August 2025

Syns den ser fin ut jeg. Viktigeste er at den blir sterkere. Legger ved min fra 15 dpo med hun som nå er 7 år :) syns det ser ganske likt ut? Fant ikke noe test fra det andre svangerskapet mitt men tror ikke det var noe sterkere da heller
Synes du? :)Ja, det var det, jeg synes ikke den ble sterkere.. og jeg synes din var litt sterkere, men jeg håper veldig, veldig! Har ikke lyst på flere runder med egguttak og sprøyter…

Gravid!!! :smiley-bounce016:Heartred Hcg-nivå på 118 14dpo, er ikke det ganske normalt?

Vedlegg

• IMG_0027.jpeg
    IMG_0027.jpeg
    487 KB · Visninger: 54
Da tar vi en liten oppsummering av august 2025:

6 heldige og etterlengtede graviditeter :Heartred :gen014
10 som dessverre ikke ble gravide
1 totalfrys
1 avbrutt
5 videre til september

Lykke til videre til alle gravide og til alle som som fortsetter å søke lykken, neste gang går det :smiley-angelic002

Da kan jeg oppdatere om at det ikke ser ut til å gå veien he likevel:( jeg hadde testdag onsdag og fikk positiv digital! Men så ville jeg bare teste igjen i går for å se sterkere strek og det kom bare en ultrasvak strek… tok digital igjen som fortsatt viste gravid 1-2, men da henger det vel bare litt igjen:confused:

Da kan jeg oppdatere om at det ikke ser ut til å gå veien he likevel:( jeg hadde testdag onsdag og fikk positiv digital! Men så ville jeg bare teste igjen i går for å se sterkere strek og det kom bare en ultrasvak strek… tok digital igjen som fortsatt viste gravid 1-2, men da henger det vel bare litt igjen:confused:
Så trist å lese - tøffe greier dette her :sorry::Heartbigred

Hei! Kommer sent inn her :shy: Men hadde innsett i august som ble vellykket og vil gjerne være med!

Murray - 34 - Barn 2 - Haugesund sykehus - Forsøk nr 5 (første fryseforsøk) - går nå på cyclogest og Inhixa, gikk i starten også på Prolutex - innsett 22.8.25

Hei! Kommer sent inn her :shy: Men hadde innsett i august som ble vellykket og vil gjerne være med!

Murray - 34 - Barn 2 - Haugesund sykehus - Forsøk nr 5 (første fryseforsøk) - går nå på cyclogest og Inhixa, gikk i starten også på Prolutex - innsett 22.8.25

Disse gruppene er som oftest ikke noe liv i etter måneden er omme. Ville heller funnet en termingruppe litt lenger ute på forumet! Gratulerer med vellykket innsett :love7

Back
Topp