Jeg kan flyttes til ruger. Hadde innsett 9.8 av et to-dagers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lykke til! Ser nå at du hadde skrevet at innsett skulle være 9/8.Jeg kan flyttes til ruger. Hadde innsett 9.8 av et to-dagers.

Jeg hadde 10 dager med sprøyter, uttak 12 dager etter mensstart. Tror det varierer en god del.Vi er på dag 4 med sprøyter i dag, skal ha første UL allerede på fredag, er så spent.. Lurer litt på hvilken dag i syklus det er vanlig med uttak, hva er deres erfaringer? Vanligvis har jeg kort syklus, og siden dette er første gang for oss er legen forsiktig mtp overstimulering, håper jeg slipper unna det
![]()
Spennende, lykke til! Har hatt 11 dager med sprøyter begge gangene.Vi er på dag 4 med sprøyter i dag, skal ha første UL allerede på fredag, er så spent.. Lurer litt på hvilken dag i syklus det er vanlig med uttak, hva er deres erfaringer? Vanligvis har jeg kort syklus, og siden dette er første gang for oss er legen forsiktig mtp overstimulering, håper jeg slipper unna det
![]()
FryseforsøkEr jo helt grønn, så må spørre, hva betyr FER?![]()
Takk for svarJeg hadde 10 dager med sprøyter, uttak 12 dager etter mensstart. Tror det varierer en god del.
12 dager går jo fort, selvom det ikke går fort nok
Frozen Embryo ReplacementEr jo helt grønn, så må spørre, hva betyr FER?![]()
TakkSpennende, lykke til! Har hatt 11 dager med sprøyter begge gangene.

Dette går aldri fort nok. Man vil jo helst ha 12-13 uker på vei-ultralyd et par dager etter man bestemmer seg for at man vil ha barnTakk for svar12 dager går jo fort, selvom det ikke går fort nok
![]()

I see.. Da henger jeg litt mer medFryseforsøk
Ja, Hehe...tar tid å lage barn har jeg lærtDette går aldri fort nok. Man vil jo helst ha 12-13 uker på vei-ultralyd et par dager etter man bestemmer seg for at man vil ha barn![]()

Spørs hvor stor del av prosessen man regner som å lage dem;-) Eldste var vel plantet på 2 minutter omtrentJa, Hehe...tar tid å lage barn har jeg lært![]()

Ja, det kan fort skje det ogsåSpørs hvor stor del av prosessen man regner som å lage dem;-) Eldste var vel plantet på 2 minutter omtrent![]()
Vi er på dag 4 med sprøyter i dag, skal ha første UL allerede på fredag, er så spent.. Lurer litt på hvilken dag i syklus det er vanlig med uttak, hva er deres erfaringer? Vanligvis har jeg kort syklus, og siden dette er første gang for oss er legen forsiktig mtp overstimulering, håper jeg slipper unna det
![]()
Det er helt sært hvor mye man kan henge seg opp i hvor mange sprøyter, hvilken dag ut, hvilken dag inn. Det å ikke ha kontroll på en haug av usikkerhetesfaktorer er nervepirrende. Jeg blir helt tulling. Den gangen jeg prøvde naturmetoden var jeg litt i overkant utålmodig på å kunne ta en gravidtest, men det måler seg likevel ikke i det hele tatt med hvor opphengt jeg blir i alt det usikre ved assistert.Vi har også ultralyd på fredag, og jeg er fryktelig spent på hva de kommer til å si! På telefon sa sykepleieren jeg snakket med at det tidligst blir egguttak på mandag, og nå har jeg underbevisst liksom innstilt meg på at sånn blir det. Så nå prøver jeg å bygge ned de forventningeneAner ikke hva som er vanlig, har hørt om helt opp i 17 dager med stimulering tror jeg
![]()
Lykke til!
Ja, det blir veldig spennende på fredagVi har også ultralyd på fredag, og jeg er fryktelig spent på hva de kommer til å si! På telefon sa sykepleieren jeg snakket med at det tidligst blir egguttak på mandag, og nå har jeg underbevisst liksom innstilt meg på at sånn blir det. Så nå prøver jeg å bygge ned de forventningeneAner ikke hva som er vanlig, har hørt om helt opp i 17 dager med stimulering tror jeg
![]()
Lykke til!
Hvilken dag med stimulering er du på UL i morgen? Mandag allerede er jo ikke lenge til. Satser på fine utviklet egg nå.. masse lykke til
Ja, det blir veldig spennende på fredagHvilken dag med stimulering er du på UL i morgen? Mandag allerede er jo ikke lenge til. Satser på fine utviklet egg nå.. masse lykke til
![]()