Det hørtes ikke veldig urealistisk ut med mandag, dem gitt at folikkelen vokser opp til 2mm i døgnet. Jeg ville stolt på testen.Strekene var vanlig.. ledende follikkel var 14 på kontroll tirsdag, så de estimerte 6-7 dager frem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ikke veldig urealistisk ut med mandag, dem gitt at folikkelen vokser opp til 2mm i døgnet. Jeg ville stolt på testen.Strekene var vanlig.. ledende follikkel var 14 på kontroll tirsdag, så de estimerte 6-7 dager frem![]()
Ja! Har tatt en til i dag og den var også positiv, så meldte i fra. Venter i spenning på dag for innsett, men tipper mot slutten av uken daDet hørtes ikke veldig urealistisk ut med mandag, dem gitt at folikkelen vokser opp til 2mm i døgnet. Jeg ville stolt på testen.

Jeg fikk skikkelige stikk og kramper i livmora og over skambeinet dagen etter innsett så hvis det var da embryoet festa seg så kan det kanskje være et symptom? Tør ikke håpe. Haha vi tenkte å teste på testdagen som er lørdag. Evt fredag. Hvis det er noe kjemisk før den tid så slipper jeg å få falske forhåpningerIkke vært borti, men så spennende. Sist hadde jeg innsett av blasto en mandag og testet positivt allerede fredagen. Såå det kan jo gå veldig fort med symptomer mtp at hcg allerede er raskt i kroppen hvis det er vellykket. Krysser fingrene for et tidlig tegn!
Når skal du teste?![]()
spennende tiderKrysser fingrene, og forstår dere venter med testJeg fikk skikkelige stikk og kramper i livmora og over skambeinet dagen etter innsett så hvis det var da embryoet festa seg så kan det kanskje være et symptom? Tør ikke håpe. Haha vi tenkte å teste på testdagen som er lørdag. Evt fredag. Hvis det er noe kjemisk før den tid så slipper jeg å få falske forhåpningerspennende tider

Jeg er også litt treg i stimuleringen, men for min del er det sånn at det plutselig skyter litt fart i dem.Nå har jeg vært på kontroll og det var ganske små follikler (tror største var rundt 9 mm), så nå blir det økning fra 150 til 225 ie menopur og ny kontroll på tirsdag. Skulle ønske at det hadde kommet litt lengre, men men bare å smøre seg med tålmodighet. Håper det blir noen egg ut av det her...![]()
Håper det samme skjer herJeg er også litt treg i stimuleringen, men for min del er det sånn at det plutselig skyter litt fart i dem.
Krysser fingrene for å økning av dose hjelper og at utviklingen skyter litt fartNå har jeg vært på kontroll og det var ganske små follikler (tror største var rundt 9 mm), så nå blir det økning fra 150 til 225 ie menopur og ny kontroll på tirsdag. Skulle ønske at det hadde kommet litt lengre, men men bare å smøre seg med tålmodighet. Håper det blir noen egg ut av det her...![]()
Hvor mange follikler var det??
Takk for kryssingKrysser fingrene for å økning av dose hjelper og at utviklingen skyter litt fartHvor mange follikler var det??
![]()
Jeg er usikker på hvor mange det var - det var en sånn 2 min undersøkelse der legen hadde null tid
Men tror jeg så rundt 10. Blir spennende å se hvordan det har utviklet seg til på tirsdag. Hvordan går det med deg?Håper på det beste for degTakk for kryssingJeg er usikker på hvor mange det var - det var en sånn 2 min undersøkelse der legen hadde null tid
Men tror jeg så rundt 10. Blir spennende å se hvordan det har utviklet seg til på tirsdag. Hvordan går det med deg?
Det er så kjedelig når kroppen klusser. Når ikke engang syklus spiller på lag liksom. Krysser fingre for oppløftende svar i morgen!Håper på det beste for deg
Tror ikke det blir noe innsett, for å være ærlig. Eggløsningstestene mine har enda ikke blitt like sterke som kontrollstreken, og den jeg tok nå var svakere enn den i dag tidlig.
UL på dag 11 var største 7 mm, pleier ha eggløsning rundt dag 14, så noe muffins er det jo.
Skal på ny ultralyd i morgen, men må si jeg er mildt sagt forvirret av de der testene. Er jo syklusdag 17 i dag, så eggløsning burde jo absolutt ha vært .
Så frustrerende når kroppen ikke oppfører seg som vanlig.. Masse lykke til imorgen, krysser fingrene for gode nyheter!Håper på det beste for deg
Tror ikke det blir noe innsett, for å være ærlig. Eggløsningstestene mine har enda ikke blitt like sterke som kontrollstreken, og den jeg tok nå var svakere enn den i dag tidlig.
UL på dag 11 var største 7 mm, pleier ha eggløsning rundt dag 14, så noe muffins er det jo.
Skal på ny ultralyd i morgen, men må si jeg er mildt sagt forvirret av de der testene. Er jo syklusdag 17 i dag, så eggløsning burde jo absolutt ha vært .
Ja, det er noe forbaska dritt. Er så lei av all denne ventetiden. Føler bare vi kaster bort måned etter måned og jeg blir eldre og eldre.Det er så kjedelig når kroppen klusser. Når ikke engang syklus spiller på lag liksom. Krysser fingre for oppløftende svar i morgen!

TakkSå frustrerende når kroppen ikke oppfører seg som vanlig.. Masse lykke til imorgen, krysser fingrene for gode nyheter!

Jeg har alltid begynt å blø mellom 9 og 12dpo etter innsett tiltross for vanlige og doble doser progesteron, så det er ikke for alle at progesteron utsetter mensen dessverreUff, onsdag hadde jeg innsett og idag, 9dpo fikk jeg en frisk blødning og menssmerter. Trodde duphaston skulle utsette mensen og syns også det er merkelig at jeg skulle få mensen så tidlig :/ hele syklusen er vel forvirra etter ivfen. Flere som har opplevd det? Er alt håpet ute?
Har du klart å bli gravid til tross for blødningene? Den var ikke så kraftig og i dag var det ikke så mye (enda) men testen var helt negativ i hvert fall.Jeg har alltid begynt å blø mellom 9 og 12dpo etter innsett tiltross for vanlige og doble doser progesteron, så det er ikke for alle at progesteron utsetter mensen dessverre
Er det en kraftig blødning du har? Sluttet den etter en dag?
Men skal bli godt å komme i gang med "neste steg" for oss også! 
Så da gjenstår det å se om det er egg i eggposene og hvilken kvalitet det er på de som eventuelt blir hentet ut.