August

Jeg tror også Lutinus påvirker mye. Denne gangen er jeg uten Lutinus og foruten de 4-5 første dagene etter Ovitrelle har jeg følt meg normal. Jeg var ikke mitt normale jeg med Lutinus for 2 år siden. Da var jeg skikkelig hormonpåvirket.
Bruker du noe annet enn lutinus da? Eller trenger man liksom ikke å bruke det? :)

Uttak i morgen, og rare spørsmål som melder seg: Merket dere godt etter uttaket at dere var bedøvd *der nede*? :wideyed: Når man er hos tannlegen for eksempel så føles det jo litt sånn funky og prikkende når bedøvelsen går ut blant annet :wtf:

Vurderte om jeg bare skulle droppe å ta den Sobrilen da jeg ikke følte meg så nervøs i sted, men nå merker jeg at tankene begynner å kverne, så jeg tror jeg tar den jeg :p

Bruker du noe annet enn lutinus da? Eller trenger man liksom ikke å bruke det? :)
Ingen medisiner. Tar folat når jeg husker det:DKroppen min klarer jo egentlig å bli gravid og bære fram barn helt fint på egenhånd. Bare sædcellene til mannen min som mangler svømmeopplæring:shifty: Så i og med at jeg hadde innsett i tilnærmet naturlig syklus, så skal naturen klare dette fint i teorien

Uttak i morgen, og rare spørsmål som melder seg: Merket dere godt etter uttaket at dere var bedøvd *der nede*? :wideyed: Når man er hos tannlegen for eksempel så føles det jo litt sånn funky og prikkende når bedøvelsen går ut blant annet :wtf:

Vurderte om jeg bare skulle droppe å ta den Sobrilen da jeg ikke følte meg så nervøs i sted, men nå merker jeg at tankene begynner å kverne, så jeg tror jeg tar den jeg :p
Merket godt at det ble satt en bedøvelse. Kjente stikket godt. Merket ikke noe til at jeg var bedøvd, men regner jo med det ville vært mye vondere om jeg ikke var det:rolleyes: Merket således ikke noe til at bedøvelsen gikk ut heller. Kjenner veldig godt til tannlegebedøvelsen du beskriver. Sånn var det ikke i det hele tatt for meg i alle fall.

Sobril? Det er så mange medisinnavn jeg ikke har noe forhold til.

Merket godt at det ble satt en bedøvelse. Kjente stikket godt. Merket ikke noe til at jeg var bedøvd, men regner jo med det ville vært mye vondere om jeg ikke var det:rolleyes: Merket således ikke noe til at bedøvelsen gikk ut heller. Kjenner veldig godt til tannlegebedøvelsen du beskriver. Sånn var det ikke i det hele tatt for meg i alle fall.

Sobril? Det er så mange medisinnavn jeg ikke har noe forhold til.

Ja, det ville vel vært litt mye å håpe på at man ikke skulle kjenne stikket. :p Men takk for svar! Sobril er beroligende/angstdempende som jeg fikk for å ta kvelden før. Er visst standard på St. Olav.

Jeg vil absolutt anbefale å ta sobrilen. Var usikker selv, men de anbefalte veldig å ta den. Så jeg valgte å høre på det. Den funker i 10-15 timer og gjorde at jeg sov godt og var veldig rolig og avslappet på morgenen og før inngrepet. Var ikke nervøs eller stresset, noe jeg helt sikkert hadde vært uten. Følte ikke nå bedøvelse «der nede» etterpå nei. Lykke til, det går nok bra❤️

Håper du sover søtt nå, jeg svarer likevel i tilfelle du rekker å lese. Det er nok godt å få i seg noe beroligende, for å lette og/eller hindre stress/nervøsitet og at du anspenner deg, og gjør det mer ubehagelig. Jeg har ikke fått noe kvelden før, men møter opp hos klinikken en time før og får i meg en cocktail, med blant annet valium. Tør nesten ikke å si det, men jeg synes det er det beste med alt, å roe ned.

:drunken_smilie

Nå har jeg hatt uttak 3 ganger, og jeg kjenner ingenting «der nede» etter uttak. Dette går bra! Du er i gode hender. Masse lykke til!

Oppdaget i går kveld at apoteket hadde gitt meg dobbelt opp av kvalmedempende og ingen Sobril :( Var ikke så mye å gjøre med det da! Men jeg har likevel sovet godt og føler meg bare sånn middels nervøs nå, så vi får satse på at det går greit..

Oppdaget i går kveld at apoteket hadde gitt meg dobbelt opp av kvalmedempende og ingen Sobril :( Var ikke så mye å gjøre med det da! Men jeg har likevel sovet godt og føler meg bare sånn middels nervøs nå, så vi får satse på at det går greit..
Det går nok fint. Lykke til!

Så irriterende å få feil. Du kan jo si fra om det når du møter opp, kanskje du kan få noe da. Hvis ikke så går det nok fint, som skrevet over her. Lykke til :Heartpink

Så irriterende å få feil. Du kan jo si fra om det når du møter opp, kanskje du kan få noe da. Hvis ikke så går det nok fint, som skrevet over her. Lykke til :Heartpink
Jeg fikk feil på apoteket da jeg skulle bestille orgalutran. Det ble mye dyrere enn jeg hadde forventet. De hadde solgt meg 5 5-pakker med oralutran. Altså 25 sprøyter! Jeg innså ikke at det var 5-pakker før jeg åpnet den første hjemme. Gikk da tilbake med de 20 sprøytene jeg ikke trengte. De ville de ikke ta i retur. Jeg påpekte at de hadde gjort noe ulovlig ved å selge meg sprøyter jeg ikke hadde resept på. Etter mye om og men gikk de med på å ta tilbake 3 pakker. Men siden jeg hadde resept på 5 sprøyter reit 1, så nekta de å ta tilbake den siste. For den var innenfor resepten :( Så da sto jeg igjen med 5 sprøyter jeg aldri får brukt. Jeg ga dem til klinikk hausken så de kan gi dem til noen som kan bruke dem.

På Riksen får vi 1/2 Dormicum? Halvtime før ca, vil tippe det gjør samme som Sobril, blir avslappet og litt sløv:wacky::D Si fra på klinikken, så får du sikkert noe!:joyful: lykke til!

Jeg blir litt stressa av tanken på å ta medisiner som tuller med hodet mitt:shy: Dere er flinke som klarer å ta beroligende:)

Hvor lenge hadde dere vondt i magen etter uttak? Jeg hadde uttak på tirsdag og fremdeles ubehagelig å bevege seg. Nå er jo jeg trolig litt overstimulert, så kan jo være det. Magen er framdeles litt større og spent men samboer mener den var mindre i går enn dagen før. Hadde sykedag i går og heldigvis fri i dag. Nå har jeg tatt meg en ibux og skal gå meg en tur i marka. Blir gal av å ligge på sofaen! Så tror jeg det er godt for kroppen med litt bevegelse

Hvor lenge hadde dere vondt i magen etter uttak? Jeg hadde uttak på tirsdag og fremdeles ubehagelig å bevege seg. Nå er jo jeg trolig litt overstimulert, så kan jo være det. Magen er framdeles litt større og spent men samboer mener den var mindre i går enn dagen før. Hadde sykedag i går og heldigvis fri i dag. Nå har jeg tatt meg en ibux og skal gå meg en tur i marka. Blir gal av å ligge på sofaen! Så tror jeg det er godt for kroppen med litt bevegelse
Sist var jeg øm i flere dager, nå hadde jeg uttak i går og kjenner ikke halvparten en gang!:joyful: Er nok veldig individuelt, og som du sier, hvis du var litt overstimulert så er nok det grunnen:) Mener å ha hørt at vi skal holde oss unna ibux i prosessen, og bruke para et som smertelindring? Er ikke helt sikker, men det er det sikkert noen som vet.. :joyful:
Uansett, god bedring - håper du blir fort bedre!:)

Da har jeg fått tlf fra Riksen!

Av 11 egg ut var 9 modne, oooooog alle 9 ble befruktet!:D

Dvs, dyrking til blasto!! :D:Heartred

Jeg var på jobb 2 timer etter uttaket, men fikk vondt om jeg satt første dagen. Hadde heldigvis mulighet til å stå. Hadde paracet tilgjengelig. Tok en før jeg dro fra klinikken, men ikke noe mer utover dagen. Dagen etter satt jeg som vanlig på jobb og var ikke plaget. Tenker det er svært individuelt. Jeg tok bare ut 6 egg. Vil tro at om de roter mye mer rundt etter mange egg, så tar det lenger tid å bli smertefri også. Vil tro det kan være overstimulering som gjør at du har vondt så lenge etterpå. Håper det blir bra snart.

Back
Topp