Tusen takkDer var leit at du fortsatt tester negativt - men håper masse for siste erten på frys![]()
Ja menstruasjon kan komme sent pga progesteronstøtte, men jeg fikk den faktisk selv om jeg gikk på progesteron på IKM dagen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDer var leit at du fortsatt tester negativt - men håper masse for siste erten på frys![]()
Ja menstruasjon kan komme sent pga progesteronstøtte, men jeg fikk den faktisk selv om jeg gikk på progesteron på IKM dagen.

Så leitJeg satt inn på torsdag. Og har ennå blenda tester... Skal ikke teste før på søndag men ser jo ikke lovende ut?!
Har ingen flere på frys... Så jeeei. Nytt eggutak.. Pleier en å starte opp igjen veldig kjapt eller må man vente?
Jeg vil! Slutte å ta cyclogest nå... Hater de stikkpilllene. Ser ikke vitsen med å ta dem når jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Men tenk vis? Hva gjør dere?![]()
Det kommer veldig an på klinikken du er hos, privat går det veldig raskt, offentlig kan vel ta flere måneder. Jeg var kjempeheldig nå etter neg tidlig i august og er allerede i gang igjen, men det tror jeg er mer unntak enn regelen (St. Olavs).Velkommen! Var ikke den veldig sterk til å være ovitrelle? Tror dette kan være babystrek altså. Du får nesten fortsette å teste å se om den blir sterkereHei!
Bkno6971670 (har forespurt å endre brukernavn til Ingasreise og venter på svar) - 31 - B1 - Ullevål - Forsøk nr 1 ferskforsøk- cyclogest 400mg - innsett 28.aug
Min første runde med IVF. Hadde egguttak mandag 25.aug. Fikk henta 10 egg, 5 ble befruktet, 1 satt inn torsdag 28.aug og INGEN på frys som var svært skuffende. Jeg er idag 7dp2dt. Synes ventinga er uutholdelig. Tok idag min første graviditetstest da jeg rett og slett ikke klarer å vente til neste uke for blodprøven. Har skjønt at det kan være otrivielle som slår ut, men er 12 dager siden jeg satt den. Hva tror dere??

Går offentlig, så blir vel litt ventetid daSå leitføler med deg.
Det kommer veldig an på klinikken du er hos, privat går det veldig raskt, offentlig kan vel ta flere måneder. Jeg var kjempeheldig nå etter neg tidlig i august og er allerede i gang igjen, men det tror jeg er mer unntak enn regelen (St. Olavs).
Er du 12 dpo? Ville gått på cyklogest i alle fall til 14-15 dpo for å være heeelt sikker
e dpo 14Jeg tror det kan være en babystrek! Vet det er stor forskjell på hvor lang tid det tar før ovitrelle er ute av kroppen, men jeg testet negativt 3dpt(testet positivt 1 og 2 dpt) også fikk jeg en svak svak positiv 5dpt. Så tror det er større sannsynlighet at det er en babystrek enn en ovitrelle strek 7dptHei!
Bkno6971670 (har forespurt å endre brukernavn til Ingasreise og venter på svar) - 31 - B1 - Ullevål - Forsøk nr 1 ferskforsøk- cyclogest 400mg - innsett 28.aug
Min første runde med IVF. Hadde egguttak mandag 25.aug. Fikk henta 10 egg, 5 ble befruktet, 1 satt inn torsdag 28.aug og INGEN på frys som var svært skuffende. Jeg er idag 7dp2dt. Synes ventinga er uutholdelig. Tok idag min første graviditetstest da jeg rett og slett ikke klarer å vente til neste uke for blodprøven. Har skjønt at det kan være otrivielle som slår ut, men er 12 dager siden jeg satt den. Hva tror dere??

Jeg hadde skyggestreker pga otrivelle til 16 dpo, men de var ikke så sterke som denne så håper dette er babystrek for degHei!

Jeg sluttet på 14 dpo, hater også cyklogest.. Men legen/spl vil nok si at du må gå ut tidenGår offentlig, så blir vel litt ventetid dae dpo 14
Jeg måtte også øke dosen litt i dag etter kontroll, hun sa også at kanskje jeg måtte tilbake to ganger neste uke. Er på dag 8 med gonal-f. Så kan tenke meg det blir ca. Samme som deg kanskjeJa, det er sannsynlig men umulig å vite! Jeg har bare hatt et uttak men da hadde jeg respondert litt dårlig så måtte øke dosen på den første kontrollen, tilbake på ny kontroll også ble det ikke uttak før dag 16. Gikk altså på sprøyter i 14 dager!
Og ang det med helgstengt tror jeg de dyrker til 3-dagers dersom de ser at en 5-dagers kræsjer med helg.
Jeg hadde innsett i mai som ikke lyktes, ingen egg på frys. Jeg fikk beskjed om å melde mens måneden etter. Pga av juli og min ferie i august så er det litt lengre ventetid for meg men kan være går raskere for deg. Jeg er med Ullevål.Går offentlig, så blir vel litt ventetid dae dpo 14
Åååh. Okei. Jeg krysser fingrene. Håper virkelig vi kan starte opp med engang. Jeg skal snakke med dem på mandag for de ringer meg for å høre om testen min på søndag er negativ eller positiv. Så får jeg nok vite litt mer.Jeg hadde innsett i mai som ikke lyktes, ingen egg på frys. Jeg fikk beskjed om å melde mens måneden etter. Pga av juli og min ferie i august så er det litt lengre ventetid for meg men kan være går raskere for deg. Jeg er med Ullevål.
Kan det være otrivelle da eller at urinen din er litt utvannet? Kanskje den blir sterkere etter hvertSynes det ser ut som disse strekene blir svakere..Siste fra idag, 12 dpo.

Har du fått testet noe mer? Krysser fingrene for degSynes det ser ut som disse strekene blir svakere..Siste fra idag, 12 dpo.

Enig i at disse er vanskelig å tolke. Bra du skal ta blodprøve! Krysser fingrene for degSynes fortsatt det er vanskelig å tolke disse. Men imorgen er det blodprøve så blir godt å få ordentlig svar!
Hva tror dere om denne, er den litt svak for å være 15dpo? Jeg fikk strek mye senere enn før og synes å huske det var sterkere farge på 15dpo. SÅ redd for at det plutselig snur. Har mareritt om at mensen kommer som et brak…