August

Tror vi fikk 13 ut på forsøket i 2016, og da fikk vi fem 2-dagers på frys. Det var langt regime. Og denne gangen tror jeg vi fikk 15 ut, og det ble 8 blastoer på frys. Det var kort regime. :) Har AMH på 49 og PCO(S).
Så vidt jeg vet har ingen funnet ut min AMH. Jeg ble smånervøs da jeg fikk vite på min første ultralyd at det var 6 eggposer som utviklet seg. Hørtes så lite ut. Var kort protokoll med bemfola.

Jeg må ta Menopur mellom kl 15-21, og ble fortalt at når det er 2t slingring, så er det 1t før og 1t etter tidspunktet man har valgt. Jeg tar kl 16, så kan da ta kl 15-17:) hvorfor det er så stor forskjell aner jeg ikke, men mulig det har noe med plan dems ihht når de har reservert uttak? Alle kan jo ikke ha det kl 9 feks..? Bare en tanke:D edit. Altså at man må ta medisinene så så lang tid før evt uttak?:wacky:

Jeg tar menopur om morgenen. Sto ikke noe tidspunkt i mine papirer, og mener de sa jeg kunne bestemme selv. Tar den rett etter Synarela kl 8

Hmm, jeg kom nettopp til å tenke på at jeg bare fikk hentet ut 7 sprøyter med Bemfola, og det vil si at jeg ikke har noen sprøyter igjen den dagen jeg skal på UL. Er det det samme for dere?

Hmm, jeg kom nettopp til å tenke på at jeg bare fikk hentet ut 7 sprøyter med Bemfola, og det vil si at jeg ikke har noen sprøyter igjen den dagen jeg skal på UL. Er det det samme for dere?
De fleste apotek kan bestille inn, dersom de ikke har inne. Det pleier bare å være et par dagers leveringstid. Jeg har uansett alltid fått tak i nok uten å måtte bestille, finnes flere apotek her i området da. Jeg ville fått tak i sprøyter for et par dager til etter kontrollen. Det er jo mulig at du skal fortsette stimuleringen. Jeg har endt opp med 11 dager begge gangene, men akkurat det er jo ulikt fra person til person. :)

Jepp, jeg må kjøpe flere den dagen jeg har kontroll, hvis jeg trenger mer!
Var veldig stress sist pga bestillingsfrist osv. her jeg bor(lite sted), så nå skal jeg ha kontroll på Riksen, så jeg får kjøpe det jeg trenger der etter kontroll!:)

Jepp, jeg må kjøpe flere den dagen jeg har kontroll, hvis jeg trenger mer!
Var veldig stress sist pga bestillingsfrist osv. her jeg bor(lite sted), så nå skal jeg ha kontroll på Riksen, så jeg får kjøpe det jeg trenger der etter kontroll!:)
De fleste apotek kan bestille inn, dersom de ikke har inne. Det pleier bare å være et par dagers leveringstid. Jeg har uansett alltid fått tak i nok uten å måtte bestille, finnes flere apotek her i området da. Jeg ville fått tak i sprøyter for et par dager til etter kontrollen. Det er jo mulig at du skal fortsette stimuleringen. Jeg har endt opp med 11 dager begge gangene, men akkurat det er jo ulikt fra person til person. :)

Leste nettopp i brevet fra St. Olavs, og det står det at jeg bare skal sette Fyremadel den dagen jeg skal til UL. ;) Men det var et godt tips å kjøpe eventuelle flere medisiner man trenger mår man er på sykehuset. Måtte bestilles inn her jeg bor også..

Ouff, i dag er jeg så trøtt, selv om jeg la meg tidlig i går! :sleep011 Håper det bedrer seg utover dagen! God mandag alle sammen! Håper det blir ei bra uke!

Siste sprøyte Fyremadel satt. Jeg blir helt opphengt i slike forsøk. Helt tullete hvor mye jeg teller dager, regner sannsynligheter osv. «Det som skjer, det skjer»-holdningen kan jeg tydeligvis se langt etter. Jeg skulle helst visst alt nå:wacky:

Kom til uttak i dag, men hadde hatt eggløsning så ikke noe å ta ut...
Å nei. Så utrolig trist. Vet de hvorfor begge eggene du hadde har løsnet for tidlig? Jeg håper de gir deg en ny sjanse. Det må vel regnes som avbrutt forsøk. Stor klem.

Siste sprøyte Fyremadel satt. Jeg blir helt opphengt i slike forsøk. Helt tullete hvor mye jeg teller dager, regner sannsynligheter osv. «Det som skjer, det skjer»-holdningen kan jeg tydeligvis se langt etter. Jeg skulle helst visst alt nå:wacky:
Haha. Kjenner meg igjen, men prøver å sette delmål. Første mål ultralyd på fredag . Er så mange ledd som skal klaffe så blir bare tullete av å tenke på alt. Har tatt 6. Sprøyte med Menopure og syns det er så rart jeg ikke har symptomer. At jeg ikke kjenner nå i eggstokker eller noe. Har dere andre symptomer?

:p
Haha. Kjenner meg igjen, men prøver å sette delmål. Første mål ultralyd på fredag . Er så mange ledd som skal klaffe så blir bare tullete av å tenke på alt. Har tatt 6. Sprøyte med Menopure og syns det er så rart jeg ikke har symptomer. At jeg ikke kjenner nå i eggstokker eller noe. Har dere andre symptomer?

Ingen symptomer her heller! Har satt 4 sprøyter med Bemfola. Jeg tar det som et godt tegn da! På pakningsvedlegget står det at de vanligste bivirkningene oppstår hos opptil 1 av 10, så da er det vel 9 av 10 som ikke får dem, eller?:) Har forstått det sånn at det er først etter egguttak at det er flest som opplever OHSS og sånne symptomer. Jeg er skikkelig nervøs for det, og håper jeg slipper unna! Høres så skummelt ut.

Edit: Hvis jeg kjenner etter så kjenner jeg *noe* i eggstokkene tror jeg. En slags kribling. Men det er 50/50 sannsynlighet for at det er innbilt! :p Hadde hodepine i går kveld og kvelden før også, men det er vanskelig å vite om det har noe med behandlingen å gjøre eller om det er at jeg er anspent/det er lummert vær/jeg er dehydrert osv. :dontknow

Last edited:
Å nei. Så utrolig trist. Vet de hvorfor begge eggene du hadde har løsnet for tidlig? Jeg håper de gir deg en ny sjanse. Det må vel regnes som avbrutt forsøk. Stor klem.
Nei, det skjer visst ikke så ofte. Det håper jeg og! Fått time til oppfølging så får bare se hva se sier da.

Back
Topp