Babydrømmernr2
Flørter med forumet
hva er AML har det sammenheng med færre eggposer?De hos Ullevål mente det kan skyldes at jeg har litt lav AML 6,8 i i januar i år og 4,7 i i mai i fjor (så har stiget) og litt få eggposer - 9 stk nå i forhold til alderen min. Mens fertilitetspesialisten mente det var innenfor og syntes det ikke var så lavt. Så Ullevål mente jeg ble fort gravid sist fordi jeg var yngre og mest sannsynlig hadde bedre verdier da (gikk gravid 20/21 så var 31 år).
Jeg har personlig tror det skyldes det pluss stress for har jobbet i et veldig usunt arbeidsmiljø med dårlig ledelse de siste årene pluss at jeg også har gått igjennom noen tunge familiære situasjoner. Så egentlig litt vanskelig å sette fingrene på hva som har gjort at jeg ikke har blitt gravid naturlig nå, men jeg tenker det er kombinasjonen
Er det ditt første barn og IVF du skal gå igjennom nå?
Jeg har et barn først naturlig før da jeg var 30 år er nå 32 og har prøvd på baby nr 2. Etter 1,5 år me forblind naturlig ble jeg gravid igjen med letrozol men mistet i MA uke 14. Nå er det 7 pp siden jeg mistet uten å bli gravid igjen. Alt er normalt her men vi valgte å gå for ivf. Tok blodprøve på AMH idag så blir spennende hvilke medisiner jeg blir satt på stimulering. Forventer mens den 12.august så håper vi rekker stimulering denne syklusen.
Ble skikkelig svimmel etter uttaket i dag, det har jeg ikke blitt tidligere. Fikk også en god dose med antibiotika jeg skal ta de neste 3 dagene, det var også nytt. Blir også økt dose progesteron sammenlignet med tidligere, så nå settes alle tiltak i verk. Det mååå bli baby denne runden, noe annet er uaktuelt

Jeg har ofte følt akkurat det du sier, at man klarer å koble av med en serie, rømme litt inn i en annen verden
)

nå krysser vi fingrene for at de deler seg som de skal. Haukeland lovde ny oppdatering i morgen og på mandag,før (forhåpentligvis) innsett på tirsdag 

Begynner å bli lei av all usikkerheten og logistikken som følger med IVF altså…