Kontroll på Riksen igjen i går. Sette Ovitrelle kl 22 i kveld
Uttak torsdag morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj oj!! Dette blir spennendeKontroll på Riksen igjen i går. Sette Ovitrelle kl 22 i kveldUttak torsdag morgen!
Det ble 12 dager denne gangenOj oj!! Dette blir spennendehvor mange dager ble det med sprøyter?
Masse lykke til! Håper du får mange gode eggKontroll på Riksen igjen i går. Sette Ovitrelle kl 22 i kveldUttak torsdag morgen!
Jeg dør litt av spenning over hvor mange dager jeg må gå på de! Ble det to kontroller da?Det ble 12 dager denne gangen![]()
Haha, ja, ble 2 kontroller denne gangen også. Gikk 11 dager sist, og 2 kontroller da og!Jeg dør litt av spenning over hvor mange dager jeg må gå på de! Ble det to kontroller da?
Spørs litt på syklusen. Den varierer mellom 28 og 30/31 dager. Er på dag 25 idagHaha, ja, ble 2 kontroller denne gangen også. Gikk 11 dager sist, og 2 kontroller da og!
Når begynner du?
Har gått på Synarela siden 1 juni og har ikke hatt noe smerter eller aktivitet fra livmoren/eggstokkene så kjenner tydelig at det skjer noe der inni. Blir seriøst gal av dette her
Er så spent på hva som skjer inni der. Skal på ul kontroll på torsdag.. Hva om jeg ikke har noe som har vokst inni der? Tenk om det er cyster? Tenk om alt går fint? Haha. SÅ MYE TANKER 
Spennende, går fort nå da!Spørs litt på syklusen. Den varierer mellom 28 og 30/31 dager. Er på dag 25 idag![]()
Ja! Blir gøy å høre hvordan ditt uttak blir daSpennende, går fort nå da!![]()
Huff, jeg gruer megJa! Blir gøy å høre hvordan ditt uttak blir da![]()
Ble veldig vondt sist, så håper det går bedre denne gangen
Hysj da! Vondt vil vi ikke haHuff, jeg gruer megBle veldig vondt sist, så håper det går bedre denne gangen
![]()

Da har jeg satt andre sprøyte med bemfolamensen tok selvfølgelig sin tid denne gangen. Typisk! Ultralyd kontroll mandag 26/8.
Skal ta sprøyte nr 7 i kveld. Igår tidlig skrev jeg innlegg om at jeg ikke kjente noenting, men igår kveld hadde jeg skikkelig eggløsningssmerter og idag er det skikkelig mensensmerter. Kjennes ut som jeg skal få mensen når som helst egentlig... Det er vell normalt, eller?Har gått på Synarela siden 1 juni og har ikke hatt noe smerter eller aktivitet fra livmoren/eggstokkene så kjenner tydelig at det skjer noe der inni. Blir seriøst gal av dette her
Er så spent på hva som skjer inni der. Skal på ul kontroll på torsdag.. Hva om jeg ikke har noe som har vokst inni der? Tenk om det er cyster? Tenk om alt går fint? Haha. SÅ MYE TANKER
![]()
Etter UL føler du deg sikkert litt tryggere, det gjorde iallefall jeg! Det går fort fram til torsdag!Huff, jeg gruer megBle veldig vondt sist, så håper det går bedre denne gangen
![]()
Haha, beklager!Det håper jeg og, mest for din del så klart, men også sånn at du kan komme med en betryggende rapport til oss andre smånervøse etterpå!![]()

Haha, ja jeg kan tenke meg at jeg ikke er den eneste som har det sånn. Alle rundt meg sier bare: du må bare slappe av å ta det som det kommer. Jada, for det er jo lettHaha, jeg kjenner igjen det tankekjøret! Det er så vanskelig for meg nå å tenke på eller snakke om noe som helst annet enn dette, så jeg er sikkert verdens mest selvopptatte menneske om dagen. Jeg tror alle slags magesmerter er ganske så normalt, og det er sikkert mange fine egg på gangEtter UL føler du deg sikkert litt tryggere, det gjorde iallefall jeg! Det går fort fram til torsdag!

Gleder meg til UL. Da vet man liksom noe. Nå vet jeg ingenting.. Synes det er SÅ kjekt å følge alle dere her inne. Det er så spennende 
Haha, beklager!
Dette er selvfølgelig veldig individueltog kort prosedyre, så det er supert!
![]()
Ja, jeg vet.Jaja, det må være lov til å ha hatt en dårlig opplevelse også altså! Jeg har egentlig bestemt meg for at det ikke skal bli noe stress og at det skal gå veldig bra! Haha, så får vi se! Sykepleieren jeg snakket med sa iallefall at det blir mye vondere hvis man ligger og spenner seg, så da tenker jeg at det kan hjelpe med en optimistisk innstilling!