Trultemor1
Elsker forumet
Så fantastisk å høre! Håper virkelig det går denne gang! Vet du når sånn ca?Vi får et siste forsøk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk å høre! Håper virkelig det går denne gang! Vet du når sånn ca?Vi får et siste forsøk![]()
Ruger på en blastocyst![]()

Neste syklusSå fantastisk å høre! Håper virkelig det går denne gang! Vet du når sånn ca?
Lykke tilRuger på en blastocyst![]()

Lykke tilRuger på en blastocyst![]()
Så bra det går så kjapt å komme i gang igjen. Det blir nesespray denne gang eller?Neste syklus
Jo, skulle vel egentlig detSkulle ikke du vært på lista med icsi i august?
Du får lage deg en påmeldingstekstJo, skulle vel egentlig detStartet på hormoner i går!
Så gøy! Lykke til. Spent på tilstanden til min etter tining, om den i det hele tatt overlever. Bare 5 dager igjen å vente.Da ruger jeg på en perfekt
![]()
Lykke tilSå gøy! Lykke til. Spent på tilstanden til min etter tining, om den i det hele tatt overlever. Bare 5 dager igjen å vente.

Takk! Håper jeg får skrevet meg på ruger-lista på mandag.Lykke til![]()
JuppSå bra det går så kjapt å komme i gang igjen. Det blir nesespray denne gang eller?![]()

Lykke tilDa ruger jeg på en perfekt blastocyst
![]()
Hva vinner man på å kjøre lang protokoll, sånn bortsett fra å kunne kontrollere bedre når det blir uttak? Jeg har skjønt at man overstyrer den naturlige syklusen, men ikke hva man får utav det.JuppEr vel tryggest når det gjelder meg
![]()
Noen sier jevnere vekst av folliklene, men for mitt vedkommende så er det vel mest for å hindre for tidlig eggløsning. Kort protokoll fungerer tydeligvis ikke så godt på megHva vinner man på å kjøre lang protokoll, sånn bortsett fra å kunne kontrollere bedre når det blir uttak? Jeg har skjønt at man overstyrer den naturlige syklusen, men ikke hva man får utav det.
Lykke til!! Spennende tider nå.Da ruger jeg på en perfekt blastocyst
![]()

I de aller fleste tilfeller, lite. I følge klinikken jeg går hos. Har man endometriose kan det dempe tilstanden når man nedreguleres. Det mer praktisk da, å styre syklusene våre når det er så mange som står i kø.Hva vinner man på å kjøre lang protokoll, sånn bortsett fra å kunne kontrollere bedre når det blir uttak? Jeg har skjønt at man overstyrer den naturlige syklusen, men ikke hva man får utav det.