Zaara
Flørter med forumet
Ja, er så glad jeg fant dette forumetVeldig greit at det går an å spørre her innenår skal du på kontroll ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er så glad jeg fant dette forumetVeldig greit at det går an å spørre her innenår skal du på kontroll ?
Tusen takk. Det kan jeg gjøre.Ja, er så glad jeg fant dette forumetKontroll tirsdag så det blir spennende. Lykke til med din kontroll i morgen. Holder du oss oppdatert på hvordan det går?
![]()
Det er litt sent på dagen jeg har time. 
Jeg merker masse murringer/stikking og tok test 6 dager etter ovitrelle og hadde da fortsatt litt strek. Men tror det er ganske individuelt hvor fort kroppen kvitter seg med hcg.Andre som får mensensmerter/murring av Lutinus? Jeg har så heftige kramper/mensensmerter i perioder at jeg blir helt kvalm. Alle smerter fra egguthenting er vekke. Disse smertene er annerledes. Leser jo at det er en vanlig bivirkning, men dette var no til de grader.. Lite tilleggsspørsmål, tok test idag for å sjekke at Ovitrelle var ute av kroppen. Er 7 dager siden den ble satt. Kan så VIDT skimte en strek. Normalt at den forsvinner så fort? Beklager hvis alt dette er dumme spørsmål, men man har så mye tid nå når man venter så man tenker jo over alt
Jeg ser denAltså, jeg klarte ikke holde meg, og har kun 25mlu tester. Den øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.
Er jeg sprø som synes jeg kan skimte strek? Ja, føler meg litt sånn smågal her. Vis vedlegget 307095 Vis vedlegget 307097

Mine fra 6dpo til 14dpo:Andre som får mensensmerter/murring av Lutinus? Jeg har så heftige kramper/mensensmerter i perioder at jeg blir helt kvalm. Alle smerter fra egguthenting er vekke. Disse smertene er annerledes. Leser jo at det er en vanlig bivirkning, men dette var no til de grader.. Lite tilleggsspørsmål, tok test idag for å sjekke at Ovitrelle var ute av kroppen. Er 7 dager siden den ble satt. Kan så VIDT skimte en strek. Normalt at den forsvinner så fort? Beklager hvis alt dette er dumme spørsmål, men man har så mye tid nå når man venter så man tenker jo over alt
Jeg ser også strekAltså, jeg klarte ikke holde meg, og har kun 25mlu tester. Den øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.
Er jeg sprø som synes jeg kan skimte strek? Ja, føler meg litt sånn smågal her. Vis vedlegget 307095 Vis vedlegget 307097
Andre som får mensensmerter/murring av Lutinus? Jeg har så heftige kramper/mensensmerter i perioder at jeg blir helt kvalm. Alle smerter fra egguthenting er vekke. Disse smertene er annerledes. Leser jo at det er en vanlig bivirkning, men dette var no til de grader.. Lite tilleggsspørsmål, tok test idag for å sjekke at Ovitrelle var ute av kroppen. Er 7 dager siden den ble satt. Kan så VIDT skimte en strek. Normalt at den forsvinner så fort? Beklager hvis alt dette er dumme spørsmål, men man har så mye tid nå når man venter så man tenker jo over alt
Jeg ser noeAltså, jeg klarte ikke holde meg, og har kun 25mlu tester. Den øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.

Jeg ser noe![]()
Jeg ser også strek
Ååå, jeg håper virkelig det er starten på noe!Jeg ser den![]()

Ååå, jeg håper virkelig det er starten på noe!
Og det mååå da kunne være noe når en faktisk klarer å s strek.. første gang jeg har skimtet strek på 25mlu (den ene gangen jeg har skimtet strek var ca samme dpo som nå men da på en 10mlu)
Oi, så spennende. Jeg ser strekAltså, jeg klarte ikke holde meg, og har kun 25mlu tester. Den øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.
Jeg har masse murring og stikking, går på cyclogest.. men vil jo anta at det er nesten det samme som lutinus.Andre som får mensensmerter/murring av Lutinus? Jeg har så heftige kramper/mensensmerter i perioder at jeg blir helt kvalm. Alle smerter fra egguthenting er vekke. Disse smertene er annerledes. Leser jo at det er en vanlig bivirkning, men dette var no til de grader.. Lite tilleggsspørsmål, tok test idag for å sjekke at Ovitrelle var ute av kroppen. Er 7 dager siden den ble satt. Kan så VIDT skimte en strek. Normalt at den forsvinner så fort? Beklager hvis alt dette er dumme spørsmål, men man har så mye tid nå når man venter så man tenker jo over alt
Så gøy med så fine testerMine fra 6dpo til 14dpo:Vis vedlegget 307100

Fortsatt tidlig å teste da, jeg har truaJeg fikk ikke murringer av lutinus. Fikk murringer når jeg var gravid derimot, og trodde mens var på vei. Skal ikke gi forhåpninger med det, da! Du er sikkert ikke så mange dpo enda? Dersom det står som en bivirkning så kan det jo godt være det du kjenner... Hvor fort ovitrelle forsvinner kan variere, men det kan ta opp til ca.10 dager.
Jeg vet! All den tiden til å tenke, konstant! Jeg er 10dpo, og har begynt å kjenne murringer, tror jeg. Følte meg så gravid at jeg sniktestet litt allikevel. Den var negativ.

Håper det! Fikk negativ 10dpo når jeg var gravid også, deretter ventet jeg til 13dpo, og fikk svak positiv. Sååå, vet jo ikke om jeg kunne sett noe 11 og 12dpo. Ååå, disse dagene her altså.Fortsatt tidlig å teste da, jeg har trua![]()

Det taler jo veldig positivt at du kan sammenligne sånn..Håper det! Fikk negativ 10dpo når jeg var gravid også, deretter ventet jeg til 13dpo, og fikk svak positiv. Sååå, vet jo ikke om jeg kunne sett noe 11 og 12dpo. Ååå, disse dagene her altså.
Hvordan går det med deg?

Jeg skimter også en strekAltså, jeg klarte ikke holde meg, og har kun 25mlu tester. Den øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.