Trultemor1
Elsker forumet
Jeg ble slått helt ut av medisinen sist. I ett døgn
håper ikke det samme skjer denne gang
håper ikke det samme skjer denne gangFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper ikke det samme skjer denne gangJa, både lutinus og estradotJeg har også fått testdag 28.08, enda jeg satt inn 5 dager etter deg. Håper du får en gledelig overraskelse. Jeg vet ingenting om å få mensen med estradot. Tar du det fremdeles? Jeg nyter å være Lutinusfri denne gangen.
Så bra at det gikk bra at du fikk ut så mange! Når får du sette inn? Jeg får ikke vite hvordan det har gått med eggene før mandag! Lenge å vente. Men de ringer før om det har gått galt med alle. Ikke hørt noe i dag, så da er det i hvertfall befruktningKjempe fornøyd med uttak, legene og alt i dag. Bedøvelsen var litt vondere i dag enn jeg kan huske den var sist. Men det gikk jo bra. Vi fikk ut 13 egg i dag, 1 mer enn sist og vi er super happy med det. Follikene var mye større nå enn sist så håper og krysser fingrene for at det er noen fler modne nå enn sist
Nå får jeg bare vente på den nervepirrende tlf i morgen![]()
Så bra at det gikk bra at du fikk ut så mange! Når får du sette inn? Jeg får ikke vite hvordan det har gått med eggene før mandag! Lenge å vente. Men de ringer før om det har gått galt med alle. Ikke hørt noe i dag, så da er det i hvertfall befruktning![]()

Haha. Ja. Veldig. Men når man ikke hører nå er jo alt bra. Får veldig lyst til å ringe å høre hvordan det går. Men jeg får vel vente til MandagShit, det må være nervepirrende! Omvendt men lik følelse av når man har sendt en jobbsøknad og venter på telefon![]()
Haha. Ja. Veldig. Men når man ikke hører nå er jo alt bra. Får veldig lyst til å ringe å høre hvordan det går. Men jeg får vel vente til Mandag![]()
Er ganske øm i magen. Fikk beskjed om å veie meg daglig, da jeg står i fare for overstimulering. Har vært på jobb og tatt det ganske med ro. Tok en ibux ved lunsjtider. Sjefen vet om uttaket så jeg får litt tilpasset arbeidsoppgaver. Hadde gått på veggen om jeg hadde vært hjemme. Så godt å være på jobb selv om jeg ikke er 100%Ja, du får prøve å få tida til å gå på et vis! Hvordan er formen din etter uttak forresten? Er du på jobb eller sykmeldt?
Så bra med tilpasning.Er ganske øm i magen. Fikk beskjed om å veie meg daglig, da jeg står i fare for overstimulering. Har vært på jobb og tatt det ganske med ro. Tok en ibux ved lunsjtider. Sjefen vet om uttaket så jeg får litt tilpasset arbeidsoppgaver. Hadde gått på veggen om jeg hadde vært hjemme. Så godt å være på jobb selv om jeg ikke er 100%
Jeg fikk telefon om hvor mange som ble befruktet, så om hvor mange som hadde klart seg på dag 2 og så om hvor mange blastocyster det var på morgenen dagen for innsett.Haha. Ja. Veldig. Men når man ikke hører nå er jo alt bra. Får veldig lyst til å ringe å høre hvordan det går. Men jeg får vel vente til Mandag![]()
Var det privat eller offentlig? De sa de brukte å ringe før, men det ble så mange telefoner. Skjønner det altså. Virket som de hadde en del å gjøre da jeg var der på kontroll. I går var det rolig stemning.Jeg fikk telefon om hvor mange som ble befruktet, så om hvor mange som hadde klart seg på dag 2 og så om hvor mange blastocyster det var på morgenen dagen for innsett.
Kanskje de tenker at du ikke trenger være nervøs fordi du har så mange, så derfor blir det ikke oppdateringer underveis?
PrivatVar det privat eller offentlig? De sa de brukte å ringe før, men det ble så mange telefoner. Skjønner det altså. Virket som de hadde en del å gjøre da jeg var der på kontroll. I går var det rolig stemning.
Ja, veldig fornøyd med fangsten. Får vite hvor lenge de skal dyrke de i morgen. Håper på innsett lørdag eller mandag. Ja, det er lenge 0 vente! Krysser fingrene for deg og at du ikke hører noe før mandagSå bra at det gikk bra at du fikk ut så mange! Når får du sette inn? Jeg får ikke vite hvordan det har gått med eggene før mandag! Lenge å vente. Men de ringer før om det har gått galt med alle. Ikke hørt noe i dag, så da er det i hvertfall befruktning![]()

Dette er vårt første forsøk så blir fort usikker på om alt er som det skalJeg kjente det også sånn de siste dagene før uttak. Så tror det er vanligSå mye spennende som skjer her om dagen, ser det har gått så bra for mange av dere til nå
Jeg skal sette Ovitrelle sprøyte i kveld, kjenner jeg begynner å bli spent på egguttaket på fredag.
Jeg har imidlertid en del smerter høyre side (den siden de har sett flest og størst follikler), er det vanlig med stikkende/strekkende smerter i eggstokk? Føles litt ut som noe som har lyst til sprekkeDette er vårt første forsøk så blir fort usikker på om alt er som det skal
![]()
Takk for svar, satser på at det er normaltJeg kjente det også sånn de siste dagene før uttak. Så tror det er vanlig![]()
.. smertene har økt på litt utover dagen i dag, men prøver å ignorere det.. Fortsatt 2 dager til egguttaket
Så mye spennende som skjer her om dagen, ser det har gått så bra for mange av dere til nå
Jeg skal sette Ovitrelle sprøyte i kveld, kjenner jeg begynner å bli spent på egguttaket på fredag.
Jeg har imidlertid en del smerter høyre side (den siden de har sett flest og størst follikler), er det vanlig med stikkende/strekkende smerter i eggstokk? Føles litt ut som noe som har lyst til sprekkeDette er vårt første forsøk så blir fort usikker på om alt er som det skal
![]()

Lykke til
Jeg kjenner det på samme måte jeg også, enda jeg ikke har stappfullt med follikler. Når jeg går i fjellet (særlig nedover) kjennes det noen ganger ut som de skal sprekke, så jeg går og holder meg på magen. Jeg hadde faktisk kontroll etter den ene turen der jeg kjente det mest, og alt var fortsatt normalt. Phuh. Det er nok ikke uvanlig å merke at det skjer noe inni der.
Godt å høre at du fikk sjekket og at alt var normalt. Har du egguttak i morgen?
Ja, sant nokDet er helt vanlig å få litt smerterjeg får vanligvis smerter rett før vanlig el også liksom. Så når vi da produserer frem flere egg kjennes det
![]()

Merker at dette forsøket fører med seg mye tankevirksomhetGodt å høre at du fikk sjekket og at alt var normalt. Har du egguttak i morgen?
Nei, det er sikkert veldig normalt, men direkte ubehagelig
Men takk for betryggende tilbakemeldinger, hjelper jo litt psykisk i det minste![]()