Takk for god klemJa, det er bra at de oppdaget den og får det sjekket ut, jeg vil jo at de beste forutsetningene for å bli gravid skal være tilstede. Men kan jeg spørre, var det sånn at den grå skyggen forsvant hos deg og at de valgte å sette inn likevel?
Jeg får antagelig fjernet det som er der(om det er noe) på onsdag, men tror ikke de vil sette tilbake et embryo rett etter en slik prosedyre..
Jeg har hvertfall senket forventningene mine og må bare prøve å ta det som det kommer, selvom det nesten er helt umulig nå![]()
Håper ikke dette blir for langt her inne. Er så dårlig på å fatte meg i korthet.
Jeg hadde hysteroskopi før første forsøk. Ingen funn, alt normalt. På ul-kontroll etter sprøytestart så de en skygge. Fikk da forklart det kunne være en cyste/polypp og at de skulle følge med på det. Den dukket aldri opp igjen. Jeg fortsatte stimulering og fikk innsett. Ble gravid også (men mistet). Var såvidt innom sykehuset på forsamtale og ul når vi vurderte offentlig forsøk. Det var før forsøk nr. 2, og da dukket denne skyggen opp igjen. Sykehuset foreslo hysteroskopi, men de droppet det da jeg fortalte at jeg hadde hatt dette for få måneder siden, uten funn. Det ble deretter tatt flere ul hos privatklinikken i forbindelse med mitt 2. forsøk og de konkluderte med at det ikke var noe der. Ble ikke gravid på 2. forsøk. Jeg har tenkt/gnagd mye på om det er noe i livmoren som påvirker noe, men må bare stole på at det er ok. Skygge på ul kunne visst være tarm.
Ja, det er bra at de oppdaget den og får det sjekket ut, jeg vil jo at de beste forutsetningene for å bli gravid skal være tilstede. Men kan jeg spørre, var det sånn at den grå skyggen forsvant hos deg og at de valgte å sette inn likevel?

Hvilke medisin bruker du?