]()

Gratulerer, dette er jo så gøySer ut som jeg kan settes på gravid![]()

Tusen takkGratulere![]()

Tusen takk, ja det er detGratulerer, dette er jo så gøy![]()

Det er veldig sjeldent det oppstår alvorlige bivirkninger av den. Jeg merket ingenting. Ønsker deg en fin kveld og lykke til, snart er det overståttGod kveld!
Skal sette Ovitrelle i kveld kl 22 og jeg gruer meg så veldig. Ingen problemer med de andre sprøytene, er ikke redd for nåler eller noe så dette er så merkelig.. Kanskje fordi jeg har hørt så mye skremmende om bivirkninger/ overstimulering osv.. Måtte bare lufte tankene litt her inne mens jeg venterHåper dere andre har en fin og angstfri kveld
![]()

Tusen takk for støtten, føler meg bedre alleredeDet er veldig sjeldent det oppstår alvorlige bivirkninger av den. Jeg merket ingenting. Ønsker deg en fin kveld og lykke til, snart er det overstått![]()

Jeg har ikke hatt noen bivirkning av denGod kveld!
Skal sette Ovitrelle i kveld kl 22 og jeg gruer meg så veldig. Ingen problemer med de andre sprøytene, er ikke redd for nåler eller noe så dette er så merkelig.. Kanskje fordi jeg har hørt så mye skremmende om bivirkninger/ overstimulering osv.. Måtte bare lufte tankene litt her inne mens jeg venterHåper dere andre har en fin og angstfri kveld
![]()

Signerer de andre over meg, jeg har heller ikke hatt noen bivirkninger av denGod kveld!
![]()

Tusen takkJeg har ikke hatt noen bivirkning av den
Lykke til![]()
Tusen takk! Dere er så søte og støttende, det hjelper faktisk veldigSignerer de andre over meg, jeg har heller ikke hatt noen bivirkninger av denJeg heier på deg!
![]()

Gruet meg masse jeg også!God kveld!
![]()
Gjør det enda. For imorgen er jo dagen! Herlighet . Skulle ønske jeg bare kunne hoppet over til lørdag nå!Ja, du sier noeGruet meg masse jeg også!Gjør det enda. For imorgen er jo dagen! Herlighet . Skulle ønske jeg bare kunne hoppet over til lørdag nå!
Lykke til i morgen, håper vi begge får ut noen bra egg så vi kan settes som rugere snart. Det hadde vært stas 

God kveld!
![]()