August

Haha jeg blir helt likegyldig. Og veldig veldig trøtt. Sov i 24 timer sist :hilarious:. Når ringer de deg på lørdagen? Her ringer de kl 09.:nailbiting: Gleder meg også til å bli ferdig med uttaket.
Akkurat det vet jeg ikke, de har jo stengt i helgene så aner egentlig ikke hvordan de har tenkt til å gjøre det.. Kanskje noen med erfaring fra Porsgrunn her som vet? :happy:

Jeg som skulle vente til i morgen...:wideyed:
12DPO på ettermiddag:eek:
Jeg kan ikke tro det:Heartred

Såå uklare bilder:facepalm:

Vedlegg

• IMG_20190903_160124.jpg
    IMG_20190903_160124.jpg
    10 KB · Visninger: 101
  • IMG_20190903_155657.jpg
    IMG_20190903_155657.jpg
    17,3 KB · Visninger: 95
Tok denne nå fordi jeg har begynt å spotte så ville egentlig ha bekrefta at det ikke var noe...
nå vet jeg ikke hva jeg skal tro eller tenke...

Vedlegg

• 466AAAF8-C225-4C0C-8B39-BA149C23A220.jpeg
    466AAAF8-C225-4C0C-8B39-BA149C23A220.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 103
Jeg som skulle vente til i morgen...:wideyed:
12DPO på ettermiddag:eek:
Jeg kan ikke tro det:Heartred

Såå uklare bilder:facepalm:

Gratulerer.. Ååh, jeg er så sint på meg selv som ikke kjøpte strimler (selv om jeg ikke hadde stolt på resultatet pga 13 klikk ovitrelle innsettdagen).

Tok denne nå fordi jeg har begynt å spotte så ville egentlig ha bekrefta at det ikke var noe...
nå vet jeg ikke hva jeg skal tro eller tenke...

Det er vell ikke så unormalt å spotte? Hvor mange DPO er du?

Jeg er så overfølsom nå, er litt glad for at den er positiv, men mens livredd siden jeg spotter.. har lest om mange som spotter og at det går bra, klinikken sier jo at det kan være vanlig i starten av svangerskapet.. får prøve å ta det pent og se de neste dagene. Er 11 dpo i dag, rugedag 6:nailbiting:

Jeg er så overfølsom nå, er litt glad for at den er positiv, men mens livredd siden jeg spotter.. har lest om mange som spotter og at det går bra, klinikken sier jo at det kan være vanlig i starten av svangerskapet.. får prøve å ta det pent og se de neste dagene. Er 11 dpo i dag, rugedag 6:nailbiting:

Spennende. Slimhinnene er vell ekstra skjøre pga lutinus også? Håper så innderlig jeg følger etter dere med poaitiv test :Heartred

Å, her var der jo flere med positiv test! Hurra!
Krysser fingrene for at det holder seg!!
Har ikke godfølelsen selv her, så tror ikke jeg blir med på gravid-listen denne gangen heller..

Gratulerer til alle med positiv test❤️ Synes det er en god trend i gruppa her nå! Håper å komme etter når jeg skal teste på fredag( 11 dpo) :-)

Gratulerer allesammen! Fine streker! Si bare fra når dere vil flyttes til gravid. :Heartred:Heartred:Heartred

Kjenner jeg begynner å bli urolig for at det ikke går rette veien denne gangen heller. Må ta litt pause herfra frem til testdag på fredag.

Back
Topp