August

Ruger på en blastocyst :)

:HeartredDa ruger jeg på en perfekt :Heartred
Så gøy! Lykke til. Spent på tilstanden til min etter tining, om den i det hele tatt overlever. Bare 5 dager igjen å vente.

Jupp:) Er vel tryggest når det gjelder meg:facepalm:
Hva vinner man på å kjøre lang protokoll, sånn bortsett fra å kunne kontrollere bedre når det blir uttak? Jeg har skjønt at man overstyrer den naturlige syklusen, men ikke hva man får utav det.

Hva vinner man på å kjøre lang protokoll, sånn bortsett fra å kunne kontrollere bedre når det blir uttak? Jeg har skjønt at man overstyrer den naturlige syklusen, men ikke hva man får utav det.
Noen sier jevnere vekst av folliklene, men for mitt vedkommende så er det vel mest for å hindre for tidlig eggløsning. Kort protokoll fungerer tydeligvis ikke så godt på meg

I de aller fleste tilfeller, lite. I følge klinikken jeg går hos. Har man endometriose kan det dempe tilstanden når man nedreguleres. Det mer praktisk da, å styre syklusene våre når det er så mange som står i kø.

Back
Topp