August

Haha. Ikke godt å si. Den ene gangen jeg var gravid var første symptomene spreng i det ene brystet. Det var så ille at jeg helst ikke ville ha klem av folk;) enda skjønte jeg ingenting før jeg tok test 3 dager etter forventet mens. Men akkurat da hadde jeg gidd opp alle håp om at jeg kunne bli gravid. men vi er forskjellige! Hordan var du sist?
Var sånn her tutete 1. forsøk når jeg ble gravid, men ikke 2. forsøk i juni når det ikke gikk. Trodde første gangen jeg bare var koko av hormoner og det at alt med ivf var så nytt og stressende. Hehe, det er sant! Enten kjenner man vel ingen antydninger i det hele tatt, eller så kjenner man etter alt for mye. Kroppen oppfører seg jo som gravid med alle disse her tilførte hormonene som er innabords uansett :laughing002 Puppene har vært ømme helt siden jeg satt ovitrelle.

Var sånn her tutete 1. forsøk når jeg ble gravid, men ikke 2. forsøk i juni når det ikke gikk. Trodde første gangen jeg bare var koko av hormoner og det at alt med ivf var så nytt og stressende. Hehe, det er sant! Enten kjenner man vel ingen antydninger i det hele tatt, eller så kjenner man etter alt for mye. Kroppen oppfører seg jo som gravid med alle disse her tilførte hormonene som er innabords uansett :laughing002 Puppene har vært ømme helt siden jeg satt ovitrelle.
Ok. Men det høres jo ut som et godt tegn på graviditet hos deg:) krysser fingrene for det Når skal du teste?

Ikke oppdatert på noen dager, har vært veldig distansert til hele opplegget etter at egget ble satt inn. Føler på en måte ingenting, hverken gravid eller at mens kommer, men det er fremdeles tidlig (8dpo) og jeg har begynt å granske kroppen etter symptomer. Er irrasjonell og en hormonell bombe av latter, sinne og tårer, tenker at det sikkert er medisinene som gjør det!?

Ja! Helt sikkert hormoner eller en salig blanding. Sikkert godt å distansere seg! Krysser fingrene for at det du kjenner på betyr noe. Det er jo veldig tidlig enda, men hjelpes så utålmodig man blir, og leter etter symptomer ved første anledning.

Jeg synes det er så spennende å se hvilken dag testene eventuelt blir positive jeg, så har begynt på 6 dpo begge forsøk. De første dagene blir jo da for å se ovitrelle forsvinne.
Jeg har fryseforsøk i styrt syklus, så jeg har jo ikke satt Ovitrelle, men har begynt å blø før testdato alle ganger jeg ikke har vært gravid, så det i seg selv er jo sikkert tegn på at det ikke har gått veien for min del.
St. Olav regner innsett som dag 0 uansett hvor mange dagers embryo som settes inn, så når man setter inn blasto blir det ganske sen testdato. Er den positiv da er jeg allerede 4+5, og nesten over kjemisk-grensen allerede :)
Så håper virkelig jeg klarer å vente og ikke tjuvteste, hvis ikke blir det veeldig lang ventetid fram til testdato.

Ja! Helt sikkert hormoner eller en salig blanding. Sikkert godt å distansere seg! Krysser fingrene for at det du kjenner på betyr noe. Det er jo veldig tidlig enda, men hjelpes så utålmodig man blir, og leter etter symptomer ved første anledning.
Ja, har følelsen av at det er litt blanding, så holder på den inntil videre Det er skummelt hvor utålmodig man blir, lurer på hvordan jeg skal få tiden til å gå..
Virker veldig lovende for deg også da, krysser og håper alt jeg har..:love7

Ånei, dette ville jeg ikke lese. Det er godt du har noen på frys, så slipper du å rykke helt tilbake til start. Sikkert en fattig trøst, men nå når jeg har det, føles det mye lettere (hvis det ikke går) enn når jeg ikke hadde det. Stor, stor klem til deg! Kanskje tidlig å spør, men vet du om du starter opp igjen allerede neste syklus? Isåfall ikke feil å prøve på ny, på en liten midtsommer-baby. :Heartpink
Vi planla før vi testet at vi går rett på ved neste mulighet, hadde det på følelsen. Symptomene jeg kjente tidligere forsvant for 2-3 dager siden, og katten gikk fra å være fullstendig klistremerke (jeg fikk seriøst ikke fred et sekund!) til å oppføre seg som normalt igjen. Så jeg regner med det løsnet da.
Sendte mail til klinikk Spiren og fikk kjapt en fin melding tilbake om at de kom til å legge en plan for oss på mandag når alle var tilbake på jobb.
Skjønner godt hva du mener for jeg er sjeleglad for at jeg slipper uttak igjen neste gang.
Hormonell fortsatt, så tar det litt hardere enn jeg hadde trodd, men vet det går over.
:Heartred

Altså, dette er farlig å si, men jeg føler jeg er gravid. Har fått endret utflod, på samme dag som jeg registrerte endring på appen første forsøket (når jeg ble gravid). I går var vi på kino, jeg gråt så sykt av av den patriotiske solo-reklamen, deretter striigråt jeg i slutten av filmen (once upon a time in Hollywood) fordi jeg tenkte på den grusomme skjebnen til Sharon Tate. I dag begynte jeg å gråte etter et kafé-besøk fordi en mann kjeftet på konen/kjæresten sin, mens hun bare tok imot. Herregud så teit jeg høres ut. Nå nettopp begynte jeg å grine av telia-reklamen.
Jeg har tro på å føle seg gravid. Jeg følte meg gravid første gang jeg testet. Det var kanskje 2 dager før IKM. Testen var negativ. Og jeg sa med en gang jeg så det at den testen tok feil. 2 dager etterpå testet jeg igjen og fikk positiv. (Digitaltest. Hadde nok sett svak strek på sånne med strek)

Hvordan har utfloden deres vært under stimulering? Jeg føler jeg får mer og mer utflod som tilsier at el straks kommer. Har dere også fått det? :nailbiting:

Hvordan har utfloden deres vært under stimulering? Jeg føler jeg får mer og mer utflod som tilsier at el straks kommer. Har dere også fått det? :nailbiting:

Jepp, og det er visst helt normalt! Jeg spurte legen om dette og fikk beskjed om at sånn skulle det være. Medisinene bygger jo også opp slimhinna i livmoren, og derfor kan man få en del utflod som minner om el-slim, hvis jeg har forstått det riktig..

Jeg fikk litt samt eggløsningssmerter men de ss dette var normalt, dersom jeg tok nesesprayen rett kunne jeg ikke få eggløsning. Men det avhenger mulig om det er fesk eller frys osv.

Vi planla før vi testet at vi går rett på ved neste mulighet, hadde det på følelsen. Symptomene jeg kjente tidligere forsvant for 2-3 dager siden, og katten gikk fra å være fullstendig klistremerke (jeg fikk seriøst ikke fred et sekund!) til å oppføre seg som normalt igjen. Så jeg regner med det løsnet da.
Sendte mail til klinikk Spiren og fikk kjapt en fin melding tilbake om at de kom til å legge en plan for oss på mandag når alle var tilbake på jobb.
Skjønner godt hva du mener for jeg er sjeleglad for at jeg slipper uttak igjen neste gang.
Hormonell fortsatt, så tar det litt hardere enn jeg hadde trodd, men vet det går over.
:Heartred

Klem til deg. Håper dere får komme fort i gang igjen

Jepp, og det er visst helt normalt! Jeg spurte legen om dette og fikk beskjed om at sånn skulle det være. Medisinene bygger jo også opp slimhinna i livmoren, og derfor kan man få en del utflod som minner om el-slim, hvis jeg har forstått det riktig..
Jeg fikk litt samt eggløsningssmerter men de ss dette var normalt, dersom jeg tok nesesprayen rett kunne jeg ikke få eggløsning. Men det avhenger mulig om det er fesk eller frys osv.
Ja, det er helt vanlig
Får det faktisk både på fersk og fryseforsøk.
Åh så godt å høre. Jeg husker ikke fra forrige gang liksom. Er så lenge siden. Imorgen er det tid for første kontroll . Er så spent, for jeg kjenner egentlig ingenting.

Åh så godt å høre. Jeg husker ikke fra forrige gang liksom. Er så lenge siden. Imorgen er det tid for første kontroll . Er så spent, for jeg kjenner egentlig ingenting.

Gått lenge på sprøyter? Jeg kjente også veldig lite, i magen. Hadde en del bivirkninger av nesespray men. Jeg gikk noen dager ekstra på sprøyter og det begynte dermed med litt ømhet rett før uttak.

Gått lenge på sprøyter? Jeg kjente også veldig lite, i magen. Hadde en del bivirkninger av nesespray men. Jeg gikk noen dager ekstra på sprøyter og det begynte dermed med litt ømhet rett før uttak.
Jeg startet på de på mandag :) så en uke. Spent på når uttaket blir.

Såå spennende:joyful:
Jeg merka heller ikke så mye nå, denne gangen, mot forrige da jeg gikk på Gonal-F. Tvi tvi:D

Opplever akkurat det samme som deg. Jeg startet med sprøyter på tirsdag. Ser ut som det er normalt da gudskjelov :rolleyes:

Back
Topp