Rouge
Andre møte med forumet
Masse lykke tilDa starter jeg også endelig opp i morgen.
Lykke til alle, jeg har troen på august. Tenker at kropp og sinn er godt oppladet etter sol og sommer.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilDa starter jeg også endelig opp i morgen.
Lykke til alle, jeg har troen på august. Tenker at kropp og sinn er godt oppladet etter sol og sommer.
![]()
Hurra for mensen!Oi! Jeg har fått mensen(heldigvis kom den akkurat som forventet denne gangen!), så nå setter det i gang! Herregud så spennende!![]()
Så bra! Det var gode nyheterOppdatering, snakket med klinikken nå og jeg kan fortsette behandlingsplan, så lettet nå![]()
Hurra for oppstart! Jeg har troenDa starter jeg også endelig opp i morgen.
![]()
Ja, det har vi faktisk! Jeg ser faktisk at vi begge skal på UL på St. Olav neste fredag!
Jeg er også veldig spent på om jeg kommer til å merke noen bivirkninger, (blir litt stressa når bivirkningene inkluderer pusteproblemer og slag) og selvsagt på hva de kommer til å se på UL! Herregud, jeg tror jeg må prøve å tenke minst mulig på det.
Jeg satt første sprøyte i dag og følte meg altså tøff som en superhelt!! Det er ikke bare bare å stikke sprøyter på seg selv! Var helt mo i knærne etterpåNår det er sagt så var nåla på Bemfolaen så tynn og liten at jeg måtte se etter for å vite om den hadde gått inn i huden eller ikke for det var overhodet ikke vondt.
Uff, sender litt Estradot-sympati din vei. Det er ikke alltid småtterier å gå på de greiene der altså.Jeg har hatt tre innsett i naturlig syklus (ingen medisiner) og det er absolutt det beste - bare ikke blitt gravid og da må vi prøve medisiner. Estradot er østrogen, som eldre får ved overgangsalder, men som også gjør at jeg «ikke har en syklus» så jeg får ikke eggløsning nå og de styrer alt med medisinerjeg får innsett når slimhinnen er tykk nok på ultralyd (som jeg har nr 2 av imorgen) estradot er grusomt og jeg blir gal av hormonene!
Jeg har alltid hatt flaks med eggløsningen, og ikke fått avbrutt forsøkanbefaler deg å teste mer en på morgenen som sykehuset sier, jeg får bare positiv test i en kort periode på dagen/ettermiddagen, så jeg hadde misset den om jeg ikke gjorde det. Masse lykke til!
Tusen takkUff, sender litt Estradot-sympati din vei. Det er ikke alltid småtterier å gå på de greiene der altså.
Har dere mange som kan tines?Da blir det innsett på onsdag for vår del! Begynner med lutinus imorgen og fortsetter med plasteret.
Håper vi slipper å tine fler enn en![]()
Så spennende! Lykke til!Da blir det innsett på onsdag for vår del! Begynner med lutinus imorgen og fortsetter med plasteret.
Håper vi slipper å tine fler enn en![]()
Jeg brukte vel 100x2, men byttet hver 48. time på ED forsøket mitt i mai. Ser det står som du skrev i pakningsvedlegget, synes bare det var litt rart at jeg skulle bytte så ofte. Egentlig ville de ha meg på 3x100, men jeg ble så dårlig så gikk ned til 2 og det holdt helt fint.Husker ikke om det er mikrogram eller milligram, men 2 plaster med 100 i hver hver tredje dag![]()
Vi har tre blasto på frys etter siste uttak i det offentlige. Brukt 1 for 6 mnd siden, men har hatt pause pga bryllupHar dere mange som kan tines?
Tre blastoer er jo veldig lovendeVi har tre blasto på frys etter siste uttak i det offentlige. Brukt 1 for 6 mnd siden, men har hatt pause pga bryllup![]()
Jeg merket ingen bivirkninger av Gonal-f. Masse lykke til på UL på mandagDag 4 på gonal-f og starter på fyremadel i morgen tidlig. Kjenner jeg er så spent for ul på mandag! Meeeen gud, så kjedelig det er når en må ta blodprøve på morgenen for så å ha time etter 12
Forresten, noen som bruker gonal-f som har kjent noen bivirkninger?