August 2025

Jeg satt inn på torsdag. Og har ennå blenda tester... Skal ikke teste før på søndag men ser jo ikke lovende ut?!

Har ingen flere på frys... Så jeeei. Nytt eggutak.. Pleier en å starte opp igjen veldig kjapt eller må man vente?

Jeg vil! Slutte å ta cyclogest nå... Hater de stikkpilllene. Ser ikke vitsen med å ta dem når jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Men tenk vis? Hva gjør dere? :arghh:

Hei!

Bkno6971670 (har forespurt å endre brukernavn til Ingasreise og venter på svar) - 31 - B1 - Ullevål - Forsøk nr 1 ferskforsøk- cyclogest 400mg - innsett 28.aug

Min første runde med IVF. Hadde egguttak mandag 25.aug. Fikk henta 10 egg, 5 ble befruktet, 1 satt inn torsdag 28.aug og INGEN på frys som var svært skuffende. Jeg er idag 7dp2dt. Synes ventinga er uutholdelig. Tok idag min første graviditetstest da jeg rett og slett ikke klarer å vente til neste uke for blodprøven. Har skjønt at det kan være otrivielle som slår ut, men er 12 dager siden jeg satt den. Hva tror dere??

Vedlegg

• IMG_9998.jpeg
    IMG_9998.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 73
Jeg satt inn på torsdag. Og har ennå blenda tester... Skal ikke teste før på søndag men ser jo ikke lovende ut?!

Har ingen flere på frys... Så jeeei. Nytt eggutak.. Pleier en å starte opp igjen veldig kjapt eller må man vente?

Jeg vil! Slutte å ta cyclogest nå... Hater de stikkpilllene. Ser ikke vitsen med å ta dem når jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Men tenk vis? Hva gjør dere? :arghh:
Så leit :( føler med deg. :Heartred Det kommer veldig an på klinikken du er hos, privat går det veldig raskt, offentlig kan vel ta flere måneder. Jeg var kjempeheldig nå etter neg tidlig i august og er allerede i gang igjen, men det tror jeg er mer unntak enn regelen (St. Olavs).

Er du 12 dpo? Ville gått på cyklogest i alle fall til 14-15 dpo for å være heeelt sikker

Hei!

Bkno6971670 (har forespurt å endre brukernavn til Ingasreise og venter på svar) - 31 - B1 - Ullevål - Forsøk nr 1 ferskforsøk- cyclogest 400mg - innsett 28.aug

Min første runde med IVF. Hadde egguttak mandag 25.aug. Fikk henta 10 egg, 5 ble befruktet, 1 satt inn torsdag 28.aug og INGEN på frys som var svært skuffende. Jeg er idag 7dp2dt. Synes ventinga er uutholdelig. Tok idag min første graviditetstest da jeg rett og slett ikke klarer å vente til neste uke for blodprøven. Har skjønt at det kan være otrivielle som slår ut, men er 12 dager siden jeg satt den. Hva tror dere??
Velkommen! Var ikke den veldig sterk til å være ovitrelle? Tror dette kan være babystrek altså. Du får nesten fortsette å teste å se om den blir sterkere:gen014

Så leit :( føler med deg. :Heartred Det kommer veldig an på klinikken du er hos, privat går det veldig raskt, offentlig kan vel ta flere måneder. Jeg var kjempeheldig nå etter neg tidlig i august og er allerede i gang igjen, men det tror jeg er mer unntak enn regelen (St. Olavs).

Er du 12 dpo? Ville gått på cyklogest i alle fall til 14-15 dpo for å være heeelt sikker
Går offentlig, så blir vel litt ventetid da :depressed: e dpo 14

Hei!

Jeg tror det kan være en babystrek! Vet det er stor forskjell på hvor lang tid det tar før ovitrelle er ute av kroppen, men jeg testet negativt 3dpt(testet positivt 1 og 2 dpt) også fikk jeg en svak svak positiv 5dpt. Så tror det er større sannsynlighet at det er en babystrek enn en ovitrelle strek 7dpt :happy:

Hei!

Jeg hadde skyggestreker pga otrivelle til 16 dpo, men de var ikke så sterke som denne så håper dette er babystrek for deg :smiley-angelic001:Heartred

Ja, det er sannsynlig men umulig å vite! Jeg har bare hatt et uttak men da hadde jeg respondert litt dårlig så måtte øke dosen på den første kontrollen, tilbake på ny kontroll også ble det ikke uttak før dag 16. Gikk altså på sprøyter i 14 dager!

Og ang det med helgstengt tror jeg de dyrker til 3-dagers dersom de ser at en 5-dagers kræsjer med helg.
Jeg måtte også øke dosen litt i dag etter kontroll, hun sa også at kanskje jeg måtte tilbake to ganger neste uke. Er på dag 8 med gonal-f. Så kan tenke meg det blir ca. Samme som deg kanskje :) hvilken dose hadde du?

Hun fant også en polypp hos meg, som ingen har sett tidligere. Har noen erfaring med det? :)

Går offentlig, så blir vel litt ventetid da :depressed: e dpo 14
Jeg hadde innsett i mai som ikke lyktes, ingen egg på frys. Jeg fikk beskjed om å melde mens måneden etter. Pga av juli og min ferie i august så er det litt lengre ventetid for meg men kan være går raskere for deg. Jeg er med Ullevål.

Jeg hadde innsett i mai som ikke lyktes, ingen egg på frys. Jeg fikk beskjed om å melde mens måneden etter. Pga av juli og min ferie i august så er det litt lengre ventetid for meg men kan være går raskere for deg. Jeg er med Ullevål.
Åååh. Okei. Jeg krysser fingrene. Håper virkelig vi kan starte opp med engang. Jeg skal snakke med dem på mandag for de ringer meg for å høre om testen min på søndag er negativ eller positiv. Så får jeg nok vite litt mer.

Synes fortsatt det er vanskelig å tolke disse. Men imorgen er det blodprøve så blir godt å få ordentlig svar!

Vedlegg

• IMG_0013.jpeg
    IMG_0013.jpeg
    475,1 KB · Visninger: 74
Hva tror dere om denne, er den litt svak for å være 15dpo? Jeg fikk strek mye senere enn før og synes å huske det var sterkere farge på 15dpo. SÅ redd for at det plutselig snur. Har mareritt om at mensen kommer som et brak…

Vedlegg

• IMG_2782.jpeg
    IMG_2782.jpeg
    798,6 KB · Visninger: 38
Hva tror dere om denne, er den litt svak for å være 15dpo? Jeg fikk strek mye senere enn før og synes å huske det var sterkere farge på 15dpo. SÅ redd for at det plutselig snur. Har mareritt om at mensen kommer som et brak…

Syns den ser fin ut jeg. Viktigeste er at den blir sterkere. Legger ved min fra 15 dpo med hun som nå er 7 år :) syns det ser ganske likt ut? Fant ikke noe test fra det andre svangerskapet mitt men tror ikke det var noe sterkere da heller

Vedlegg

• IMG_0419.jpeg
    IMG_0419.jpeg
    55,4 KB · Visninger: 21
Jeg fikk mensen i dag, 3 dager forsinket (sikkert pga progesteron, blenda tester). Da er det bare å vente på beskjed fra klinikken om når vi kan gjøre neste innsett. Utifra beregnet el fra Flo så faller de 2 neste på en helgedag da, så fare for 2 avbrutte forsøk sept/okt (om de har mulighet til å starte så raskt igjen da):rolleyes: noen som har erfart lengre syklus eller annet kluss etter et mislykket innsett? Usikker på hva jeg skal forvente her:oops:

Back
Topp