August 2025

Det var trist å høre :Heartred Kan jeg spørre hvorfor du må «overføres» til Haugesund? Skulle jo tro når du allerede var i løpet med det offentlige i Porsgrunn at du ikke trengte henvisning på nytt?

Hei, ja det var trist det ikke gikk.
Det er jo sant.
Bor i Stavanger men pga kortere ventetid i Porsgrunn så valgte eg henvisning til Porsgrunn pga familie på Tjøme som ikke er langt unna.
Så jeg trenger ikke ny henvisning, Porsgrunn kan overføre informasjon til Haugesund sykehus?

Det er jo sant.
Bor i Stavanger men pga kortere ventetid i Porsgrunn så valgte eg henvisning til Porsgrunn pga familie på Tjøme som ikke er langt unna.
Så jeg trenger ikke ny henvisning, Porsgrunn kan overføre informasjon til Haugesund sykehus?
Håper det går ja sånn at prosessen går fortere for deg, masse lykke til neste runde :smiley-angelic003:Heartbigred

Det er jo sant.

Jeg måtte ha ny henvisning. Har hørt til st olavs før pga ventetid men når vi skulle prøve på barn nr 3 måtte vi til Porsgrunn og ha ny henvisning dit.

Negativ test 10 dpo, skal ta en test i morgen 12 dpo før jeg slutter på progesteron.

Magefølelsen har vært dårlig hele veien. Enda en ny runde med stimulering, uttak, ventetid, innsett og mer ventetid står for tur.
Åh :( så leit å høre, føler med deg. De første dagene etter man innser at det ikke går og før ny plan er lagt er de verste. Håper ventetiden blir kort. :Heartred

Jeg tester fortsatt negativt. IKM i morgen eller lørdag, men den kan vel komme sent pga progesteron støtte? Har uansett gitt opp håpet, så blir sannsynligvis et nytt (og siste) innsett. Har kun 1 til på frys, og ønsker egentlig ikke å gå gjennom hele runden med uttak osv en gang til :confused:

Jeg tester fortsatt negativt. IKM i morgen eller lørdag, men den kan vel komme sent pga progesteron støtte? Har uansett gitt opp håpet, så blir sannsynligvis et nytt (og siste) innsett. Har kun 1 til på frys, og ønsker egentlig ikke å gå gjennom hele runden med uttak osv en gang til :confused:
Der var leit at du fortsatt tester negativt - men håper masse for siste erten på frys :smiley-angelic001 :Heartred

Ja menstruasjon kan komme sent pga progesteronstøtte, men jeg fikk den faktisk selv om jeg gikk på progesteron på IKM dagen.

Back
Topp