August

Jeg venter på eggløsnining før jeg kan ringe Haugesund og alt gjøres klart for innsett. Men er så redd for å mistolke en test.
Satser på den er positiv på fredag og at jeg ikke mistolker den:rolleyes: Føler meg klar for ett nytt innsett nå, satser på det sitter denne gang for meg og for alle dere andre :D

Jeg venter på eggløsnining før jeg kan ringe Haugesund og alt gjøres klart for innsett. Men er så redd for å mistolke en test.
Satser på den er positiv på fredag og at jeg ikke mistolker den:rolleyes: Føler meg klar for ett nytt innsett nå, satser på det sitter denne gang for meg og for alle dere andre :D
Krysser fingre og tær

Da har jeg også satt Ovitrelle! Da var min jobb på en måte ferdig føler jeg. Vet at det kommer noe lutinus senere, men ikke flere sprøyter i første omgang! Woohoo!!:woot:

Forresten: Jeg har også vondt i magen. Det stikker og murrer og er ømt i eggstokkene når jeg går. Føles rimelig oppblåst også. Godt å høre at dere har det på samme måte, da er vi sikkert normale hele gjengen :)

Da har jeg også satt Ovitrelle! Da var min jobb på en måte ferdig føler jeg. Vet at det kommer noe lutinus senere, men ikke flere sprøyter i første omgang! Woohoo!!:woot:

Forresten: Jeg har også vondt i magen. Det stikker og murrer og er ømt i eggstokkene når jeg går. Føles rimelig oppblåst også. Godt å høre at dere har det på samme måte, da er vi sikkert normale hele gjengen :)
Samme her, uttak i morgen, og nå er jeg skikkelig oppblåst og uggen:wacky: nyt medisinfri dag i morgen:)

Så mye spennende som skjer her om dagen, ser det har gått så bra for mange av dere til nå :love2

Jeg skal sette Ovitrelle sprøyte i kveld, kjenner jeg begynner å bli spent på egguttaket på fredag.

Jeg har imidlertid en del smerter høyre side (den siden de har sett flest og størst follikler), er det vanlig med stikkende/strekkende smerter i eggstokk? Føles litt ut som noe som har lyst til sprekke:nailbiting: Dette er vårt første forsøk så blir fort usikker på om alt er som det skal;)
Jeg kjente masse i eggstokkene denne runden. Syntes også det føltes ut som det sprekke og føltes ut som jeg måtte tisse hele tiden. Tenker du ikke skal uroe deg. Lykke til med uttak på fredag:joyful::joyful:

Idag var jeg på ul. 11 på den.og 12 på den andre. Fin og jevne sa han. :happy:fortsette med de 2 siste bemfola og nesespray. Ny ul til.fredag. Porsgrunn mente uttak iløpet av de 3 første dagene til uka. Spent på første uttak:sorry::happy:

Takk for alle svar, føler meg mye roligere nå som jeg skjønner at dette er normalt:happy: Det er vel en del av dette gamet vi må igjennom..

Ovitrelle er satt nå, deilig å være ferdig med sprøytene nå ja:happy::happy:

Lykke til alle sammen:Heartred

9 egg befruktet og de dyrkes til blasto! Jeg er i ekstase:joyful: Håper virkelig de deler seg fint nå og at vi kanskje kan få noen bonuser på frys:D
De sa at hvis mange falt fra ville de ringe i morgen å forandre til innsett på lørdag. (Noe som i seg selv egentlig er greit det også:happy:) Men satser på at jeg ikke får noe tlf:woot:

9 egg befruktet og de dyrkes til blasto! Jeg er i ekstase:joyful: Håper virkelig de deler seg fint nå og at vi kanskje kan få noen bonuser på frys:D
De sa at hvis mange falt fra ville de ringe i morgen å forandre til innsett på lørdag. (Noe som i seg selv egentlig er greit det også:happy:) Men satser på at jeg ikke får noe tlf:woot:
Så deilig å få den beskjeden, dette høres veldig bra ut.. krysser fingrene videre for deg:)

Så deilig å få den beskjeden, dette høres veldig bra ut.. krysser fingrene videre for deg:)
Ja, det føltes utrolig bra. Høres dumt ut, men har drømt om å få en blasto helt siden vi sendte inn papirene til riksen for snart 2 år siden. Så veldig spent nå:joyful: Takk, trenger all lykkeønskninger man kan få i dette gamet:angelic::)
Hvordan går det med deg da? Nyter sprøytefri dag?:joyful:

Gratulerer med 9! Så bra. Vet du noe om kriteriene de setter for å dyrke til blastocyst? Jeg hadde bare 5 befrukta egg, men mine ble dyrket til blastocyster. Av og til får jeg inntrykk av at det dyrkes til blastocyst når det er mange å ta av, men det var det jo ikke hos meg. Mulig det er når det enten er mange å ta av eller at det ser ut som om det er flere med optimal utvikling etter en dag eller to. Jeg vet ikke. Jeg fikk en telefon kort tid før 2-dagers-innsett om at det ble blastocyst istedet.

Uttak overstått - 11 egg ut:joyful: 2 færre enn sist, men håper på god kvalitet og flere befruktet!:smiley-angelic001
11 er jo helt topp! Synes det er så mange som får ut mange egg her. Utenom stakkars Lucie. Når får du mer oppdatering?

Så fantastisk❤️❤️Håper de klarer seg så du får mange på frys! :)

Det er så spennende nå. Så mange uttak og venting på telefoner om befruktning og innsett og å få vite hvor mange som eventuelt havner på frys for mange av dere på en gang.

Back
Topp